Mamy kustosza pomnika.

Data: 2015-05-28 19:45:15
Autor: Lenek9
Mamy kustosza pomnika.
NoĹź q...wa, mamy kustosza pomnika.
Był strażnik żyrandola, teraz mamy kustosza pomnika.
Duda zajmuje się pomnikiem smoleńskim.
CzyĹź nie ma waĹźniejszych spraw dla Polski, ktĂłrymi
mógłby zająć się prezydent-elekt ?
Smoleńscy kapłani już są : Kaczyński, Macierewicz.
Oni dopilnują pomnika.

Data: 2015-05-28 11:43:34
Autor: donek999bronek
Mamy kustosza pomnika.
użytkownik Lenek9 napisał:
Noż q...wa, mamy kustosza pomnika.
Był strażnik żyrandola, teraz mamy kustosza pomnika.
Duda zajmuje się pomnikiem smoleńskim.

Ja pie..le, czekam na nius Duda ma zatwardzenie.

Data: 2015-05-28 19:50:40
Autor: the_foe
Mamy kustosza pomnika.
W dniu 2015-05-28 o 19:45, Lenek9 pisze:
[...]

Jakiś symbol hołdu poddanczego dla PIS musi być.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-28 10:54:36
Autor: mmarszik
Mamy kustosza pomnika.
On Thursday, May 28, 2015 at 7:50:34 PM UTC+2, the_foe wrote:
> [...]
> Smoleńscy kapłani już są : Kaczyński, Macierewicz.
> Oni dopilnują pomnika.

Jakiś symbol hołdu poddanczego dla PIS musi być.
Oddali by wrak do badań, nie byłoby pomnika.

Data: 2015-05-28 19:57:27
Autor: Marek Czaplicki
Mamy kustosza pomnika.
mmarszik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 28 maja 2015 19:54:

> [...]
> Oni dopilnują pomnika.

Jakiś symbol hołdu poddanczego dla PIS musi być.
Oddali by wrak do badań, nie byłoby pomnika.

EKG na miejscu można zrobić, jest technika.

Data: 2015-05-28 11:05:21
Autor: mmarszik
Mamy kustosza pomnika.
On Thursday, May 28, 2015 at 7:57:29 PM UTC+2, Marek Czaplicki wrote:
pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 28 maja 2015 19:54:

> Oddali by wrak do badań, nie byłoby pomnika.

EKG na miejscu można zrobić, jest technika.
Nie oddali wraku bez ważnego powodu, to co się
dziwić że są podejrzenia.

Data: 2015-05-28 20:16:23
Autor: Marek Czaplicki
Mamy kustosza pomnika.
mmarszik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 28 maja 2015 20:05:

> [...]

> Oddali by wrak do badań, nie byłoby pomnika.

EKG na miejscu można zrobić, jest technika.
Nie oddali wraku bez ważnego powodu, to co się

Gdyby więc nie te podejrzenia to sprawa pomnika na Krakowskim nie istniałaby?

Data: 2015-05-28 11:31:37
Autor: mmarszik
Mamy kustosza pomnika.
On Thursday, May 28, 2015 at 8:16:26 PM UTC+2, Marek Czaplicki wrote:
 pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 28 maja 2015 20:05:

> Nie oddali wraku bez ważnego powodu, to co się
> dziwić że są podejrzenia.

Gdyby więc nie te podejrzenia to sprawa pomnika na Krakowskim nie istniałaby?
Mieliby jeden punkt zaczepienia mniej, przegraliby wybory, nie rzucaliby się na akcje których nie zdołają przepchnąć...

Data: 2015-05-28 20:01:36
Autor: MarkWoydak
Mamy kustosza pomnika.

Użytkownik <mmarszik@gmail.com> napisał w wiadomości news:f0ee08ce-c883-421a-9b71-6b9ef303a25fgooglegroups.com...
> [...]
> Oni dopilnują pomnika.

Jakiś symbol hołdu poddanczego dla PIS musi być.
Oddali by wrak do badań, nie byłoby pomnika.

Z wraku zrobiliby medaliki, za "co łaska" Rydzyk kazałby kupic wszystkim moherom wg spisu parafialnego. Interes by się kręcił. Oddanie wraku nie jest na rękę PiS-owi dopóki rządzi PO. Jest punkt zaczepienia i do comiesięcznych awantur. Godni pożałowania "dedektywi" i chmara moherów może snuć fanaberie jakie są w stanie te chore umysły stworzyć.

