Mamy nowego kabareciarza

Data: 2017-05-11 02:14:17
Autor: Zenek Kapelinder
Mamy nowego kabareciarza
Na nazwisko ma Schetyna. Dzisiaj jakas pani z pelo powiedziala w tv ze informacja o nie przyjmowaniu imigrantow jaka niejaki Schetyna publicznie przedwczoraj  podal byla zartem. Na razie nie ma oficjalnego stanowiska w sprawie zartow Schetyny w sprawie obiecanego przez niego utrzymania nizszego wieku emerytalnego, trzynastej emerytury, 500 na kazde dziecko, likwidacji CBA.

Data: 2017-05-11 11:47:19
Autor: Ciemny Lud
Mamy nowego kabareciarza czyli emigranci z Etiopii
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Kapelusznik, powtarzasz jak papuga za TVPiS. Schetyna powiedział, że nie chce przyjmowania NIELEGALNYCH emigrantów. Dociera? Czyżby PiS już chciał przygarnać braci w wierze z północnej Afryki? Może nawet z Etiopii? Prezydent tam poleciał ;-)))

CL

Data: 2017-05-11 05:17:38
Autor: Zenek Kapelinder
Mamy nowego kabareciarza czyli emigranci z Etiopii
Schetyna nie mowil. On opowiadal kawaly.

Data: 2017-05-11 15:23:18
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6585608d-2b8d-4b22-aa3a-10ec6a233e7cgooglegroups.com...
Schetyna nie mowil. On opowiadal kawaly.

Kapelusznik, zmiłuj się już i pzrestań pierdolić. Stary chłop jesteś i pewnie coś tam w zyciu widziałeś. Musisz być ślepy by nie widzieć że obecnie mamy PRL-pis. Do władzy dorwał się partyjny motłoch wspierany przez odymionych kościelnym kadzidłem moherów. Pzrejrzyj człwieku na oczy! Przecież te rządy to parodia! Biała róża symbolem nienawiści! Trzeba być zdrowo pierdolniiętym by głoiśc takie teksty a jeszcze bardziej popierolonym by w takie teksty wierzyć. Przeciez ci ludzie są chorzy z urojenia!

CL

Data: 2017-05-11 07:27:08
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Ciemny Lud napisał:
Biała róża symbolem nienawiści! Trzeba być zdrowo pierdolniiętym by głoiśc takie teksty a jeszcze bardziej popierolonym by w takie teksty wierzyć.

Ważne jest też to czego w telewizorni nie widać.
Jeżeli popierdolonym jest ten co mówi o różach, to kim są
ci co od drugiej w nocy koczowali coby zająć miejscówki pod pałacem
i wkurwiać wrzaskami pisiorstwo od smoleńska?

Po po mojemu bardziej pojebani są ci koczujący z różami(KODy) od drugiej w nocy
na krakowskim przedmieściu.

Data: 2017-05-11 12:37:18
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Kapelusznik, powtarzasz jak papuga za TVPiS.

Pewnie mu wcisnęli w tym kabaretonie, że mówi co chwila coś innego :DDD
Mam nadzieję, że starannie wycięli cytaty, by ostatni naiwni dali się nabrać
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 15:19:48
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:hlf8hctc81gotfkuh0ienmm18kr0lg8v914ax.com...
[...]

Kapelusznik to taki sam genetyczny idiota jak u2 czy lord donald.

CL

Data: 2017-05-11 12:36:23
Autor: prezydent San Escobar
Mamy nowego kabareciarza
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

 Na razie nie ma oficjalnego stanowiska w sprawie zartow Schetyny

A coś tam o kwocie wolnej 8000zł jest oficjalnego? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 15:25:46
Autor: Ciemny Lud
Mamy nowego kabareciarza

--

Podobno mamy eksportować płody rolne do Etiopii, a może odwrotnie. Prezydent z łaski Nowogrodzkiej wróci to opowie. ;-)))

CL

Data: 2017-05-11 07:33:30
Autor: V.L. Pinkley
Mamy nowego kabareciarza
użytkownik Ciemny Lud napisał:

Podobno mamy eksportować płody rolne do Etiopii, a może odwrotnie.

Jeżeli jest coś do zyskania, czemu nie? Może polacy jakieś hotele tam postawią i pojedziemy na wakacje?

Data: 2017-05-11 17:11:53
Autor: prezydent San Escobar
Mamy nowego kabareciarza
Thu, 11 May 2017 07:33:30 -0700 (PDT), w
<3c65405a-5920-4590-a115-b97748efc30d@googlegroups.com>, "V.L. Pinkley"
<franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

użytkownik Ciemny Lud napisał:

> Podobno mamy eksportować płody rolne do Etiopii, a może odwrotnie.

Jeżeli jest coś do zyskania, czemu nie? Może polacy jakieś hotele tam postawią i pojedziemy na wakacje?

Przecież tam pełno muzułmanów... No to jedźcie, jedźcie :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 20:44:09
Autor: nadir
Mamy nowego kabareciarza
W dniu 2017-05-11 o 17:11, prezydent San Escobar pisze:

Przecież tam pełno muzułmanów... No to jedźcie, jedźcie :DDD

Akurat chrześcijan jest tam więcej.

Data: 2017-05-12 12:57:41
Autor: Ciemny Lud
Mamy nowego kabareciarza

Użytkownik "nadir" <none@hell.org> napisał w wiadomości news:5914b0fb$0$642$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-05-11 o 17:11, prezydent San Escobar pisze:

Przecież tam pełno muzułmanów... No to jedźcie, jedźcie :DDD

Akurat chrześcijan jest tam więcej.

Prawosławnych, podległych cerkwi rosyjskiej czyli Putinowi.

CL

Data: 2017-05-12 12:56:01
Autor: Ciemny Lud
Mamy nowego kabareciarza
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:3c65405a-5920-4590-a115-b97748efc30dgooglegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:

Podobno mamy eksportować płody rolne do Etiopii, a może odwrotnie.

Jeżeli jest coś do zyskania, czemu nie?
Może polacy jakieś hotele tam postawią i pojedziemy na wakacje?

Jedź! Jedź! I nie w wracaj! Lol! Lol! Lol!

CL

Mamy nowego kabareciarza