Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela

Data: 2013-01-16 23:11:51
Autor: ToMasz
Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela
W dniu 16.01.2013 17:02, Marcin N pisze:
A co, jeśli samochód ma dwóch lub więcej właścicieli?

A co jeśli właścicielem jest firma?

moment. jak jesteś w pracy, i informujesz klienta że Polonez caro ma turbo, abs, hdi, klient jest niezadowolony to składa reklamacje/pozew żąda odszkodowania od.... firmy, a właściwie właścicela. właściciel musi jakoś się ustosunkować do żądań, najczęściej ponieść jakieś koszty.
Tak samo może być z madnatami. To właściciel pojazdu odpowiada za swoją własność/firmę. Problem w tym, że niekoniecznie można przenieść mandat na pracownika...

ToMasz

Ps ale po premi można polecieć

Data: 2013-01-16 22:21:44
Autor: masti
Mandat jako kara administracyjna nakładana na wła¶ciciela
Dnia pięknego Wed, 16 Jan 2013 23:11:51 +0100 osobnik zwany ToMasz
napisał:

W dniu 16.01.2013 17:02, Marcin N pisze:
A co, jeśli samochód ma dwóch lub więcej właścicieli?

A co jeśli właścicielem jest firma?

moment. jak jesteĹ› w pracy, i informujesz klienta ĹĽe Polonez caro ma
[...]

i przepis leci jako niekonstytucyjny. Do tego to fajna furtka bo firmy nie mozna ukarać punktami.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-16 14:55:15
Autor: kogutek444

napisał:

> turbo, abs, hdi, klient jest niezadowolony to składa reklamacje/pozew

> ż±da odszkodowania od.... firmy, a wła¶ciwie wła¶cicela. wła¶ciciel musi

> jako¶ się ustosunkować do ż±dań, najczę¶ciej ponie¶ć jakie¶ koszty. Tak

> samo może być z madnatami. To wła¶ciciel pojazdu odpowiada za swoj±

> własno¶ć/firmę. Problem w tym, że niekoniecznie można przenie¶ć mandat

> na pracownika...

i przepis leci jako niekonstytucyjny. Do tego to fajna furtka bo firmy nie mozna ukarać punktami.

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Punktami nie, ale kary za nie wskazanie mog± być wysokie. Raptem trzeba poprawki do jakiej¶ ustawy przegłosować. Nie jest to niewykonalne.

Data: 2013-01-17 04:55:01
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail news.neostrada.pl@news.neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ps ale po premi można polecieć

Tylko jaki w tym interes miałaby firma?

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki¶ czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela