Manda i świnia zdechła już 5 lat temu

Data: 2010-04-02 21:16:21
Autor: konserwator
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:hp4nbf$b1m$1news.onet.pl...
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu, a te bałwo dupowłazy nadal jeszcze mają sraczkę. Miejmy nadzieję że bez tej zakutowiasziałewj świni świat będzie lepszy!

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-02 12:30:21
Autor: zbig
On 2 Kwi, 21:16, "konserwator" <konserwa...@wp.pll.lot> wrote:

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada...

nie ma to jak kapitalny żart ciulu

Data: 2010-04-03 12:50:02
Autor: konserwator

taki i zart jaki temat postu i jego autor... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-02 21:34:40
Autor: karwanjestkretynem
Manda i świnia zdechła już 5 lat temu

Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada...

Następny kretyn się odezwał.

 Artur Borubar
--

"Słowem od soboty, kiedy PO ogłosiła wyniki prawyborów, przez media przelewa
się rzeka szczerej nieukrywanej zawiści. Politycy PiS i SLD prześcigają się

http://pepepe.pl/  Jeszcze 264 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-02 21:37:28
Autor: u2
W dniu 2010-04-02 21:34, karwan jestem kretynem pisze:
UÂżytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisaÂł

moglbys sie odczepic od Gieremka.
nie wypada...

NastĂŞpny kretyn siĂŞ odezwaÂł.

 Artur Borubar

Debilu, o zmarłych albo dobrze albo w ogóle :)

Data: 2010-04-02 21:48:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 21:37, u2 pisze:
[...]

Oczywista sprawa - śmierć wyrĂłwnuje wszystkich - rozgrzesza ich ,  tych dobrych i tych złych... Zamiast krytykować zmarłych lepiej zastanowić sie nad swoim parszywym Ĺźyciem.

Data: 2010-04-02 22:00:44
Autor: u2
Manda i świnia zdechła już 5 la t temu
W dniu 2010-04-02 21:48, jadrys pisze:
Oczywista sprawa - śmierć wyrównuje wszystkich - rozgrzesza ich ,  tych
dobrych i tych złych... Zamiast krytykować zmarłych lepiej zastanowić
sie nad swoim parszywym życiem.

No to współczuję, że parszywie żyjesz. Szkoda, że chcesz aby inni tak
żyli, zupełnie jak komuszek :]

Data: 2010-04-02 22:07:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 22:00, u2 pisze:
[...]

Dzięki za współczucie.
Tak, parszywie żyję, zupełnie inaczej niż moje plany życiowe z lat młodzieńczych  przewidywały.
Chcę tylko dobra dla innych.

Data: 2010-04-02 22:09:43
Autor: Piotr
Dnia Fri, 02 Apr 2010 22:07:05 +0200, jadrys napisał(a):

Dzięki za współczucie.
Tak, parszywie żyję, zupełnie inaczej niż moje plany życiowe z lat młodzieńczych  przewidywały.
Chcę tylko dobra dla innych.

Jakbyś nie żył, to jajcarz z ciebie, Jadrysiu.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-02 22:17:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 22:09, Piotr pisze:
[...]

Wcale nie Piotrze. Tak myślę że moja tragedia bierze się z tego że natura wyposażyła mnie w zdolność samodzielnego myślenia... Ja po prostu nie umiem się cieszyć z tego co jest powszechnie uważane za szczęście.

Manda i świnia zdechła już 5 lat temu