Mandat!

Data: 2010-09-16 20:28:52
Autor: MadMan
Mandat!
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs314.ash2/59401_1518726500908_1616902089_1267975_4413979_n.jpg

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-16 20:41:54
Autor: kml
Mandat!

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:g8gtz9ox8x0y$.dlgrower.power.pl...
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs314.ash2/59401_1518726500908_1616902089_1267975_4413979_n.jpg

Ale na papierze samoprzyplepnym :)

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-16 12:52:10
Autor: Paweł Wójcik
Mandat!
On 16 Wrz, 20:41, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "MadMan" <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomościnews:g8gtz9ox8x0y$.dlgrower.power.pl...

>A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

>http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs314.ash2/59401_15187265...

Ale na papierze samoprzyplepnym :)

W Lublinie kiedyś takie kartki wtykano za wycieraczki samochodów
zastawiających chodniki w co węższych uliczkach, w centrum miasta.
Efekt: jak samochody stały prawie powpychane w bramy kamienic... tak
nic się nie zmieniło. Ale kto, wie, gdyby były przylepne...:P. I gdyby
trzeba było się potrudzić troszkę, żeby je zerwać.

Niestety, moim skromnym zdaniem, jedyny sposób aby dotrzeć do umysłu
przeciętnego kierowcy parkującego na pasie rowerowym to mundurowy z
bloczkiem pobierający wysoką opłatę.

Data: 2010-09-16 21:54:24
Autor: kml
Mandat!

Użytkownik "Paweł Wójcik" <mamut077@gmail.com> napisał w wiadomości news:fb2a6194-9313-4abd-88a7-6f8033d6e6afj5g2000vbg.googlegroups.com...

Niestety, moim skromnym zdaniem, jedyny sposób aby dotrzeć do umysłu
przeciętnego kierowcy parkującego na pasie rowerowym to mundurowy z
bloczkiem pobierający wysoką opłatę.
===

Nie, wywózka na lawecie jest dużo lepsza - stres zajebisty (łolaboga, fure ukradli!) i koszt wysoki :)

Data: 2010-09-16 21:45:16
Autor: Norbert
Mandat!
Data: 2010-09-16 22:13:09
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Mandat!
MadMan pisze:
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs314.ash2/59401_1518726500908_1616902089_1267975_4413979_n.jpg

Kiedyś gdzieś przyklejali na szybę naklejki jak ktoś zaparkował na miejscu dla inwalidów. Naklejka była prawie A4 i fabrycznie pocięta na 400 części ;).

pozdr.
w.

Data: 2010-09-17 00:09:35
Autor: Wojtek Sobociński
Mandat!
Kiedyś gdzieś przyklejali na szybę naklejki jak ktoś zaparkował na
miejscu dla inwalidów. Naklejka była prawie A4 i fabrycznie pocięta na
400 części ;).

Pod Redutą. Niedawno znowu o tym pisali, bodajże wczoraj. Z tym, że naklejki były pocięte na 50 części.

--
Wojtek Sobociński
GG#3101892

Data: 2010-09-16 22:48:47
Autor: ToMasz
Mandat!
MadMan pisze:
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs314.ash2/59401_1518726500908_1616902089_1267975_4413979_n.jpg

1. zadzwonić na policje.
2. zrobić zdjęcie, wydrukować, zanieść na komisariat, złożyć
doniesienie. na 100% zadziała.

ToMasz

PS jak nie zadziała zacząć kombinować co by tu zrobić.....

Data: 2010-09-17 00:27:42
Autor: arturbac
Mandat!
W dniu 2010-09-16 20:28, MadMan pisze:
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

Przestań jeździć po DDR'ach, problem sam się rozwiązuje a zyskujesz
gładką, prostą i równą drogę a i zasięg w jednostce czasu jazdy
drastycznie się zwiększa.

Data: 2010-09-17 16:41:27
Autor: Bartłomiej Zieliński
Mandat!
Użytkownik MadMan napisał:
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

Kiedyś tu chyba proponowano odpowiednie wysypanie na dach auta karmy dla ptaków, a ich dzioby wymierzały sprawiedliwość ;-)

Data: 2010-09-17 15:07:41
Autor: Jan Srzednicki
Mandat!
On 2010-09-17, Bartłomiej Zieliński wrote:
Użytkownik MadMan napisał:
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

Kiedyś tu chyba proponowano odpowiednie wysypanie na dach auta karmy dla ptaków, a ich dzioby wymierzały sprawiedliwość ;-)

Nie tylko dzioby. Pazury i kupry takoĹź. ;)

Data: 2010-09-17 22:51:20
Autor: staszaiwa
Mandat!
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-
ash2/hs314.ash2/59401_1518726500908_1616902089_1267975_4413979_n.jpg

Proponuję przestać korzystania z DDR.
W zasadzie prawny obowiązek korzystania z DDR, jak i  można by zaskarżyć jako przejaw dyskryminacji i niezgodny z konstytucją - o równości obywateli względem prawa.
Podeprzeć można się tym, że motorowerzyści takich obowiązków i ograniczeń nie mają.
Ponadto można by wymusić na ustawodawcy, stworzenie przepisów zmuszających zarządcę drogi do pisemnego uzasadnienia w przypadku stawiania znaku B-9.

