Mamy nowego celebrytę

Data: 2017-03-23 19:05:04
Autor: Tomasz Chmielewski
Mamy nowego celebrytę
On 03/23/2017 06:55 PM, z wrote:
Kierowca seiczento w tefaunenach dzieli się swoją niedolą

Oprócz kilku tendencyjnych pytań zadano wprost czy włączył kierunkowskaz.
Odpowiedź:
"Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie"

Nie wie, nie pamięta, nie rozumie pytania, czy prawnik zakazał?

To po cholerę pojawia się na ekranie?

Ja spaliłbym się ze wstydu. Ile mu zapłacili?

150 tysięcy, które pójdą na cele charytatywne.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-23 07:12:11
Autor: V.L.Pinkley
Mamy nowego celebrytę
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> Ja spaliłbym się ze wstydu. Ile mu zapłacili?

150 tysięcy, które pójdą na cele charytatywne.

Ludzie wpłacając na seiczęto mieli świadomość wpłat na sejczęto, a nie
na inne cele charytatywne. Wał krótko mówiąc. http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201703/1489938535_rbsmta_600.jpg

Data: 2017-03-23 15:35:50
Autor: z
Mamy nowego celebrytę
W dniu 2017-03-23 o 15:12, V.L.Pinkley pisze:
http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201703/1489938535_rbsmta_600.jpg

"STOPY mam ale kierunkowskazów nie używam" :-)

Data: 2017-03-23 23:18:48
Autor: Tomasz Chmielewski
Mamy nowego celebrytę
On 03/23/2017 11:12 PM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

Urządził "zasadzkę" na Szydło, żeby zrobić zbiórkę na nowe Seicento, a potem żeby zrobić "wałek" i podarować co uzbierał cele charytatywne?

Buahahah, pisiorki to jednak mają zryte łby.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-23 10:01:45
Autor: V.L.Pinkley
Mamy nowego celebrytę
W dniu czwartek, 23 marca 2017 15:18:50 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> [...]

Urządził "zasadzkę" na Szydło, żeby zrobić zbiórkę na nowe Seicento, a potem żeby zrobić "wałek" i podarować co uzbierał cele charytatywne?

Nie pajacujcie Chmieleski, zbiórka była jasno określona "na nowe seicento"
a nie na cele charytatywne.
https://dorzeczy.pl/_thumb/97/51/344e832516265ad17d9386f70bed.png

Czego Chmieleski znów nie rozumiecie?

Data: 2017-03-24 02:10:27
Autor: Tomasz Chmielewski
Mamy nowego celebrytę
On 03/24/2017 02:01 AM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

Tak, tak.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-23 15:36:40
Autor: z
Mamy nowego celebrytę
W dniu 2017-03-23 o 15:18, Tomasz Chmielewski pisze:

Urządził "zasadzkę" na Szydło,

Nie włączył kierunkowskazów = jest winny.

Zaprzecz :-)

Mamy nowego celebrytę