Mamy kolejną platfonska wersję katastrofy smoleńskiej

Data: 2010-12-29 20:27:09
Autor: cytryna
Mamy kolejną platfonska wersję katastrofy smoleńskiej
Która to już wersja- nie pomne, począwszy od kilku nieudanych podejść

do lądowania poprzez przejęcie sterów przez samego prezydenta aż do

tej ostatniej bredni.

Według której pilot Protasiuk odmówił lotu bo nie dostał prognozy

pogody (a któż mu jej nie dostarczył?.. pewnie to wina PiS!!) ale

został zmuszony (!!!) przez generała Błasika do startu. I stąd cała

katastrofa. Koniec.

Te szokująca "prawdę" ujawniono otóż w ekspresowym tempie czyli

zaledwie 9 miesięcy po owym "zmuszaniu". Zaiste przez 9 miesięcy to w

łonie kobiety dojrzewa dwu-komórkowy embrion do rozmiarów noworodka,

zdolnego do dalszego życia i rozwoju. I tyle samo czasu dojrzewała w

zakutych platfonskich pałach kolejna wersja "kłamstwa smoleńskiego",

niestety z dużo gorszym skutkiem. Owa wersja jest bowiem tak samo

poroniona, debilna i nieprawdopodobna jak wszystkie pozostałe, usrane

w czasie dużo krótszym.

J-23

**************************

A ja tak sobie marzę w skrytości ducha o tym, że Noworocznym prezentem dla uczciwych Polaków będzie ujawnienie sprawców zbrodni smoleńskiej.Pamiętajmy
-tylko liście spadają z drzew w jesieni, samoloty są "sprowadzane" na ziemię
przez nienawistników głoszących politykę miłości, czasami przy współudziale
zawodowych morderców mających doświadczenie w unicestwianiu milionów ludzi.

Data: 2010-12-30 15:06:54
Autor: bolek

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2de1.00000213.4d1b8b8dnewsgate.onet.pl...

[...]

A przyszło Wam na myśl, że ta prawda może być cholernie niewygodna
dla Waszego guru ?

bolek

Data: 2010-12-30 07:24:48
Autor: Hans Kloss
On 30 Gru, 15:06, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

A przyszło Wam na myśl, że ta prawda może być cholernie niewygodna
dla Waszego guru ?

Ależ przyszło, przecież to jedyne wytłumaczenie faktu że
"guru" (rękami swoich przydupasów rzecz jasna) wciąż zmienia wersje
wydarzeń, mataczy, kłamie, pozwala kacapom przejmować i niszczyć
dowody w sprawie katastrofy itd itp. Tak, niewątpliwie prawda jest
cholernie niewygodna dla "guru".
J-23

Data: 2010-12-30 17:06:16
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e21ee645-925b-46f3-b2c9-99606db9f86ef8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A co by się działo jakby komisja orzekła że Tupolewa
uziemili nieomylni na pokładzie rękami pilotów ?
To by dopiero był jazgot !

Data: 2010-12-30 08:34:49
Autor: Hans Kloss
Mamy kolejną platfonska wersję katastrofy smoleńskiej
On 30 Gru, 17:06, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

To by dopiero był jazgot !

Jazgot? Raczej dyskretna sugestia aby komisja przedstawiła DOWODY na
takie orzeczenie. I w tym momencie komisja musiałaby się zapaść na
kilka metrów pod ziemię ze wstydu, bo takich dowodów nie tylko nie
było i nie ma (gdyby było inaczej to już dawno zostałyby ujawnione)
ale nawet nie da się sfabrykować..
J-23

Data: 2010-12-30 18:36:40
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:66be956e-9f08-4846-97bf-95c05e7b39bdj25g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No to na jakiej podstawie niektórzy na tej grupie są święcie przekonani
że to był zamach. Takich dowodów też nigdy nie będzie.

bolek

Data: 2011-01-01 17:01:48
Autor: pluton
Mamy kolejną platfonska wersję katastrofy smoleńskiej
No to na jakiej podstawie niektórzy na tej grupie są święcie przekonani
że to był zamach. Takich dowodów też nigdy nie będzie.

Spokojnie, znajda sie. Trzeba tylko odszukac wszystkie fragmenty
samolotu, zwlaszcza te z dziurami po kulach, komory silnikow
w ktorych osadzila sie sztuczna mgla, podpilowane skrzydlo,
ktore zamiast skosic brzoze po prostu odpadlo.

Poza tym w zasadzie decydujacym dowodem sa slowa wariata.
Przeciez on nie moze sie mylic.

Nullification

Data: 2011-01-01 16:16:18
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

 czytajac na tej grupie podobne do twojego teksty, dochodze do wniosku, ze
prostytutka polityczna, to jednak zawod.

Data: 2011-01-01 16:24:16
Autor: Hans Kloss
 obserwator <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 czytajac na tej grupie podobne do twojego teksty, dochodze do wniosku, ze
prostytutka polityczna, to jednak zawod.

