Manda i świnia zdechła już 5 lat temu

Data: 2010-04-02 14:18:55
Autor: lord_donald
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu, a te bałwo dupowłazy nadal jeszcze mają sraczkę. Miejmy nadzieję że bez tej zakutowiasziałewj świni świat będzie lepszy!

Data: 2010-04-02 01:11:10
Autor: Barnim

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:hp4nbf$b1m$1news.onet.pl...
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu

To już 5 lat będzie jak piekłoszczyk Jacek Kuroń odszedł?

Patrz pan, jak ten czas leci!

Barnim

Data: 2010-04-02 07:19:21
Autor: zbig
On 2 Kwi, 14:18, lord_donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu, a te bałwo dupowłazy nadal
jeszcze mają sraczkę. Miejmy nadzieję że bez tej zakutowiasziałewj świni
świat będzie lepszy!

Jak kopniesz w kalendarz nawet ostatnia świnia o tobie nie wspomni
degeneracie..

Data: 2010-04-02 18:51:16
Autor: Piotr
Dnia Fri, 2 Apr 2010 07:19:21 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Jak kopniesz w kalendarz nawet ostatnia świnia o tobie nie wspomni
degeneracie..

Może ty wiesz zbigu, co to takiego ta "manda"? Bo ja po różowemu, to nie
dokońca rozbieram.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-02 21:36:09
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> degeneracie..

Może ty wiesz zbigu, co to takiego ta "manda"? Bo ja po różowemu, to nie

Misiu, ty zawsze miałes klopoty ze zrozumieniem czegokolwiek.
Nie łam wiec sobie tym głowy.

sofu

Data: 2010-04-02 21:57:58
Autor: Piotr
Dnia Fri, 2 Apr 2010 21:36:09 +0200, sofu napisał(a):

Misiu, ty zawsze miałes klopoty ze zrozumieniem czegokolwiek.
Nie łam wiec sobie tym głowy.

A paszoł won, wałkuński przydupasie! Idź się iskać gdzie indziej.  --

Data: 2010-04-03 06:34:08
Autor: sofu

> [...]

> Nie łam wiec sobie tym głowy.

A paszoł won, wałkuński przydupasie! Idź się iskać gdzie indziej.

Misiu jesli, ktos z nasz jest czyims przydupasem, to chyba tylko ty  -
przydupasem ksiedza dobrodzieja!?
A Boukun cie tylko moralnie obnażył, czego nie mozesz mu darować.

sofu

Data: 2010-04-03 08:42:40
Autor: Piotr
Dnia Sat, 3 Apr 2010 06:34:08 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Ty masz syfciu jakieś rynsztokowe wnioski.
Ale prawie się zgadza, wałkun obnażył swoje moralne dno i nie może mi tego
darować. :-)
A przy okazji jeszcze obanża twoje morale wąłkuński przydupasie, bo dla wątpliwej zemsty na mnie jesteś gotów wylizać mu jaja.
Tfu!

Data: 2010-04-03 14:50:49
Autor: sofu

> [...]
A przy okazji jeszcze obanża twoje morale wąłkuński przydupasie, bo dla
wątpliwej zemsty na mnie jesteś gotów wylizać mu jaja.

Moje rynsztokowe wnioski, a twoje fiołkami waniajace?
Jak nie przymierzajac miła ci dupa ksiedza dobrodzieja.
Oj Misiu!  Z ciebie typowe moherowe berecisko co to udaje na pokaz wersal w
kosciele,
a kurwami rzuca zaraz po przyjsciu do domu.
Jaki ze mnie Boukuna przydupas? Czy to mnie pierolił jak oszalały czy
ciebie?
Pewnie chciał ci tym sprawic przyjemność, a teraz nie może sie od ciebie
opedzić?!
Ale jedno z Boukunem niewatpliwie nas łączy: obydwoje nie lubimy takich
kołtunów jak ty Misiu.

sofu

Data: 2010-04-03 16:14:40
Autor: Piotr
Dnia Sat, 3 Apr 2010 14:50:49 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Jak ci to wyjaśnić biedaku, spróbuję jakoś prosto.
a. Insynuujesz bez żadnych podstaw, a to rynsztok, drogi syfciu. Skąd ci
wpadł do głowy pomysł, że mi miła "dupa dobrodzieja"? Przecież to ty z
lubością ciagle o niej mówisz, nie ja. Albo, że coś tam udaję w kościele, a
później rzucam "kurwami", kiedy ja nawet tu jakoś specjalnie nie używam
"słownictwa".
b. Gdzie widziałeś, że mnie wałkun "pierdolił jak oszalały"? W którym
miejscu? Czyżby ten filmik, wytwór psychopatycznego umysłu takie na tobie
wywarł wrażenie, że chorą fikcje uczynił prawdziwą? He, he, a gdy ci piszę,
że masz słaby umysl, to się burmuszysz.
Drogi syfciu, tego typu twórczość świadczy tylko o jednej osobie,
mianowicie o jej twórcy. A konkretnie, w tym przypadku, jest to świadectwo
psychopatycznej osobowości i skłonności do przemocy. I nie jestem przekonany, że to wyraz chęci sprawienia mi "przyjemności", to
raczej wykwit niekontrolowanej agresji i chęci odwetu. c. W tym punkcie się muszę zgodzić, że coś cię z wałkunem łączy, ale nie
obstawiałbym tego samego co ty.
A teraz won, wałkuński przydupasie.
Piotr

