Mandat na inne nazwisko - jak postÄ?piÄ?

Data: 2011-02-20 07:21:10
Autor: Alek
Mandat na inne nazwisko - jak postÄ?piÄ?
Użytkownik "Konop" <konoppo@gazeta.pl> napisał

Dostałem dziś mandat za zbyt szybką jazdę. Policjant wypisał, ja podpisałem... Wracam do domu, patrzę, a w miejscu, gdzie ma być imię nazwisko oraz imię ojca mam imię, ULICĘ, imię ojca ;) Fakt, 3 pierwsze litery takie same, reszta zupełnie inna :)... Pozostałe dane się zgadzają, numer pesel itp...
W związku z tym - czy powinienem ten mandat zapłacić?

Tak.

Czy muszę to zrobić? Są w sumie 2 aspekty sprawy:
- czy zapłacenie mandatu przez inną osobę może zrodzić problemy?

Nie ma mowy o innej osobie. Jest tylko niechlujnie wypełniony druk.

- czy niezapłacenie mandatu może zrodzić problemy :).

Niewielkie. Po prostu ściągną to akurat wtedy gdy nie będziesz się tego spodziewał.

Chodzi mi tylko o to, czy może dzięki tej pomyłce mi się upiecze,

Nie sÄ…dzÄ™.

Mandat na inne nazwisko - jak postÄ?piÄ?