Mamy naprawdę niezłe prawo....

Data: 2010-07-02 11:16:32
Autor: Ludek Vasta
Mamy naprawdę niezłe prawo....
On 02/07/2010 10:22, Piotrpo wrote:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/na-chodniku-nie-wolno,1501026
Fakt, że o podstawowych przepisach PoRD musi rozstrzygać SN rozkłada
mnie na łopatki.

W Czechach jest od 90. lat ogólny zakaz parkowania na chodniku i kropka. Parkowanie na chodniku na jakimś konkretnym miejscu może ewentualnie pozwolić właściwy znak drogowy.

I jeszcze jedna ciekawostka przy okazji: W Czechach również od lat 90. nie wolno parkować lub nawet zatrzymać się (w sensie postoju) na dwukierunkowych ulicach w przeciwnym kierunku (nie wolno, żeby samochód zjechał na lewą stronę ulicy i tam się zatrzymał, bo kierowca chcę sobie w kiosku kupić gazetę).

Ludek

Data: 2010-07-02 11:34:20
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Mamy naprawdę niezłe prawo....
Ludek Vasta pisze:
[...]

To ma sens. Ale polskie przepisy tez są jednoznaczne.

[...]

Może być. Ale chyba w Polsce ciut lepiej, skoro można po lewej stronie przy małym natężeniu ruchu.

Seco

Ps. Jak z GPS na rower? Już coś postanowione? :-)

Data: 2010-07-02 12:08:05
Autor: Ludek Vasta
Mamy naprawdę niezłe prawo....
On 02/07/2010 11:34, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
Ps. Jak z GPS na rower? Już coś postanowione? :-)

To pytanie do mnie? Od jesieni 2007 r. używam GPS 60CSx.

Ludek

Data: 2010-07-02 12:57:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Mamy naprawdę niezłe prawo....
Ludek Vasta pisze:
On 02/07/2010 11:34, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
Ps. Jak z GPS na rower? Już coś postanowione? :-)

To pytanie do mnie? Od jesieni 2007 r. używam GPS 60CSx.

A faktycznie coś mi się pomyliło. Ty pisałeś na GL o swoim Garminie

Seco

Mamy naprawdę niezłe prawo....