Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI

Data: 2009-04-08 06:44:46
Autor: Małgorzata Asiandivers
Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI
12 Marca na szkoleniu w Kota Kinabalu w Malezji Piotr Paulo z
Polskiego Centrum Nurkowego Asiandivers został czwartym polskim Course
Directorem PADI. Więcej informacji
http://www.zostaninstruktorem.pl/pl/organizacja-szkolen/nasz-coursedirector

Data: 2009-04-08 16:15:38
Autor: Sharm Diver
Małgorzata Asiandivers wrote:
[...]

Witam,

Gratulacje !

na stronie piszecie o znajdowaniu pracy.
Czy możecie na liście napisać o uzyskaniu pozwolenia na pracę i wizy pobytowej w Tajlandii?

Z pewnością zainteresuje to zarówno aktualnych jak i przyszłych DM i instruktorów.

Data: 2009-04-08 16:50:55
Autor: Sharm Diver
Praca w Tajlandii jako instruktor
Sharm Diver wrote:

[...]

Bardzo spodobały mi się te informacje:

http://www.zostaninstruktorem.pl/pl/home/33-zawod-instruktor-nurkowania

Jak to jest wspaniale:

.. "Żyję w tropikach, pracuję wśród uśmiechniętych ludzi, spędzam dnie na łodzi, gdzie prowadzę znaczną część teorii, nurkuje nad wspaniałymi rafami i jeszcze mi za to płacą !!!"

.. "To miła praca, jest w niej znacznie mniej stresów, skarg, reklamacji i problemów z płatnościami ........ Dzięki zmianie pracy przestałem palić"

Ja nie palę w ogóle ale z moich obserwacji instruktorzy/Dm palą jak smoki aby ukoić stres i koszmarne zmęczenie po pracy...

Data: 2009-04-11 12:04:52
Autor: Waldo
Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI
Szczere gratulacje dla Piotra  !!!

Miło jest przeczytać, że znajomi odnoszą sukcesy i rozwijają business nurkowy.

PS. Jeżeli miałbym się kiedyś "scrossować" do PADI, to będę wiedział do kogo się udać :-)

--
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt,
Waldemar

Data: 2009-04-11 13:58:29
Autor:
Waldo <waldo@cyfrowka.com> napisał(a):
PS. Jeżeli miałbym się kiedyś "scrossować" do PADI, to będę wiedział do kogo się udać :-)

Jakbyś mógł w IANTD wystarczy obejrzeć sprzęt i już zostaje się instruktorem
(szczegóły były na FN, obecnie zostały te cenne informacje usunięte, taka
tradycja), PADI wymaga przejścia kursu instruktorskiego od początku.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-04-11 18:52:45
Autor: Waldo
[...]

A co to ma wspólnego ze mną lub Piotrem ?
W każdym wątku szukasz zadymy ?
Nieładnie !

PS. Właśnie wróciłem z kursu prowadzonego przez Phila Shorta i nie zauważyłem, że tak łatwo kończy się kursy w IANTD.
Ale Ty, jako instruktor, zapewne wiesz lepiej ;-)
--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-04-11 19:50:40
Autor: in for
Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI

W każdym wątku szukasz zadymy ?

Waldo, a gdzie tu zadyma? Czy jeśli ktoś wygłasza opinię sprzeczną z Twoją, to ma być od razu zadymiarzem, demolantem?

Poza tym dziwnie się czyta Twoja słowa, że na IDC bedziesz do Tajlandii jeździł (... z Krakowa - jak rozumiem).

A Piotrowi oczywiście, życzymy jak najwięcej kursantów, to wyśmienity pomysł wyeksportować do Tajlandii naszego Course Directora, na pewno będzie wielu chętnych, tak z miesiąc temu moich dwóch DM zdobyło szlify instruktorskie w Taj., szkoda, że nie u Piotra.

Poza tym chyba można tu podkreślić i mam nadzieję, że obaj Panowie nie będą mi mieli tego za złe, że Piotr w końcu wyszedł "spod płetwy" Maćka.

Pozdr.,
Jacek

Data: 2009-04-11 18:25:30
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
> W każdym wątku szukasz zadymy ?

Waldo, a gdzie tu zadyma? Czy jeśli ktoś wygłasza opinię sprzeczną z Twoją, to ma być od razu zadymiarzem, demolantem?

