Mamy deal

Data: 2009-11-16 17:24:49
Autor: Rasheed
Mamy deal
Jackson sie doczekal, tylko nie wiem czy tego sie spodziewal. Leci do Charlotte razem z Acie Law'em za Raja Bell'a i Radmanovica. Jeszcze tylko wywalic Nelsona i moze cos z tego Golden State zacznie sie tworzyc...

Rasheed

Data: 2009-11-16 08:34:36
Autor: Leszczur
Mamy deal
On 16 Lis, 17:24, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Jackson sie doczekal, tylko nie wiem czy tego sie spodziewal. Leci do
Charlotte razem z Acie Law'em za Raja Bell'a i Radmanovica. Jeszcze tylko
wywalic Nelsona i moze cos z tego Golden State zacznie sie tworzyc...

Nelson wlasnie dostal zapewnienie od wlasciciela (ktore sam mu
podyktowal), ze jego posada nie jest zagrozona.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-16 08:39:19
Autor: kosma84
Mamy deal
Całkiem niezły deal dla Bobcats! Oby tylko Jackson i tam nie zaczął
marudzić. Z wysokiego kontraktu Radmanovica i tak nie było pozytku, a
Murray i Henderson mogą grać na dwójce.

Data: 2009-11-16 17:52:09
Autor: Rasheed
Mamy deal
"kosma84" <kosma84@o2.pl> wrote in message news:20e6756e-235c-40bf-aa04-e1bf5ea03bead5g2000yqm.googlegroups.com...
Całkiem niezły deal dla Bobcats! Oby tylko Jackson i tam nie zaczął
marudzić. Z wysokiego kontraktu Radmanovica i tak nie było pozytku, a
Murray i Henderson mogą grać na dwójce.

Ale to Jax wlasnie bedzie gral na 2 w Bobcats.

Rasheed

Data: 2009-11-16 18:10:27
Autor: tremor
Mamy deal
Rasheed pisze:

Ale to Jax wlasnie bedzie gral na 2 w Bobcats.

Właśnie się nad tym zastanawiałem czy parę minut nie pogra jako SG.
Miejsce z przodu też się znajdzie - Brown orał Wallace'm ponad 41 minut na mecz. A jak chłopina trochę odsapnie to i trafiać zacznie.
Diaw od czasu do czasu zagra jako fałszywy center - będzie dobrze.

--
Tremor

Data: 2009-11-16 18:18:27
Autor: Rasheed
Mamy deal
"tremor" <tremorx@interia.pl> wrote in message news:hdrvo4$u4h$1news.interia.pl...
Rasheed pisze:

[...]

W GSW gral nawet na PF, wiec minuty swoje znajdzie. Podobno juz w dzisiejszym meczu ma zagrac.

Rasheed

Data: 2009-11-16 18:19:09
Autor: sooobi
Mamy deal
tremor pisze:
Rasheed pisze:

[...]

Tez mysle ze Jax podzieli czas gry miedzy sg i sf.

Data: 2009-11-16 18:20:56
Autor: sooobi
Mamy deal
Rasheed pisze:
Jackson sie doczekal, tylko nie wiem czy tego sie spodziewal. Leci do Charlotte razem z Acie Law'em za Raja Bell'a i Radmanovica.

To co buyout i Bell do Lakers?

Data: 2009-11-16 19:02:42
Autor: wiLQ
Mamy deal
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jackson sie doczekal, tylko nie wiem czy tego sie spodziewal. Leci do > Charlotte razem z Acie Law'em za Raja Bell'a i Radmanovica. To co buyout i Bell do Lakers?

Dlaczego akurat do Lakers? SG akurat maja i to calkiem niezlego.
Moja pierwsza reakcja bylo cos w stylu "wow, Vlade trafil do nieba" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-16 19:04:15
Autor: wiLQ
Mamy deal
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jackson sie doczekal, tylko nie wiem czy tego sie spodziewal.

Contender to nie jest, ale raczej wygraja o pare gier wiecej, wiec
zmierza w dobrym kierunku ;-)

Jeszcze tylko wywalic Nelsona i moze cos z tego Golden State zacznie sie tworzyc...

Od tego trzeba bylo zaczac.

--
pzdr
wiLQ