Manager przyjmowania rozmów - windows moblile

Data: 2011-03-17 20:20:45
Autor: _chab_
Manager przyjmowania rozmów - windows moblile
Witam,

Czy na Windows Mobile istnieje jakiś program którym możnaby zarządzać przyjmowaniem rozmów?
Konkretnie chodzi mi o możliwość sporządzenia listy konktaktów i określenia, że w pewnych godzinach rozmowa będzie przyjmowana normalnie a w pewnych będzie podawany sygnał "Zajęty", albo "wyłączony".
Jak łatwo się domyślić chcę stworzyć listę kontaktów z pracy tak, żeby telefon przestawiał się na 'nieodbieranie' w zadanych godzinach (po pracy) wybranych numerów.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-18 12:44:16
Autor: MichaelData
Manager przyjmowania rozmów - windows moblile
_chab_ wydumał(a) w news:iltmuf$18r$1inews.gazeta.pl :
[...]

Spróbuj tego:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-isecretary-v4-3.html
"Program obsługujący połączenia w naszym urządzeniu, pozwalający na wiele ciekawych rzeczy. Dzięki niemu możemy np. ustawić czas po którym połączenia będą odbierane. Inną ciekawą funkcją jest nagrywanie naszych rozmów. Połączenia można również odpowiednio filtrować, tak aby ustawione osoby były ignorowane, a ich rozmowy odrzucane."

 Jesli doinstalujesz do tego http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=388975 to będziesz miał możliwość automatycznego startu programu i wyłaczenia po zadanym czasie (addintimer, dodatkowo "gada" godziny itd...).

--
MichaelData
Sygnaturka sponsorowana:

Data: 2011-03-20 17:05:41
Autor: _chab_
Manager przyjmowania rozmów - windows moblile
Witam ponownie,

Sprawdziłem mnóstwo różnych programów, blokerów, z których żaden nie miał takich funkcji jak oczekiwałem.
Aż wreszcie znalazłem: Inesoft Phone 4 - rewelacyjny manager, który aż z nawiązką spełnił moje oczekiwania. Polecam wszystkim, którzy chcą mieć możliwość automatycznego ustawiania profilu w zależności od godzin, dni.
W programie można określić godziny aktywacji różnych profili w ciągu całego dnia np. w godzinach pracy jeden, po południu kolejny, wieczorem jeszcze inny, a nocą zablokować wszystko. Ustawianie akcji jakie ma wykonać telefon itp.

Data: 2011-03-22 02:19:05
Autor: MichaelData
Manager przyjmowania rozmów - windows moblile
"_chab_" wydumał(a) w wiadomości ID news:im58kj$c1p$1inews.gazeta.pl
[...]

Używam zamiennie z w/w (tymi które podałem) co fajne, Inesoft ładnie filtruje połączenia od (brak numeru) i ma ładny Caller (duża fotka)i szybka mozliwość wyciszenia dzwonka/głośnomówiący, natomiast dobija mnie wyszukiwanie kontaktów/wyłączyłem oraz buforowanie kontaktów. Systemowy jest lepszy/szybszy. Dobrze że jest możliwość wyłączenia niektórych funkcji i wrzucenia do "tray'a". Całkiem fajna historia ale kiepsko działa z podziałem na dzień/miesiąc/wszytko dla danego usera. Co fajne, to możliwość wyboru dzwonka dla grupy kontaktów i niestety brak nagrywania rozmów ale jak dopieścić "Resco Audio Recorder" to nawet baterii nie wyżera za bardzo. Brakuje jednak Tower Info jak w G-alarm( http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/about )czy Communication Manager (http://handheld.softpedia.com/get/System-Utilities/Enhancements/Communication-Manager-Pro-CommMgrPro-37327.shtml)
....ale ja mam chyba inne wymagania :]

--
Michael________

Manager przyjmowania rozmów - windows moblile