Mamy czwarte pytanie dla rozczarowanych milosnikow UPR

Data: 2009-06-05 15:25:26
Autor: Jerzy Olszewski
Mamy czwarte pytanie dla rozczarowanych milosnikow UPR
"Komitet wyborczy Libertas nie ma prawa twierdzić, że jako jedyny jest przeciw Traktatowi Lizbońskiemu i wprowadzeniu euro w Polsce - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie, który rozpatrywał złożony w trybie wyborczym pozew UPR przeciwko Libertasowi. "

Pytanie brzmi:

Która z realnie istniejących i mających szanse wyborcze w Polsce partii politycznych PO czy też PIS , jest programowo bliższa do UPR w sprawie traktatu Lizbońskiego i wspólnej waluty Euro ?

Dodam do tego zastrzeżenie, bo czytają to ludzie o różnym poziomie percepcji słowa pisanego i gotowi są automatycznie przypisać mi powyższe poglądy, że ja osobiście jestem , co prawda, przeciwnikiem Traktatu ale za to zwolennikiem przyjęcia Euro, wprowadzanego jednak w dogodnym dla naszej gospodarki momencie , a nie z powodu sloganu propagandowego Tuska rzuconego pod publiczkę kilka miesięcy temu.

Data: 2009-06-05 18:02:13
Autor: Palm

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0b6u0$d88$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

*Plonk

Za działalność polityczną, floodowanie, NTG i pisanie nie mające na celu poruszania tematyki grupy
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-06-05 17:00:09
Autor: Jeff
Palm <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

*Plonk

Za działalność polityczną, floodowanie, NTG i pisanie nie mające na celu poruszania tematyki grupy

???? polityka i ekonomia sa ze soba nierozerwalnie zwiazane. Plonkujac takie teksty sam tylko na tym tracisz.

Data: 2009-06-05 18:11:23
Autor: Jerzy Olszewski
Palm pisze:
[...]

Czuję się zaszczycony :)))

Data: 2009-06-05 18:12:49
Autor: Endriu
[...]

W mojej opini  PO jest uczciwsza, bo mówi jasno - my jesteśmy za traktatem lisbońskim.

Zanim "Augustyn" ryknie

"[...] Oczywiście przy tym ogniu swój półgęsek ideowy usiłuje upiec prezes Jarosław Kaczyński, kreując się na lidera obrońców polskiego interesu państwowego. Ale o tym trzeba było myśleć w 2003 roku, zamiast stręczyć Polakom Anschluss, a w ostateczności - 1 kwietnia ubiegłego roku, kiedy głosowano nad ustawą upoważniającą prezydenta do ratyfikacji traktatu lizbońskiego. Ale wtedy prezes Jarosław Kaczyński, wraz z 89 pretorianami z PiS, głosował za traktatem, którego przyjęcie oznacza formalną rezygnację z niepodległości państwowej."[...]"

Kaczyńscy są groźniejsi, bo mówią jedno, a robią drugie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-05 19:08:05
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:h0bf56$eeg$1news.interia.pl...
[...]

"Polski europejski Kamiński" przykładowo.
:))))

Mamy czwarte pytanie dla rozczarowanych milosnikow UPR