,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wyb ierać mądrzejszych polityków?

Data: 2018-03-25 19:17:33
Autor: t-1
,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wyb ierać mądrzejszych polityków?
W dniu 2018-03-25 o 18:02, stevep pisze:

 ,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków, żeby potem nie trzeba było urządzać żadnych marszów?" - marudzi dalej moja dziewięciolatka.

już po inicjacji?

Data: 2018-03-25 11:58:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 25 marca 2018 19:17:17 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]

>  ,,Mamo, czy ludzie nie > mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków, żeby potem nie trzeba > było urządzać żadnych marszów?" - marudzi dalej moja dziewięciolatka.

Chyba jednak trzymana z daleka od księdza, jeśli o to chodzi ;)

Data: 2018-03-26 16:50:05
Autor: t-1
W dniu 2018-03-25 o 20:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Nie dał ci rozgrzeszenia, że konfabulujesz?

Data: 2018-03-26 20:27:51
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 16:50, t-1 pisze:
[...]

Tobie też nie da jak mu nie obciągniesz.

--
stevep

,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wyb ierać mądrzejszych polityków?