"Waldo" na FN jeszcze by poleciał na skargę, siłami usłużnej moderatorki
edytował post lub spowodował zniknięcie tematu. Przekaz zrozumiał, temat
zrobienia stopnia na krzywy ryj zna, w IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-11 20:28:20
Autor: Waldo
Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI
Waldo, a gdzie tu zadyma? Czy jeśli ktoś wygłasza opinię sprzeczną z Twoją, to
ma być od razu zadymiarzem, demolantem?

Rozumiem, że nie widzisz nic złego, iż wątku z gratulacjami dla kolegi Piotra z okazji otrzymania stopnia CD PADI, ktoś próbuje rozgrywać swoje wojenki ?
Jak dla mnie, jest to niesmaczne, tym bardziej, że demolant powtarza to przy każdej okazji i stało się to już nudne.

Poza tym dziwnie się czyta Twoja słowa, że na IDC bedziesz do Tajlandii
jeździł (... z Krakowa - jak rozumiem).

A cóż w tym dziwnego, że jeżeli kiedyś zapragnąłbym zostać instruktorem PADI, to pojechałbym na wakacje do Tajlandii i u kolegi zrobił kurs instruktorski ?

--
Pozdrawiam, Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-04-11 19:39:24
Autor:

Waldo <waldo@cyfrowka.com> napisał(a): > PS. Jeżeli miałbym się kiedyś "scrossować" do PADI, to będę wiedział do kogo > się udać :-)

<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 PADI wymaga przejścia kursu instruktorskiego od początku.

"Waldo" próbujesz się wkręcić z boku, uzyskujesz odpowiedź że to nie
przejdzie, musisz odbyć kurs. [quote="waldo"]Jakość i styl prowadzenia dyskusji, jego wiedza oraz sposób
traktowania adwersarza, doskonale obrazuje wizerunek $$moka i w takim
przypadku jestem zwolennikiem radykalnych rozwiązań ...[/quote]
[quote="waldo"]Maniu, to posprzątaj jeszcze moje posty w części dotyczącej
dyskusji ze $$mokiem, bo wygląda jakbym dyskutował z cieniem (łącznie z tym
postem) :)
_________________
Pozdrawiam, Waldemar[/quote]

To cnota w czystej postaci. Mam doskonałą wiadomość, "Waldo" "DarekS" skasował z mojej skrzynki te PW w
których wychodziłeś na ... .
Masz od niego prezent świąteczny.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-11 22:23:00
Autor: Waldo
Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI
A nie możesz rozpocząć innego wątku, w którym udowodnisz mi, że nie mam
bladego pojęcia o standardach szkoleniowych PADI , że byłeś prześladowany na
FN, itd itp ?  Piotrek się cieszy ze swojego sukcesu, a Ty zakłócasz ten
wątek takimi pierdołami ...

Pogratuluj Piotrowi sukcesu i odpuść , Święta idą.

--
 Waldemar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-04-12 06:21:32
Autor:
[...]

Nadal stosujesz nie skuteczne strategie, gdybyś zasunął tekstem biskupów. "Wybaczamy i prosimy o wybaczenie"
Było by po sprawie.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-12 05:41:08
Autor: Małgorzata Asiandivers
Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI

Dziękujemy bardzo za miłe słowa,
Będziemy wdzięczni jeśli wypowiedzi na "inne tematy" będą umieszczane
w postach o "innych tematach"
To wydaje się naprawdę wyczynem gimnastycznym żeby w kilku postach
dojść od słowa PADI do biskupów :-)

Data: 2009-04-12 05:45:23
Autor: Małgorzata Asiandivers
[...]
dojść od informacji o CD PADI do kwestii wybaczania biskupów :-)

Data: 2009-04-12 13:37:48
Autor: maciek kanski
On Sat, 11 Apr 2009 22:23:00 +0200, Waldo wrote:
A nie możesz rozpocząć innego wątku, w którym udowodnisz mi, że nie mam
bladego pojęcia o standardach szkoleniowych PADI
Waldo, od Ciebie mogę wymagać dużo - w przeciwieństwie do innych - więc niniejszym wymagam, byś sam sobie odpuścił i publicznie nie karmił "rc" i nie odpisywał na jego posty. Nawet te początkowo merytoryczne bo z doświadczenia wiesz, że po chwili i tak "rc" wróci do jednego i tego samego.

