Mandat Litwa

Data: 2009-09-07 09:29:00
Autor: RUN
Mandat Litwa
Witam

dostalem mandat na litwie
jest on w litach - jak i gdzie mozna zrobic przelew w tej walucie ?
moze ktos juz to przerabiali zechce sie podzielic informacja

MAciej

Data: 2009-09-07 09:59:05
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Mandat Litwa
RUN pisze:
Witam

dostalem mandat na litwie
jest on w litach - jak i gdzie mozna zrobic przelew w tej walucie ?
moze ktos juz to przerabiali zechce sie podzielic informacja

PKO BP zajmuje się różnymi dziwnymi operacjami walutowymi, najpierw zadzwoń i zapytaj. Ale i tak boję się, że mogą Cię bardzo mocno przykosić na kursie walut a potem na przelewie.

Najkorzystniej jest zapłacić na litewskiej poczcie. ylo czy sie tam wybierasz i czy musisz zapłacić zanim pojawisz sie ponownie z chęcią wjazdu na Litwę.

Mnie wyszuszyli w polu 105/90 jadąc z naprzeciwka :-) Ale moje argumenty w dyskusji z policjantami pozwoliły uniknąć mandatu i jechać dalej :-)

Seco

Mandat Litwa