Data: 2010-09-17 14:38:29
Autor: Paweł Wójcik
Mandat!
On 17 Wrz, 22:51, stasza...@vp.pl wrote:

[...]

....po czym ustawodawca zauważy owe niedopatrzenie i nałoży rzeczony
obowiązek na motorowerzystów:P:P:P:P. W końcu ten kraj to Polska...

Data: 2010-09-19 00:31:23
Autor: raviz
Mandat!

[...]

Ciii, bo furmanki i traktory pojawia sie na autostradach ;]

Data: 2010-09-20 09:29:34
Autor: Jan Srzednicki
Mandat!
On 2010-09-17, staszaiwa@vp.pl wrote:
A może taki mandat wystawiajmy kierowcom parkującym na DDRach?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-
ash2/hs314.ash2/59401_1518726500908_1616902089_1267975_4413979_n.jpg

Proponuję przestać korzystania z DDR.
W zasadzie prawny obowiązek korzystania z DDR, jak i  moĹźna by zaskarĹźyć jako przejaw dyskryminacji i niezgodny z konstytucją - o rĂłwności obywateli względem prawa.

Rozumiem, że jesteś również za tym, żeby TIRy mogły jeździć po drogach
dla rowerĂłw?

Data: 2010-09-20 12:48:04
Autor: arturbac
Mandat!
W dniu 2010-09-20 11:29, Jan Srzednicki pisze:
Rozumiem, że jesteś również za tym, żeby TIRy mogły jeździć po drogach
dla rowerĂłw?

Ja jestem za tym aby coś co nazywa się droga nią było a nie chodnikiem.
Miało jasne oznaczenia pierwszeństwa, prowadziło na wprost a nie w
poprzek i jazda nim nie groziła śmiercią.
Puki co w 3M np jest może w Gdańsku kawałek czegoś co można nazwać DDR
reszta słabo na chodniki się nadaje nawet.
Btw jest przepis PoRD który mówi iż możesz odstąpić od przestrzegania
przepisów jeśli są ku temu ważne powody, a np nakaz samobójstwa
(C-13/C-16) na najbliższym przejeździe rowerowym bez widoczności i
jasnych kryteriów pierwszeństwa raczej spełnia te kryteria.

Data: 2010-09-20 10:54:18
Autor: Jan Srzednicki
Mandat!
On 2010-09-20, arturbac wrote:
[...]

Ależ nie zrozumiałeś. Ja tylko przyczepiłem się do idiotycznego
argumentu, że nakaz jazdy DDR jest pogwałceniem równości wobec prawa.

Data: 2010-09-20 12:51:29
Autor: Mariusz Kruk
Mandat!
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "arturbac"
Btw jest przepis PoRD który mówi iż możesz odstąpić od przestrzegania
przepisów jeśli są ku temu ważne powody,

Ę?
Przytoczysz, prawda?

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-09-20 13:18:08
Autor: arturbac
Mandat!
W dniu 2010-09-20 12:51, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Przed sądem jeśli kiedykolwiek tam trafię w skutek odmowy przyjęcia
mandatu. Puki co nie miałem problemów za dojeżdżanie do celu w lini
prostej w 3M a nie 'prostopadle' i po krawężnikach.

Data: 2010-09-20 04:40:42
Autor: Piotrpo
Mandat!
On 20 Wrz, 13:18, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
> [...]

mandatu. Puki co nie miałem problemów za dojeżdżanie do celu w lini
prostej w 3M a nie 'prostopadle' i po krawężnikach.

Zlituj się:
Stuki puki....
Póki śmierć nas, póki co...

Patrząc na praktykę w naszym kraju, to sąd by się nie przychylił do
twierdzenia, że jazda po DDR jest mniej bezpieczna od jazdy rowerem po
asfalcie z tymi strasznymi samochodami ty samobójco :)

Data: 2010-09-20 16:28:18
Autor: arturbac
Mandat!
W dniu 2010-09-20 13:40, Piotrpo pisze:
Patrząc na praktykę w naszym kraju, to sąd by się nie przychylił do
twierdzenia, że jazda po DDR jest mniej bezpieczna od jazdy rowerem po
asfalcie z tymi strasznymi samochodami ty samobójco :)

Jazda po DDR czasami jest niebezpieczna ale nie o to chodzi, jazda po
DDR doprowadza do jazdy prostopadlej na przejazdach rowerowych bez jasno
sprecyzowanego pierwszenstwa, czesto bez nalezytego trojkata widocznosci
i co najwazniejsze dorpowadza do sytuacji w ktorje 99.9% kierowcow nie
uwaza za stosowne ustapic pierwszenstwa, rozejrzec sie upewnic sie ze
nie doprowadza do kolizji. Mowienie o moim bezpieczenstwie na ddr jest
hipokryzja.

