Mandat od ITD bez zdjecia

Data: 2013-02-03 14:53:40
Autor: Bydlę
Mandat od ITD bez zdjecia
On 2013-02-03 14:03:35 +0100, "Polakko" <wojo2010@by.o_n_e.t.pl> said:

Czesc,
Dostalem poczta wezwanie od Glownego Inspektoratu Transportu Drogowego do
wskazania osoby ktora w chwili popelnienia wykroczenia drogowego
(przekroczenie szybkosci) prowadzila pojazd.
Prawdopodobnie w Wigilie prowadzil je moj dziadek i jemu strzelili focie.
Kierowal tego dnia jeszcze moj brat. Nie wiem komu fotke strzelili.
Zdjecia nie dostalem, tylko kwity. Jak mam wskazac kto prowadził?

Nie masz wskazywać kto prowadził.
Masz wskazać, komu użyczyłeś pojazdu...

Pozwól, że zacytuję:
Prawdopodobnie w Wigilie prowadzil je moj dziadek(...).
Kierowal tego dnia jeszcze moj brat.

Glupio wystawic starsza osobe czy brata nie majac pewnosci.

A jeszcze głupiej użyczać pojazd osobom gardzącym właścicielem...

--
Bydlę

Mandat od ITD bez zdjecia