Manda i świnia zdechła już 5 lat temu

Data: 2010-04-02 07:19:21
Autor: zbig
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu
On 2 Kwi, 14:18, lord_donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu, a te bałwo dupowłazy nadal
jeszcze mają sraczkę. Miejmy nadzieję że bez tej zakutowiasziałewj świni
świat będzie lepszy!

Jak kopniesz w kalendarz nawet ostatnia świnia o tobie nie wspomni
degeneracie..

Data: 2010-04-02 18:51:16
Autor: Piotr
Dnia Fri, 2 Apr 2010 07:19:21 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Jak kopniesz w kalendarz nawet ostatnia świnia o tobie nie wspomni
degeneracie..

Może ty wiesz zbigu, co to takiego ta "manda"? Bo ja po różowemu, to nie
dokońca rozbieram.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-02 21:36:09
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> degeneracie..

Może ty wiesz zbigu, co to takiego ta "manda"? Bo ja po różowemu, to nie

Misiu, ty zawsze miałes klopoty ze zrozumieniem czegokolwiek.
Nie łam wiec sobie tym głowy.

sofu

Data: 2010-04-02 21:57:58
Autor: Piotr
Dnia Fri, 2 Apr 2010 21:36:09 +0200, sofu napisał(a):

Misiu, ty zawsze miałes klopoty ze zrozumieniem czegokolwiek.
Nie łam wiec sobie tym głowy.

A paszoł won, wałkuński przydupasie! Idź się iskać gdzie indziej.  --

Data: 2010-04-03 06:34:08
Autor: sofu

> [...]

> Nie łam wiec sobie tym głowy.

A paszoł won, wałkuński przydupasie! Idź się iskać gdzie indziej.

Misiu jesli, ktos z nasz jest czyims przydupasem, to chyba tylko ty  -
przydupasem ksiedza dobrodzieja!?
A Boukun cie tylko moralnie obnażył, czego nie mozesz mu darować.

sofu

Data: 2010-04-03 08:42:40
Autor: Piotr
Dnia Sat, 3 Apr 2010 06:34:08 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Ty masz syfciu jakieś rynsztokowe wnioski.
Ale prawie się zgadza, wałkun obnażył swoje moralne dno i nie może mi tego
darować. :-)
A przy okazji jeszcze obanża twoje morale wąłkuński przydupasie, bo dla wątpliwej zemsty na mnie jesteś gotów wylizać mu jaja.
Tfu!

Data: 2010-04-03 14:50:49
Autor: sofu

> [...]
A przy okazji jeszcze obanża twoje morale wąłkuński przydupasie, bo dla
wątpliwej zemsty na mnie jesteś gotów wylizać mu jaja.

Moje rynsztokowe wnioski, a twoje fiołkami waniajace?
Jak nie przymierzajac miła ci dupa ksiedza dobrodzieja.
Oj Misiu!  Z ciebie typowe moherowe berecisko co to udaje na pokaz wersal w
kosciele,
a kurwami rzuca zaraz po przyjsciu do domu.
Jaki ze mnie Boukuna przydupas? Czy to mnie pierolił jak oszalały czy
ciebie?
Pewnie chciał ci tym sprawic przyjemność, a teraz nie może sie od ciebie
opedzić?!
Ale jedno z Boukunem niewatpliwie nas łączy: obydwoje nie lubimy takich
kołtunów jak ty Misiu.

sofu

Data: 2010-04-03 16:14:40
Autor: Piotr
Dnia Sat, 3 Apr 2010 14:50:49 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Jak ci to wyjaśnić biedaku, spróbuję jakoś prosto.
a. Insynuujesz bez żadnych podstaw, a to rynsztok, drogi syfciu. Skąd ci
wpadł do głowy pomysł, że mi miła "dupa dobrodzieja"? Przecież to ty z
lubością ciagle o niej mówisz, nie ja. Albo, że coś tam udaję w kościele, a
później rzucam "kurwami", kiedy ja nawet tu jakoś specjalnie nie używam
"słownictwa".
b. Gdzie widziałeś, że mnie wałkun "pierdolił jak oszalały"? W którym
miejscu? Czyżby ten filmik, wytwór psychopatycznego umysłu takie na tobie
wywarł wrażenie, że chorą fikcje uczynił prawdziwą? He, he, a gdy ci piszę,
że masz słaby umysl, to się burmuszysz.
Drogi syfciu, tego typu twórczość świadczy tylko o jednej osobie,
mianowicie o jej twórcy. A konkretnie, w tym przypadku, jest to świadectwo
psychopatycznej osobowości i skłonności do przemocy. I nie jestem przekonany, że to wyraz chęci sprawienia mi "przyjemności", to
raczej wykwit niekontrolowanej agresji i chęci odwetu. c. W tym punkcie się muszę zgodzić, że coś cię z wałkunem łączy, ale nie
obstawiałbym tego samego co ty.
A teraz won, wałkuński przydupasie.
Piotr

Data: 2010-04-03 17:18:39
Autor: sofu

> [...]

raczej wykwit niekontrolowanej agresji i chęci odwetu.
c. W tym punkcie się muszę zgodzić, że coś cię z wałkunem łączy, ale nie

Misiu ty jednak jestes czarna mendą i głupim kutasem.
Chcesz obrazac innych, a nie podoba ci sie gdy ktos to robi z tobą.
Na twoje won sram tak samo jak na ciebie.
A co do kultury i rynsztoku nie rozmawiam z szmbonurkiem jakim jestes Misiu.

sofu

Data: 2010-04-03 11:45:29
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e7b5749e-8535-4bdb-aacd-d8252424bb05x3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Hijen wyjących nad czyimś grobem ci u nas dostatek.

--
stevep

Manda i świnia zdechła już 5 lat temu