Mandacik i co dalej ...

Data: 2011-07-14 10:40:44
Autor: prg
Mandacik i co dalej ...
Kolega posiadał sobie auto. Auto to zostało sprzedane w roku 2007 bodajże,
z czego posiada kolega umowę. Ale - umowy tej nie zgłosił w urzędzie komunikacji.

W urzedzie komunikacji informacja o zmianie wlasciciela auta pojawia sie dwukrotnie.
1 to oswiadczenie sprzedawcy, ze sprzedal, co jest czysto informacyjne.
2 to rejestracja auta na kupujacego, jesli nowy wlasciciel jest w innym powiecie to informacja o zarejestrowaniu tam auta rowniez idzie do urzedu odpowiedniego dla poprzedniego wlasciciela.

Wiec pytanie powstaje czy nowy wlasciciel w ogole przerejestrowal auto ale i tak mandaty placi kierujacy a nie wlasciciel (teoretycznie) wiec moze wyslac im kopie umowy z oswiadczeniem, ze nie jest wlascicielem auta i nim nie jezdzi.

Do mnie kiedys przyszla policja z pytaniem, dlaczego moje auto stoi od kilku dni na skraju lasu, czy cos sie nie stalo itp. a w tym czasie auto juz bylo dwukrotnie sprzedane.

pozdrawiam
p.g.

Mandacik i co dalej ...