A jaka tam z niego prostytutka- zwyczajny platfonski dureń, gęgający w kółko
tą samą wyuczoną frazę. Jeden gęga o "wariacie" drugi o "rydzyku" trzeci o
"syjonistach z PiS" a wszyscy trzej przypominają do złudzenia orwellowskie
owce potrafiące jedynie beczeć "cztery nogi dobre, dwie nogi złe beeeeeeee".
J-23

Data: 2011-01-01 16:29:38
Autor: obserwator
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

prostytutki tez sa roznej klasy, on akurat jest dla facetow z plebsu:)

Data: 2011-01-01 17:35:01
Autor: Azor jest pedałem
Mamy kolejną platfonska wersję katastrofy smoleńskiej

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

prostytutki tez sa roznej klasy, on akurat jest dla facetow z plebsu:)

Czujesz się dowartościowany świadcząc usługi facetom zaliczanym do elity?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-01 16:44:19
Autor: obserwator
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Czujesz się dowartościowany świadcząc usługi facetom zaliczanym do elity?

uderz w stol a nozyce zadzwonia. Stan przed lustrem towarzyszu i zobacz jak wygladasz.
Adekwatny do swojej profesji nick juz masz. Na dodatek z ukradziona pierwsza czescia cudzego nicku (dwa w jednym:))

Ponadto jestes zdrajca i kolaborujesz z ewidentnymi zdrajcami Polski, zupelnie
jawnie.

Wiekszego dna moralnego ja dawno nie widzialem.

Data: 2011-01-01 17:52:55
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifnll3$gpg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzę, że cię dotknęło to co napisałem. I bardzo dobrze. Może w ten sposób uzmysłowisz sobie jak się może poczuć ktoś pomówiony o to samo przez ciebie. Widać, że strzał był celny.

 Przemysław Warzywny

Data: 2011-01-01 17:05:30
Autor: obserwator
[...]

zle widzisz (zreszta jak zwykle). To ciebie dotknelo, skoro zareagowales na moj tekst pod adresem czlowieka, ktory wypisuje tu same antypolskie brednie.

Poza tym to nie jest pomowienie, tylko stwierdzenie faktow.

Ktos kto po piera tak jawnie jak ty GW i cytuje tu bez przerwy ta okupacyjna
gazete ktora zalozyla esbecja, jest prostytutka polityczna i to najagorszego
gatunku, bo dla meneli:)

Data: 2011-01-01 18:10:36
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Podaj przykłady tych "antypolskich bredni".

Ktos kto po piera tak jawnie jak ty GW i cytuje tu bez przerwy ta okupacyjna
gazete ktora zalozyla esbecja, jest prostytutka polityczna i to najagorszego
gatunku, bo dla meneli:)

Masz dowody na to, że GW "założyła esbecja"?

Przemysław Warzywny

Data: 2011-01-01 17:26:37
Autor: obserwator
Mamy kolejną platfonska wersję katastrofy smoleńskiej
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Podaj przykłady tych "antypolskich bredni".

siedzisz tu tyle lat, piszesz pod roznymi nickami i siejesz w sowieckim stylu
dezinformacje i ja ci mam tlumaczyc co to sa antypolskie brednie?

Zdrajcy i wrogowi Polakow ja mam tlumaczyc, ze jest wrogiem?

Z choinki sie urwales?

> [...]
> gatunku, bo dla meneli:)

Masz dowody na to, że GW "założyła esbecja"?

wszyscy ktorzy sa Polakami, juz dawno je znaja, bo to zostalo udowodnione i udokumentowane, wiec ktos kto udaje, ze o tym nie wie, jest po prostu ewidentym kolaborantem i zdrajaca.

z twoich demagogicznych tekstow ktore tak pracowicie tu wklejasz, normalny
czlowiek ma niezly ubaw:))

Data: 2011-01-01 21:22:16
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Nie, nie masz tłumaczyć, tylko masz je wskazać. Jak widać nie potrafisz. To po pierwsze, po drugie to co jest antypolskie dla katobolszewickiego picowca, nie jest antypolskie dla normalnego Polaka.

[...]

Znowu nie potrafisz udowodnić bredni, które napisałeś. Jesteś sztandarowym przykładem picowca - debila, który potrafi tylko szkalować. Przyciśnięty do muru pokazuje, że jest mocny tylko w gębie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-30 15:45:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
bolek wrote:

[...]

Daltego elyty, peło, eselde, pesele i putinoidalni, w trosce o samopoczycie guru, mataczą, fałszują stenogramy etc.

Pańskie ludziska, albo ludzkie paniska (jak kto woli).
--
Pit

Data: 2010-12-30 18:38:56
Autor: cyc

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d1c91fe$0$2502$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mysle , ze ma racje !!. Prawde nalezy poznac bez wzgledu na jej "zawartosc " !.
Mysle jednak , ze to pobozne zyczenie nigdy sie nie spelni bo ani Kaczynski o niej nam nie opowie ( zaden Kaczynski ) , ani Amerykanie nie ujawnia tego , co podsluchali podczas ostatniej rozmowy prezydenta z konusem . Poszlaki , ktore wskazuja winnych a wiec rozmowy w kokpicie tuz przed katastrofa choc sa w zasadzie jednoznacznie , to jednak za slabe na to aby stawiac zarzuty prawdziwemu winowajcy a dowody choc istnieja sa utajnione i leza glebko skrywane w piwnicach Bialego Domu . Narod jednak wie gdzie lezy prawda o dokonanej na tylu ludziach zbrodni , bo inaczej wynikajacej z arogancji decyzji o ladowaniu , nazwac nie mozna !. Narod nie zapomni mimo nieznanej dotad w historii proby zatuszowania przez wspolwinnego prawdy i to w sposb o tyle haniebny , ze prowadzacy do domowej wojny !.

cyc

cyc

cyc

Data: 2011-01-06 12:06:29
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

typowy z ciebie Bolek.
Nam nie chodzi o "prawde wygodna" czy "prawde niewygodna" ale po prostu o "prawde"
Taka prawdziwa prawde...

Mamy kolejną platfonska wersję katastrofy smoleńskiej