Data: 2010-04-03 17:18:39
Autor: sofu

> [...]

raczej wykwit niekontrolowanej agresji i chęci odwetu.
c. W tym punkcie się muszę zgodzić, że coś cię z wałkunem łączy, ale nie

Misiu ty jednak jestes czarna mendą i głupim kutasem.
Chcesz obrazac innych, a nie podoba ci sie gdy ktos to robi z tobą.
Na twoje won sram tak samo jak na ciebie.
A co do kultury i rynsztoku nie rozmawiam z szmbonurkiem jakim jestes Misiu.

sofu

Data: 2010-04-03 11:45:29
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e7b5749e-8535-4bdb-aacd-d8252424bb05x3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Hijen wyjących nad czyimś grobem ci u nas dostatek.

--
stevep

Data: 2010-04-02 21:16:21
Autor: konserwator
[...]

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-02 12:30:21
Autor: zbig
On 2 Kwi, 21:16, "konserwator" <konserwa...@wp.pll.lot> wrote:

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada...

nie ma to jak kapitalny żart ciulu

Data: 2010-04-03 12:50:02
Autor: konserwator

taki i zart jaki temat postu i jego autor... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-02 21:34:40
Autor: karwanjestkretynem
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada...

Następny kretyn się odezwał.

 Artur Borubar
--

"Słowem od soboty, kiedy PO ogłosiła wyniki prawyborów, przez media przelewa
się rzeka szczerej nieukrywanej zawiści. Politycy PiS i SLD prześcigają się

http://pepepe.pl/  Jeszcze 264 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-02 21:37:28
Autor: u2
W dniu 2010-04-02 21:34, karwan jestem kretynem pisze:
UÂżytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisaÂł

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada...

NastĂŞpny kretyn siĂŞ odezwaÂł.

 Artur Borubar

Debilu, o zmarłych albo dobrze albo w ogóle :)

Data: 2010-04-02 21:48:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 21:37, u2 pisze:
[...]

Oczywista sprawa - śmierć wyrĂłwnuje wszystkich - rozgrzesza ich ,  tych dobrych i tych złych... Zamiast krytykować zmarłych lepiej zastanowić sie nad swoim parszywym Ĺźyciem.

Data: 2010-04-02 22:00:44
Autor: u2
Manda i świnia zdechła już 5 la t temu
W dniu 2010-04-02 21:48, jadrys pisze:
Oczywista sprawa - śmierć wyrównuje wszystkich - rozgrzesza ich ,  tych
dobrych i tych złych... Zamiast krytykować zmarłych lepiej zastanowić
sie nad swoim parszywym życiem.

No to współczuję, że parszywie żyjesz. Szkoda, że chcesz aby inni tak
żyli, zupełnie jak komuszek :]

Data: 2010-04-02 22:07:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 22:00, u2 pisze:
[...]

Dzięki za współczucie.
Tak, parszywie żyję, zupełnie inaczej niż moje plany życiowe z lat młodzieńczych  przewidywały.
Chcę tylko dobra dla innych.

Data: 2010-04-02 22:09:43
Autor: Piotr
Dnia Fri, 02 Apr 2010 22:07:05 +0200, jadrys napisał(a):

Dzięki za współczucie.
Tak, parszywie żyję, zupełnie inaczej niż moje plany życiowe z lat młodzieńczych  przewidywały.
Chcę tylko dobra dla innych.

Jakbyś nie żył, to jajcarz z ciebie, Jadrysiu.
Piotr

Data: 2010-04-02 22:17:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 22:09, Piotr pisze:
[...]

Wcale nie Piotrze. Tak myślę że moja tragedia bierze się z tego że natura wyposażyła mnie w zdolność samodzielnego myślenia... Ja po prostu nie umiem się cieszyć z tego co jest powszechnie uważane za szczęście.

Data: 2010-04-03 00:36:48
Autor: Polok_prawdziwy
lord_donald wrote:

Manda i świnia zdechła już 5 lat temu, a te bałwo dupowłazy nadal
jeszcze mają sraczkę. Miejmy nadzieję że bez tej zakutowiasziałewj świni
świat będzie lepszy!

Eeee...,
menda tomoze nie..., ale ze torbem namonkem nagowie nosił, tofakt...!

Data: 2010-04-03 03:12:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu
piątek, 2 kwietnia 2010 14:18. carbon entity 'lord_donald' <lord_donald@sejm.pl>

Manda i świnia zdechła już 5 lat temu, a te bałwo dupowłazy nadal
jeszcze mają sraczkę. Miejmy nadzieję że bez tej zakutowiasziałewj świni
świat będzie lepszy!

Jakżeś ty go nazwał?
Ten człowiek nieżle się przyczynił w Polsce i świecie dla znacznego zwiększenia tolerancji katolików wobec buddyzmu.

Nie to co Ratzi, któremu się jakieś autoerotyzmy na nasz temat kiełbią we łbie, aczkolwiek nieszkodliwe, patrząc lepiej jak muzułmanom był na samym początku kadencji przypieprzył z grubej rury. Po prostu nowy No.1 jest lepiej zakamuflowany, bo kolejnego świętego to by katolicy nie znieśli, ale w gruncie rzeczy z właściwych związków się nie urwał, lefebryści go nie przekabacili.

Manda i świnia zdechła już 5 lat temu