MW

Data: 2015-05-28 20:06:01
Autor: the_foe
Mamy kustosza pomnika.
W dniu 2015-05-28 o 19:54, mmarszik@gmail.com pisze:
[...]

I to, ze ruskie maja powalone w głowie to ma być pomnik LK? Zaoczny bohater, który poniósł smierc na wojnie?

--
@foe_pl

Data: 2015-05-28 20:25:42
Autor: Dirko
Mamy kustosza pomnika.
Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:mk7le2$k6e$1node2.news.atman.pl...
.
I to, ze ruskie maja powalone w głowie to ma być pomnik LK? Zaoczny bohater, który poniósł smierc na wojnie?

.... i męczennik

Data: 2015-05-28 19:56:22
Autor: Marek Czaplicki
Mamy kustosza pomnika.
Lenek9 pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 28 maja 2015 19:45:

[...]

Jak sam zauważyłeś pan Duda jest prezydentem-elektem, więc się dopiero rozkręca. Dalej będzie lepiej. :-)

Data: 2015-05-28 22:19:20
Autor: Ikselka
Mamy kustosza pomnika.
Dnia Thu, 28 May 2015 19:56:22 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Mam nadzieję - w końcu po to go wybierałam.
--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku?

Data: 2015-05-28 20:04:08
Autor: u2
spierdalaj lemingu:)
[...]

General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-28 21:45:37
Autor: Piotr Rezmer
spierdalaj lemingu:)
W dniu 2015-05-28 o 20:04, u2 pisze:

Bracie, nie obrażaj drugiego człowieka. Sam również nie chciałbyś być obrażony.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-28 21:55:44
Autor: u2
spierdalaj lemingu:)
W dniu 2015-05-28 o 21:45, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2015-05-28 o 20:04, u2 pisze:

Bracie, nie obrażaj drugiego człowieka. Sam również nie chciałbyś być
obraĹźony.

tys mi zaden brat, tys qrwa zydoubecka:)))))

Data: 2015-05-28 22:01:31
Autor: Piotr Rezmer
spierdalaj lemingu:)
W dniu 2015-05-28 o 21:55, u2 pisze:

tys mi zaden brat, tys qrwa zydoubecka:)))))

Rozumiem, Ĺźe to taki twĂłj styl?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-28 22:16:32
Autor: Piotr Rezmer
spierdalaj lemingu:)
W dniu 2015-05-28 o 21:55, u2 pisze:

tys mi zaden brat, tys qrwa zydoubecka:)))))

Kim jesteś zatem U2? Miłośnikiem irlandzkiego zespołu? Przedstaw się, jeśli się nie lękasz.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-28 22:28:50
Autor: u2
spierdalaj lemingu:)
W dniu 2015-05-28 o 22:16, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2015-05-28 o 21:55, u2 pisze:

tys mi zaden brat, tys qrwa zydoubecka:)))))

Kim jesteś zatem U2? Miłośnikiem irlandzkiego zespołu? Przedstaw się,
jeśli się nie lękasz.

jam bat na was zydoubekow:))))))))

Data: 2015-05-28 22:42:19
Autor: Piotr Rezmer
spierdalaj lemingu:)
W dniu 2015-05-28 o 22:28, u2 pisze:

jam bat na was zydoubekow:))))))))

Dobrych snĂłw.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-28 22:51:42
Autor: u2
spierdalaj lemingu:)
W dniu 2015-05-28 o 22:42, Piotr Rezmer pisze:
 snĂłw.

https://www.youtube.com/watch?v=DJ8fWsdPc9E

Data: 2015-05-28 21:06:12
Autor: boukun
Mamy kustosza pomnika.
"Lenek9" <gol#@lio.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

 RZiggy / 24.55.203.* / 2015-05-28 20:39

Duda! najpierw pomniki a później reszta głupot. Jóź wkrótce przekonacie się kogo wybraliście. klamce i oszusta. Daje pierwsze sygnały, daliście się nabrać.

Data: 2015-05-28 22:18:47
Autor: Ikselka
Mamy kustosza pomnika.
Dnia Thu, 28 May 2015 19:45:15 +0200, Lenek9 napisał(a):

[...]

I zlikwidują wreszcie tę idiotyczną palmę, a najpierw tęczę. BO to wstyd,
zeby coś takiego stało w mieście naznaczonym.

Data: 2015-05-28 22:23:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mamy kustosza pomnika.
Ikselka wrote:

[...]

Co masz do palmy? To tęsknota do tropików i dolce vita. Ludzie mają dość powagi, chcą się bawić.

--
СВЕТ
МИР

Mamy kustosza pomnika.