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?
   ( przypominacz: http://ds5.agh.edu.pl/~cysiek10/pajacyk/ )

Data: 2009-04-12 15:30:14
Autor:
maciek kanski <nie.dorobilem@sie.maila> napisał(a):
i publicznie nie karmił "rc" i nie odpisywał na jego posty. Nawet te początkowo merytoryczne bo z doświadczenia wiesz, że po chwili i tak "rc" wróci do jednego i tego samego.

http://www.portalnurkowy.pl/forum/download.php?id=254

Czy szanowny "maciek kanski" legitymuje się powiedzeniem kiedykolwiek czegoś
nowego w stanie techniki, może być nurkowej ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-12 13:26:20
Autor: waterman
On 12 Kwi, 17:30, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
maciek kanski <nie.dorobi...@sie.maila> napisał(a):

> [...]

Czy szanowny "maciek kanski" legitymuje się powiedzeniem kiedykolwiek czegoś
nowego w stanie techniki, może być nurkowej ?

Rychu nie rozpędzaj się Maciek jest osobą wyjątkowo obiektywną i jest
dobrym nurkiem, a mnie wiele nauczył
(ale wazelina co?)
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-04-12 21:40:55
Autor: Tomek Sienicki
Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI
waterman@aster.pl napisał(a):
Rychu nie rozp=EAdzaj si=EA Maciek jest osob=B1 wyj=B1tkowo obiektywn=B1 i =
jest
dobrym nurkiem, a mnie wiele nauczy=B3
(ale wazelina co?)
pozdrawiam Jarek

I ja potwierdzam, że Maciek K. stara się być zawsze "wporzo" i bez wątpienia nie szuka zadymy. Ocenę opieram na kilkuletnich doświadczeniach czytajęcego przeróżne fora nurkowe. Ma inne o Tobie Smoku zdanie, jego prawo...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-04-12 23:58:54
Autor: maciek kanski
On Sun, 12 Apr 2009 15:30:14 +0000 (UTC),   wrote:
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download.php?id=254
Z w/w listy przejrzyj sobie posty swojego sąsiada Marka Michalaka - było ich kilka na tej grupie - i porównaj ich merytoryczność z twoimi "biskupami".

Oto skrócony link: http://tiny.pl/zg6x
Jeżeli komuś brakuje merytorycznych tekstów o nurkowaniu to polecam w/w lekturę. W ogólności lektura starych postów bywa bardzo przyjemna i pożyteczna. I owszem, bywała ona również emocjonalna - np. Benducki vs. Porada - ale z perspektywy czasu ma ona swój urok, przynajmniej dla mnie.

Pzdr

Data: 2009-04-13 07:04:27
Autor:
Petycja na ręce Course Directora PADI
Zgłaszam petycję na ręce nowego CD, żeby w trosce o wizerunek PADI zastosowano
podwyższenie standardów moralnych. Instruktor któremu ginie kursant, trwale jest pozbawiony przywileju szkolenia.

Z gratulacjami Ryszard Czarnecki

> [...]
Z w/w listy przejrzyj sobie posty swojego sąsiada Marka Michalaka - było ich kilka na tej grupie - i porównaj ich merytoryczność z twoimi "biskupami".

Tekst biskupów powstał żeby doprowadzić do pojednania Polsko Niemieckiego.

Zaproponowałem pojednanie.

[...]

Porada, dostałem od niego detektor tlenu (spieprzony) posłużył do rozpoznania
galwanicznych detektorów i pomagał jako wzorzec gwintu M16x1 w urządzeniach w
których się stosuje pomiar ppO2.

Michalak, jako jeden z nie wielu sprawdził podawane informacje, źródła
potwierdziły. Tak zatardziałego oportunisty szukać można ze świecą.
Mechaniki płynów nie rozumiał (zależność oporów w przepływie turbulentnym),
lecz dziękowałem jemu za zrobienie czegoś co podnosi bezpieczeństwo. Zwłaszcza
nurków nerwowo oddychających.

Tomek Sienicki <t-sienicki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ma inne o Tobie Smoku zdanie, jego prawo...

Nikomu nie zabraniam posiadania swojego zdania, kłopot jest taki że zwykle
posiadacze "swojego zdania" prezentują zdania innych (zwykle nie świadomie).
Podałem odrobinę materiału na podstawie którego może umocnić swoje poglądy.

pozdrawiam rc

--

Mamy czwartego polskiego Course Directora PADI