Wole jechac rownolegle, przewidywalnie, z dobra widocznoscia w ruchu
prawostronnym a nie jak nierzadko na ddr lewostronnie, wole jechac
prosto do celu a nie jak na ddr ciagle prostopadle zmieniajac strone
jezdni dodatkowo ryzykujac kolizje i zdrowie.
Ryzyko najechania dobrze widocznego rowerzysty jadacego rownolegle (nie
mowie o batmanizmie) jest stosunkowo male.

Data: 2010-09-21 00:37:29
Autor: Piotrpo
Mandat!
On 20 Wrz, 16:28, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
> [...]

Ryzyko najechania dobrze widocznego rowerzysty jadacego rownolegle (nie
mowie o batmanizmie) jest stosunkowo male.

Jak powiedział któryś z klasyków - co z tego, że masz rację, jak nie
masz większości. W Polsce panuje bardzo dziwne podejście do przepisów
drogowych, zwłaszcza w odniesieniu do rowerzystów. Niby mam jeździć
jezdnią a nie chodnikiem a jeszcze nie spotkałem policjanta, który
okazał by chociaż cień zainteresowania z powodu tego, że łamię akurat
ten przepis. Mam natomiast dziwne wrażenie, że natychmiast by się
przyczepili jazdy asfaltem zamiast wytyczonym po jego lewej stronie
torem do trialu z dumnym oznaczeniem "DDR".

Data: 2010-09-21 10:52:50
Autor: arturbac
Mandat!
W dniu 2010-09-21 09:37, Piotrpo pisze:
Mam natomiast dziwne wrażenie, że natychmiast by się
przyczepili jazdy asfaltem zamiast wytyczonym po jego lewej stronie
torem do trialu z dumnym oznaczeniem "DDR".

To zależy, od miasta i tego czy sm i policja jest napuszczona na
rowerzystów. Często jeżdżę po Gdyni ignorując wszelkie tory crossowe czy
B-9, wyprzedzała mnie już nie raz policja, raz nawet śmieszny pan na
skuterze z SM, a ostatnio pojechałem przez Zopot do Gdańska
Niepodległości (B-9) i Grunwaldzką (Spirala C-13/C-16) i nikt nie
czepiał się.

Data: 2010-09-21 12:38:43
Autor: Fabian
Mandat!
W dniu 21.09.2010 10:52, arturbac pisze:
[...]

Gdynia potwierdzam, chociaż rzadko jeżdżę to akurat pokonuję trasę od
wjazdu w Sopocie do granic Rumi gdzie jest sklep Żuchlińskiego. W
Sopocie na armii krajowej, która jest jednokierunkowa, a wyznaczono przy
niej 2 kierunkową ddr, gdzie jechałem "z prądem" po jezdni policja mnie
zatrzymała i kazała jechać ddr. Próbowałem odmówić tłumacząc, że a) nie
ma oznakowania - tylko kolor kostki b) jest to dla mnie niebezpieczne.
Niestety byli głusi na argumenty. A to jednak policja więc się
posłuchałem ;) Ale tak czy inaczej mandatu nie wystawili i nawet nie
straszyli.

Fabian.

Data: 2010-09-21 13:07:07
Autor: arturbac
Mandat!
W dniu 2010-09-21 12:38, Fabian pisze:
[...]

Heh ciekawe co nakazali by mi na Niepodległości (B-9) jechać/iść
piechotą chodnikiem ?
Widać miałem farta.

BTW na A.K. to jakiś oszołom ten slalom DDR/DDRiP robił, jak tam raz
jechałem to przez chwilę chciałem się włączyć na te pasy ruchu z
prędkością  minimalnie mniej niż 40km/h po lewej stronie ale szybko mi
przeszła ochota jak zauważyłem iż 30m dalej stoją samochody i drzewo
które trzeba omijać po chodniku najeżdżając na równoległe krawężniki.

Data: 2010-09-20 13:27:47
Autor: Coaster
Mandat!
On 9/20/10 1:18 PM, arturbac wrote:
[...]

Abys mogl to uczynic, musialbys najpierw swoj przepis sam umiescic w PORD.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-09-20 13:49:22
Autor: Mariusz Kruk
Mandat!
[...]

Czyli argument możesz sobie zwinąć w rulonik.