[SPAM] [ALLEGRO] Mamiya C330 Professional

Data: 2010-04-07 16:10:40
Autor: czarny
[SPAM] [ALLEGRO] Mamiya C330 Professional
Witam grupe.

Moze bedzie ktoś zainteresowany Mamiyą, z która się rozstaję
http://www.allegro.pl/item988698161_mamiya_c330_professional_z_obiektywem.html

Pozdrawiam.

--
czarny

Data: 2010-04-07 18:30:49
Autor: Marek G
[SPAM] [ALLEGRO] Mamiya C330 Professional
Wed, 07 Apr 2010 16:10:40 +0200, czarny <mystique.@free.art.lp>
pisal(a):
Moze bedzie ktoś zainteresowany Mamiyą, z która się rozstaję

Witam,

"Zaczynam od 1 zł, ale ustalam granicę cenową, poniżej której nie
sprzedam aparatu"

Czy mógłbyś wyjaśnić, dlaczego nie ustaliłeś rozpoczęcia od minimalnej
akceptowalnej dla Ciebie ceny?
Może ja "gupi jezdę", ale pojąć tego nie potrafię, a aparat mnie
interesuje conieco.

--
Pozdrawiam - Marek

Data: 2010-04-08 07:57:14
Autor: bans
W dniu 2010-04-07 18:30, Marek G pisze:

Czy mógłbyś wyjaśnić, dlaczego nie ustaliłeś rozpoczęcia od minimalnej
akceptowalnej dla Ciebie ceny?
Może ja "gupi jezdę", ale pojąć tego nie potrafię, a aparat mnie
interesuje conieco.

Ja aukcje z ukrytą ceną minimalną ignoruję, to jedyny sposób na sprzedawców, którzy nie szanują mojego czasu. Z pajacami interesów nie ubijam.

--
bans

Data: 2010-04-08 07:58:06
Autor: bans
W dniu 2010-04-07 16:10, czarny pisze:

Moze bedzie ktoś zainteresowany Mamiyą, z która się rozstaję
http://www.allegro.pl/item988698161_mamiya_c330_professional_z_obiektywem.html

Dajesz cenę minimalną, a potem jeszcze piszesz: "Przy okazji zaznaczam, nauczony doświadczeniem: nie odpowiadam na e-maile typu "za ile jest pan gotów go sprzedać?". Proszę licytujących o zrozumienie.". Twoja bezczelność nie ma granic.

--
bans

Data: 2010-04-08 18:12:52
Autor: hermar
bans wrote:

[...]

Zawsze mnie zastanawiało te bydło podbijające ceny na tydzień, dwa
przed końcem aukcji, jakby nie mogli dać do obserwowanych i powalczyć pod koniec aukcji. Znajomi podbijają? Bo dla mnie to poziom gimnazjalny, albo brak mózgu.

--
www.marcinhernik.com

Data: 2010-04-08 20:57:31
Autor: JA
On 2010-04-08 18:12:52 +0200, "hermar" <hermar@op.pl> said:

albo brak mózgu.

99% to właśnie to.
A w przypadku aukcji z minimalką, ludzie się trochę bawią.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-04-08 22:51:56
Autor: lrem
[SPAM] [ALLEGRO] Mamiya C330 Professional
W poście <hpkvae$pi8$1@news.onet.pl>,
 hermar nabazgrał:
[...]

Mnie zaś zawsze irytowało to ,,walczenie przed końcem aukcji'' - wolę
raz kliknąć i mieć z głowy. Jest pewna cena którą mogę za dany przedmiot
dać i nie uzależniam jej od tego, co robią inni. Acz z punktu widzenia
sprzedającego to możę być rzeczywiście żenujący poziom - jak wszyscy będą
kupować w ten sposób, to cena używki może nigdy nie przekroczyć nówki
ze sklepu ;)

--
Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
A o ACTA cichutko

Data: 2010-04-11 22:32:31
Autor: czarny
[SPAM] [ALLEGRO] Mamiya C330 Professional
Panowie, nie ukrywam, rozbawiła mnie ta sytuacja,
w której wspólnie onanizujecie się nad tą aukcją.
Szacun ;)

czarny.

[SPAM] [ALLEGRO] Mamiya C330 Professional