Manager przyjmowania rozmów - windows moblile

Data: 2011-03-18 12:44:16
Autor: MichaelData
Manager przyjmowania rozmów - windows moblile
_chab_ wydumał(a) w news:iltmuf$18r$1inews.gazeta.pl :
Witam,
Czy na Windows Mobile istnieje jakiś program którym możnaby zarządzać przyjmowaniem rozmów?
Konkretnie chodzi mi o możliwość sporządzenia listy konktaktów i
określenia,  że w pewnych godzinach rozmowa będzie przyjmowana normalnie
a w pewnych  będzie podawany sygnał "Zajęty", albo "wyłączony".
Jak łatwo się domyślić chcę stworzyć listę kontaktów z pracy tak, żeby telefon przestawiał się na 'nieodbieranie' w zadanych godzinach (po
pracy)  wybranych numerów.

Spróbuj tego:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-isecretary-v4-3.html
"Program obsługujący połączenia w naszym urządzeniu, pozwalający na wiele ciekawych rzeczy. Dzięki niemu możemy np. ustawić czas po którym połączenia będą odbierane. Inną ciekawą funkcją jest nagrywanie naszych rozmów. Połączenia można również odpowiednio filtrować, tak aby ustawione osoby były ignorowane, a ich rozmowy odrzucane."

 Jesli doinstalujesz do tego http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=388975 to będziesz miał możliwość automatycznego startu programu i wyłaczenia po zadanym czasie (addintimer, dodatkowo "gada" godziny itd...).

--
MichaelData
Sygnaturka sponsorowana:

Manager przyjmowania rozmów - windows moblile