Mamy wrodzony talent do pomnazania pieniedzy

Data: 2013-04-19 17:20:06
Autor: u2
Mamy wrodzony talent do pomnazania pieniedzy
I nikt nas pouczac na ich temat nie bedzie:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/422136_512684178798944_375377732_n.png

Data: 2013-04-19 17:24:00
Autor: u2

http://pokonacgielde.blogspot.com/2012/08/bernard-madoff-geniusz-z-wall-street.html

Data: 2013-04-19 17:53:24
Autor: Przemys³aw M.
Mamy wrodzony talent do pomnazania pieniedzy
Dnia Fri, 19 Apr 2013 17:20:06 +0200, u2 napisa³(a):

I nikt nas pouczac na ich temat nie bedzie:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/422136_512684178798944_375377732_n.png

W¶ród nich brakuje najwiekszego krêtacza - Rydzyka.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-04-19 18:03:25
Autor: u2
W dniu 2013-04-19 17:53, Przemysław M. pisze:
Dnia Fri, 19 Apr 2013 17:20:06 +0200, u2 napisał(a):

I nikt nas pouczac na ich temat nie bedzie:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/422136_512684178798944_375377732_n.png

Wśród nich brakuje najwiekszego krętacza - Rydzyka.

Kudy jemu do waszego Madoffa...-;)

Mamy wrodzony talent do pomnazania pieniedzy