[piatek] Mandat na OSie.

Data: 2010-10-04 23:28:50
Autor: Massai
[piatek] Mandat na OSie.
Rafał Grzelak wrote:

Chyba nie bylo.

http://www.youtube.com/watch?v=g1U3czpJRJs

Only in Poland :]

Ktos ma pomysl jakie moga byc podstawy do postawienia pilota w roli
oskarzyciela posilkowego i poszkodowanego?
Czy uczestnicy rajdów nie podpisuja jakichs papierkow typu 'na wlasna
odpowiedzialnosc' (albo czy takie papierki mozna latwo podwazyc)?

Eee tam, najlepsza tu jest grzywna za stworzenie zagrożenia w ruchu
drogowym, na odcinku wyłączonym z ruchu drogowego...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-05 00:09:41
Autor: WS
Mandat na OSie.
On 5 Paź, 01:28, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:

Eee tam, najlepsza tu jest grzywna za stworzenie zagrożenia w ruchu
drogowym, na odcinku wyłączonym z ruchu drogowego...

formalnie PoRD tez tam obowiazuje:

Art1. 2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się
poza drogami publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia
zagrożenia bezpieczeństwa uczestników tego ruchu.

i zdaje sie praktyka jest wlasnie taka, ze to "zagrozenie" stwierdza
sie po fakcie, czyli jak byl juz wypadek (wczesniej troche trudno
wykazac, ze ktos stwarza zagrozenie)...

WS

Data: 2010-10-05 13:32:22
Autor: Massai
Mandat na OSie.
WS wrote:

> [...]

i zdaje sie praktyka jest wlasnie taka, ze to "zagrozenie" stwierdza
sie po fakcie, czyli jak byl juz wypadek (wczesniej troche trudno

I dlatego właśnie nigdy u nas nie powstanie tor F1 ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-05 16:55:46
Autor: kamil
Mandat na OSie.
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:i8f9d6$fur$1news.onet.pl...

[...]

- Dzien dobry, starszy aspirant Kowalski. A dokad sie tak pan spieszy, panie Kubica?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-05 18:14:47
Autor: Massai
Mandat na OSie.
kamil wrote:

"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message

- Dzien dobry, starszy aspirant Kowalski. A dokad sie tak pan
spieszy, panie Kubica?

Nie "panie Kubica", tylko "panie Robercie"... nawet starszy aspirant
Kowalski słyszał zapewne o budżetach zespołów w F1. Wiesz na jakie
łapówki taki zespół stać? ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-05 12:55:51
Autor: WS
Mandat na OSie.
On 5 Paź, 20:14, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:
Wiesz na jakie  łapówki taki zespół stać? ;-)

Ale nasi aspiranci nie maja zbyt duzych wymagan w ww temacie ...
Jakis tydzien temu na CB przedst.handlowy opowiadal (majac niezly ubaw
przy tym ), jak to go zatrzymali..., chcieli w lape... a on nie maial
kasy - wzieli 3kg wiaderko musztardy i jakies przyprawy ;)

WS

Data: 2010-10-06 09:05:34
Autor: AL
Mandat na OSie.
kamil pisze:
[...]

prosze wlaczyc swiatelka
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-10-06 01:58:38
Autor: WS
Mandat na OSie.
On 6 Paź, 09:05, AL <a...@skads.tam> wrote:

prosze wlaczyc swiatelka

.... i musze panu zatrzymac dowod za lyse oponki ;)

WS

Data: 2010-10-05 23:01:30
Autor: Adam Płaszczyca
Mandat na OSie.
Dnia Tue, 5 Oct 2010 00:09:41 -0700 (PDT), WS napisał(a):

[...]

E-e - OS to odcinek wyłaczony z ruchu drogowego. Rajd to nie jest ruch
drogowy.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-05 08:56:07
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[piatek] Mandat na OSie.
W dniu 2010-10-05 01:28, Massai pisze:
Rafał Grzelak wrote:

[...]

Czy uczestnicy rajdĂłw nie podpisuja jakichs papierkow typu 'na wlasna
odpowiedzialnosc' (albo czy takie papierki mozna latwo podwazyc)?

Eee tam, najlepsza tu jest grzywna za stworzenie zagroĹźenia w ruchu
drogowym, na odcinku wyłączonym z ruchu drogowego...

Fajne komentarza jest poniĹźej:
<cite>
Ja to bym zamknął Pudzianowskiego za pobicie Najmana.

Bo przecież było to pobicie, więc dlaczego prokurator na to nie siądzie???
</cite>

[piatek] Mandat na OSie.