Mandat

Data: 2014-11-13 21:12:44
Autor: Robert Tomasik
Mandat
Użytkownik "arek" <anonim@berdyczow.pl> napisał w wiadomości news:m433oi$4rp$1mx1.internetia.pl...

Czy obecny stan prawny pozwala aby na podstawie powyższego wnioskować o umorzenie postępowania?

Nie. Natomiast dziwny mi sie wydaje brak zdjęcia, bowiem jakiś czas temu uznano taką praktykę za niekonstytucyjną. Przykładowo tu jest artykuł na ten temat http://superauto24.se.pl/prawo/nie-dostaniesz-zdjecia-z-fotoradaru-nie-bedziesz-musial-placic-mandatu_405408.html

Data: 2014-11-14 08:26:04
Autor: Gotfryd Smolik news
Mandat
On Thu, 13 Nov 2014, Robert Tomasik wrote:

[...]

  Hmmm... "prawo do wglądu do akt" a (obowiązkowe) posłanie
wyciągu z tych akt obwinionemu to jednak różnica.
"Pan się skontaktuje i sobie przyjedzie obejrzeć"?
  :>
  Dla jasności - nie sprawdzałem jak brzmiał wyrok TK.
  Ale w artykule napisali co napisali.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-11-14 12:02:10
Autor: Miroo
Mandat
W dniu 2014-11-14 o 08:26, Gotfryd Smolik news pisze:
  Hmmm... "prawo do wglądu do akt" a (obowiązkowe) posłanie
wyciągu z tych akt obwinionemu to jednak różnica.

Jakiś czas temu GITD obiecywała wdrożenie podglądu zdjęcia przez internet, t.j. w liście podawaliby kod otwierający dostęp do zdjęcia.
Czy coś w tym temacie wiadomo? Zrezygnowali, czy nie? Jeśli nie to jakie terminy wskazali?

Pozdrawiam

Data: 2014-11-14 21:53:21
Autor: Wiwo
Mandat

Użytkownik "Miroo" <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> napisał w wiadomości news:5465e146$0$18079$65785112news.neostrada.pl...

Jakiś czas temu GITD obiecywała wdrożenie podglądu zdjęcia przez internet,

Nie GITD a ówczesny minister Nowak. Jak skończył, wszyscy wiemy...

t.j. w liście podawaliby kod otwierający dostęp do zdjęcia.
Czy coś w tym temacie wiadomo? Zrezygnowali, czy nie? Jeśli nie to jakie terminy wskazali?

Jak zwykle. Bliżej nieokreśloną przyszłość.

Wiwo

Mandat