Mamy nowe kierownictwo IPN

Data: 2010-06-11 11:22:33
Autor: Hans Kloss
Mamy nowe kierownictwo IPN
Kolejna po NBP twierdza kaczystów wzięta:
http://www.youtube.com/watch?v=G7S1BrAAIr4&feature=related
J-23

Data: 2010-06-11 20:58:24
Autor: Krzysztof
Mamy nowe kierownictwo IPN

Kolejna po NBP twierdza kaczystów wzięta:
Taaaaak, wiesz czym rozni sie zasadniczo terazniejsza wladza od poprzedniej ?
Tym , ze nikt nie trąbi o odzyskaniu MSZ , a prezesem NBP nie zostaje kolega prezia.

K.

Data: 2010-06-11 12:29:59
Autor: Hans Kloss
Mamy nowe kierownictwo IPN
On 11 Cze, 20:58, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:

Tym , ze nikt nie trąbi
Taa, oni starają  się wszystkie swoje skurwysyństwa  robić po
cichutku, pod osłoną nocy jak na prawdziwych bandytów przystało.
Btw. belka JEST kolega prezia, ale to drobiazg..i jest gwarantem
poparcia komoruskiego przez napierniczaka w II turze, o ile do niej
dojdzie.
Koalicja peło z lsd ciałem się stała, czego dowodzą ostatnie
głosowania sejmowe
J-23

Data: 2010-06-11 20:55:30
Autor: b0niek
Mamy nowe kierownictwo IPN
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Koalicja peło z lsd ciałem się stała, czego dowodzą ostatnie
głosowania sejmowe

To jeszcze mały pryszcz. Jeszcze nie tak dawno istniała oficjalna koalicja
partii żartobliwie nazwanej "prawo i sprawiedliwość" z partią zwykłych
przestępców i cwaniaków nazwaną prostolinijnie i szczerze - "samoobrona".
A wszystko to dla Odnowy Moralnej naszego kraju.

Data: 2010-06-11 23:11:36
Autor: awe
Mamy nowe kierownictwo IPN

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huu7s2$8o7$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
to partia boukuna i jadrysia
awe

Data: 2010-06-12 01:03:20
Autor: Adam
Mamy nowe kierownictwo IPN

[...]

A kto, jak nie PiS, posłał w niebyt polityczny Leppera i jego pomagierów? Teraz leją "merdia" łzy, że Leppera i Giretycha dotknęło takie nieszczęście ze strony Kaczorów!
AC

Data: 2010-06-12 01:27:02
Autor: awe
Mamy nowe kierownictwo IPN

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c12c0ba$0$17106$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -a
i to jest wlasnie smieszne, ale one tez pozno sie zorientowaly ze lepper i giertych grali z nimi razem do jednej komuszej i ubeckiej bramki
awe

Data: 2010-06-12 13:31:37
Autor: cirrus
Mamy nowe kierownictwo IPN
[...]

Ale najpierw zrobił obu wicepremierami.

--
stevep

Data: 2010-06-11 22:45:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Mamy nowe kierownictwo IPN

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ed443327-dbc9-415e-8950-0da23437e3c7d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A gdyby tak było w istocie, to co?

Data: 2010-06-11 21:25:38
Autor: awe
Mamy nowe kierownictwo IPN

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:huu10f$cvh$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ty jakis pierdolniety na moSG jestes. Jak to nie kolega. A PO to moze prawica?:-)
awe

Data: 2010-06-12 21:10:32
Autor: Krzysztof
Mamy nowe kierownictwo IPN

ty jakis pierdolniety na moSG jestes. Jak to nie kolega. A PO to moze
prawica?:-)
awe
Prawda zabolała? Miala zabolec.

K.