Mamiya 7 vs Mamiya 7 II

Data: 2010-03-01 17:29:54
Autor: JA
Mamiya 7 vs Mamiya 7 II
Czym poza kolorem się różnią M 7 i M 7 II?
Bo ze specyfikacji wyszło mi że tylko wielokrotną ekspozycją. Są między tymi modelami jakieś istotne różnice w możliwościach, konstrukcji, materiałach?
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-03-01 21:44:02
Autor: Piotr Sz.
Mamiya 7 vs Mamiya 7 II
Czym poza kolorem się różnią M 7 i M 7 II?

Powiem Ci czym ja sie kierowalem przy zakupie: M7 jest brzydka jak noc i wyglada na plastikowo zabawke ;-)
Jak wzialem do lapy wersje M7II to sie nie moglem od niej odkleic. Jakosc materialow swietna.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2010-03-01 22:42:44
Autor: JA
Mamiya 7 vs Mamiya 7 II
On 2010-03-01 21:44:02 +0100, "Piotr Sz." <adres@antyspamowy.pl> said:

Proszę umyć Jasia bo jaś śmierdzi
Powiem Ci czym ja sie kierowalem przy zakupie: M7 jest brzydka jak noc i
wyglada na plastikowo zabawke ;-)
Jasia nie trzeba wąchać, Jasia trzeba uczyć.
W oryginale było trochę inaczej, ale wiecie...
;)
Zwisa mi jak wygląda.

Jak wzialem do lapy wersje M7II to sie nie moglem od niej odkleic. Jakosc
materialow swietna.
Dalej poszło na priv.