Man of the day

Data: 2009-05-23 18:59:54
Autor: Fidelio
Man of the day
Łobodziński!
Wchodzi z ławki i strzela dwie decydujące bramki klasy światowej.
A wydawało mi się, że on bez formy ostatnio ;-)

Data: 2009-05-23 19:19:58
Autor: CGC
Man of the day
Dnia Sat, 23 May 2009 18:59:54 +0200, Fidelio napisał(a):

Łobodziński!
Wchodzi z ławki i strzela dwie decydujące bramki klasy światowej.
A wydawało mi się, że on bez formy ostatnio ;-)

On tak ma. Wielu się zastanawia co u niego jest większe - talent piłkarski,
czy himeryczność tego talentu. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-23 20:28:12
Autor: Koriat
Man of the day
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:1gfqlr0qnho2z$.1igbnyj9g01k5$.dlg40tude.net...
[...]

Akurat ostatnio Łobo jest w coraz lepszej formie. Już od kilku meczów wrzuca ciekawe piłki na asysty. Niestety dopiero w meczu z ŁKS-em wykorzystał to Brożek. Wcześniej wiślaccy atakante nie umieli sobie poradzic z jego podaniami. Natomiast jego problem polega na tym, że Małecki gra bardzo fajnie i Łobodziński nie ma miejsca w 11. Gra przez 20-30 min. nie daje ogrania i w tym moim zdaniem tkwi jego obecny problem.
Pozdrawiam
Koriat

Man of the day