"Mamy 50 dni na ocalenie swiata "

Data: 2009-10-20 18:55:17
Autor: abc
"Mamy 50 dni na ocalenie swiata "
Robią z ludzi idiotów. To nie jest tak, że wzrost emisji dwutlenku węgla do
atmosfery powoduje ocieplenie klimatu. Jest wręcz przeciwnie - ocieplenie
klimatu powoduje wzrost emisji dwutlenku węgla do atmosfery, bo ze wzrostem
temperatury maleje jego rozpuszczalność w wodzie.

Data: 2009-10-20 19:01:18
Autor: abc
"Mamy 50 dni na ocalenie swiata "
Zainteresowanym tym tematem polecam:
http://www.eioba.pl/a102199/ocieplenie_klimatu_mit_obalony

Data: 2009-10-20 19:26:25
Autor: CYC

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbkr0r$fnu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zainteresowanym tym tematem polecam:
http://www.eioba.pl/a102199/ocieplenie_klimatu_mit_obalony

To nie na Twoj , ani na moj rozum!!.
Nasze dywagacje na ten temat sa dyletanckie i moga miescic  sie wylacznie w zakresach wiary lub niewiary .
Ja nie wiem kto ma racje . Rozum , posiadana wiedza ogolna a takze w jakims stopniu wyksztalcenie pozwala sadzic , ze mozliwa jest sytuacja taka , ze sami mozemy zasmiecic  nasze srodowisko do takiego stopnia , ze nie bedziemy w stanie normalnie funkcjonowac . Argumenty przeciwnikow wydaja sie byc jednak  rownie sensowne . Dlatego nie wypowiadajac sie jednoznacznie na ten temat uwazam , ze lepiej na zimne dmuchac i lepiej poddac sie katastroficznej wizji i przeciwdzialac , niz lekcewzyc niewatpliwy problem bo moze okazac sie , ze na naprawe sytuacji bedzie za pozno !.

cyc

Data: 2009-10-20 20:44:05
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbkrs8$4eq$1news.onet.pl...

[...]

cycu badz racjonalista, wierzysz w bajki. to ze klimat sie zmienia jest NORMALNE. Idz lepiej do kosciola, pomodl sie - moze bedzie Ci lzej
awe

"Mamy 50 dni na ocalenie swiata "