,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wybiera ć mądrzejszych polityków?

Data: 2018-03-25 18:02:03
Autor: stevep
,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wybiera ć mądrzejszych polityków?
# Zdolne do decydowania o swoim losie i nienarażane na psychiczne oraz fizyczne tortury. Tortury w imię ideologii, która każe widzieć w uszkodzonym płodzie, pozbawionym mózgu albo skóry, ,,życie poczęte", którego wartość jest z zasady wyższa niż wartość życia kobiety mającej nieszczęście nosić taki płód w swojej macicy.

Jako matka córek nie mogę pogodzić się z tym, że ich życie w jakimś momencie może zostać uznane za mniej warte ochrony i szacunku. Gdy idziemy w czarnopiątkowym tłumie, widzę obok inne matki, widzę młodziutkie dziewczyny i kobiety dojrzałe. Widzę także sporo mężczyzn: ojców, braci, chłopaków, mężów, którzy też nie chcą się pogodzić z myślą, że kobieta miałaby zostać odarta z prawa do decyzji nawet w tak dramatycznym i trudnym momencie życia.

To daje nadzieję i siłę, by protestować dalej. ,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków, żeby potem nie trzeba było urządzać żadnych marszów?" - marudzi dalej moja dziewięciolatka. I co jej powiedzieć? #
Ze strony:
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,100865,23184736,chcialabym-aby-moje-corki-i-wszystkie-pozostale-kobiety-w-polsce.html

--
stevep

Data: 2018-03-25 19:17:33
Autor: t-1
W dniu 2018-03-25 o 18:02, stevep pisze:

 ,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków, żeby potem nie trzeba było urządzać żadnych marszów?" - marudzi dalej moja dziewięciolatka.

już po inicjacji?

Data: 2018-03-25 11:58:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 25 marca 2018 19:17:17 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]

>  ,,Mamo, czy ludzie nie > mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków, żeby potem nie trzeba > było urządzać żadnych marszów?" - marudzi dalej moja dziewięciolatka.

Chyba jednak trzymana z daleka od księdza, jeśli o to chodzi ;)

Data: 2018-03-26 16:50:05
Autor: t-1
W dniu 2018-03-25 o 20:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Nie dał ci rozgrzeszenia, że konfabulujesz?

Data: 2018-03-26 20:27:51
Autor: stevep
W dniu 2018-03-26 o 16:50, t-1 pisze:
[...]

Tobie też nie da jak mu nie obciągniesz.

--
stevep

Data: 2018-03-25 19:31:58
Autor: boukun
Użytkownik "stevep"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
,,Mamo, czy ludzie nie
mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków, żeby potem nie trzeba
było urządzać żadnych marszów?" - marudzi dalej moja dziewięciolatka. I

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jaka matka głupia, takie i jej dziecko, powinno się takim prawa rodzicielskie odbierać...

boukun

Data: 2018-03-26 08:51:35
Autor: Zlepek Komórek - (c) B.Mazurek - rzecznik PiS
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Jaka matka głupia, takie i jej dziecko, powinno się takim prawa
rodzicielskie odbierać...

Jakie to szczęście, że ci nie udało się spłodzić czegokolwiek.

CL

Data: 2018-03-26 20:28:44
Autor: stevep
W dniu 2018-03-25 o 21:54, andal pisze:
On Sun, 25 Mar 2018 19:31:58 +0200, boukun wrote:

[...]

a twoi rodzice wyrzekli sie ciebie ?

Zajmij się swoimi rodzicami kanalio.

--
stevep

Data: 2018-03-26 08:51:25
Autor: Zlepek Komórek - (c) B.Mazurek - rzecznik PiS
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków,
żeby potem nie trzeba było urządzać żadnych marszów?" - marudzi dalej moja
dziewięciolatka. I co jej powiedzieć? #

By nastepnym razem przypomniała mamie i tacie by ruszyli tyłki i poszli na
wybory.

CL

Data: 2018-03-26 11:31:48
Autor: boukun
Zlepek Komórek -  (c)  B.Mazurek - rzecznik PiS <ciemny.lud.kupi@to.kod> Wrote in message:
[...]

I żeby koniecznie Nie zapomnieli skreślić bandziorów z PO i
 nowoczesnej by żyło się wszystkim lepiej
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-03-26 11:38:50
Autor: A. Filip
,,Mamo, czy ludzie nie mogliby po prostu wybierać mądrzejszych polityków? [Kto nie z nami ten głupi!]
boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

A kwestii "prawa do aborcji"/"praw nienarodzonych" nie ma głębokiej
sprzeczności celów/interesów różnych wyborców w Polsce?

Sugerowania że mądrzy wybierają tylko jedną stronę a  głupi tylko drugą
to ciężkie skurwienie politycznych obyczajów i próżność/pycha karalna IMHO.

--
A. Filip