Mammy dowód na kłamstwo Cieszewskiego LUB Gazety Wyborczej? :-)

Data: 2013-10-26 09:44:49
Autor: dante
Mammy dowód na kłamstwo Cieszewskiego LUB Gazety Wyborczej? :-)
Dnia Sat, 26 Oct 2013 09:25:53 +0200, A. Filip napisał(a):

http://wyborcza.pl/1,75478,14846403,Mamy_dowod_na_klamstwo_eksperta_PiS_od_brzozy.html
Mamy dowód na kłamstwo eksperta PiS od brzozy Roman Imielski ; 26.10.2013 , aktualizacja: 26.10.2013 01:48 Nie brałem udziału w analizie Chrisa Cieszewskiego - napisał nam Deepak Mishra z University of Georgia, wybitny specjalista od zdjęć satelitarnych. Cieszewski powoływał się na niego, twierdząc, że smoleńska brzoza została złamana jeszcze przed 10 kwietnia 2010 r.

http://www.rp.pl/artykul/10,1059991-Cieszewski-klamie-wedlug-Gazety-Wyborczej-- Sprawdzilismy.html
"Wyborcza": Cieszewski kłamie. Sprawdziliśmy Paweł Majewski 26-10-2013, ostatnia aktualizacja 26-10-2013 09:01 Deepak Mishra z University of Georgia nie brał udziału w analizie na temat smoleńskiej brzozy. Chris Cieszewski kłamał - konkluduje "Gazeta Wyborcza". Sprawdziliśmy. Naukowiec z USA nie powoływał się w swoim referacie na to nazwisko. [...]
Istotnie nazwisko Mishry znajduje się w programie II konferencji smoleńskiej. Jednak każdy kto wysłuchał wykładu Cieszewskiego na konferencji może łatwo się przekonać, że ten uprzedził o zmianach, które w nim zaszły (również w tytule).  - Autorstwo jest inne niż było oryginalne [...] A może tylko w GW pracują eksperci tak "dokładni" jak z komisji Laska Millera-Tuska? :-)

Pytania "kontrolne":
1) To że Mishra jest w programie konferencji ale w wykładzie Cieszewskiego go nie ma wygląda inaczej niż gdyby był w obu, nieprawdaż?
2) Czy program konferencji "na internecie" został poprawiony *przed* artykułem w GW?

Prof. Chris Cieszewski, jak sam podkreśla, nie jest członkiem jakiejkolwiek grupy czy też zespołu parlamentarnego, koziołku:
http://www.youtube.com/watch?v=UmAOo1kS8CU#t=08m00s

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-10-26 09:50:15
Autor: A. Filip
dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

A gdzie ja coś takiego napisałem, ratlerku?
 --   A. Filip
Jakie drzewo, taki klin, jaki ojciec, taki syn.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-10-26 09:54:08
Autor: dante
Dnia Sat, 26 Oct 2013 09:50:15 +0200, A. Filip napisał(a):

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

Pod pierwszym linkiem, "Tańczący z Konopiami"

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие

Data: 2013-10-26 10:11:54
Autor: A. Filip
dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

To napisała GW w swoim tytule. Niestety nie da się _porządnie_ opierdolić bez dokładnego zacytowania.

--
A. Filip
Dobra dziewczyna robi apetyt siedmiu chłopcom.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2013-10-26 10:16:30
Autor: dante

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

Dokładnie, Tańczący z Konopiami.

26-10-2013, ostatnia aktualizacja 26-10-2013 09:01
[...]

To jest oczywista oczywistość, że kłamie, mój ty misiu z małym rozumkiem. Najpierw Cieszewski w programie II konferencji umieścił jego nazwisko z informacją, że analizował wspólnie z panem Mishra swoje "odkrycie" czyli był współautorem. A teraz mówi, że ów Mishra nie jest współautorem. Typowe rońdowskie zagranie. Typowe dla zespołu Macierewicza.

ubawiony

26-10-2013, ostatnia aktualizacja 26-10-2013 09:01
[...]

Znaczy się... kłamie, że "nie jest członkiem jakiejkolwiek grupy
czy też zespoły parlamentarnego"?
Niedowidząca Babciu Tino, z brudnymi uszami.

Data: 2013-10-26 11:08:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4fvph$2i8$1speranza.aioe.org...
[...]

Co ty mi tu misiaczku o małym rozumku pieprzysz o jakichś grupach. Zejdż na ziemię. Geniusz Chris podał, że Mishra jest współautorem jego "odkrycia". A Mishra zaprzeczył. Gdyby Chris tego nie podawał, Mishra nie miałby powodu zaprzeczać. Logiczne? To jest oczywista oczywistość, ale nie dla misia z małym rozumkiem.

ubawiony

Data: 2013-10-26 11:18:56
Autor: dante
Dnia Sat, 26 Oct 2013 11:08:45 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Widzisz... i pisać tez nie potrafisz,
bo odpowiadasz pod niewłaściwymi postami, Babciu Tino.

Zacznij uczyć się powoli umierać, na tej grupie.