Mamy cudaka!

Data: 2013-07-06 07:05:22
Autor: leming.show
Mamy cudaka!
Stało się, mamy cudaka! W swej łaskawości papa František zgodził się, by w uznaniu cudownych cudów Jan Wojtyła Karol Paweł II został kanonizowany.

Ty nam lepiej opowiedz od jakiego stopnia wysylali na szkolenie do Moskwy, i czego tam uczyli. Bo widzisz ja jestem czlowiek prosty, zdanie drugiego uszanuje ale od biedaka nie naucze sie jak zarabiac pieniadze a od ateisty nie slucham opowiadan o religii.

Mamy cudaka!