Mandat od Straży Miejskiej po 5 miesi±cach

Data: 2011-12-20 09:47:21
Autor: to
Mandat od Straży Miejskiej po 5 miesi±cach
begin Pawel
Witam, wczoraj dostałem mandat od straży miejskiej po 5 miesiącach od
zarejestrowania przekroczenia prędkości. Wynika z niego że przekroczyłem
prędkość o 12km na ograniczeniu do 50km. Zastanawia mnie jedynie czy aby
mają prawo ściągać po takim czasie. Wiecie jak to ugryźć? Paweł

Nie pytaj o to na tej grupie, bo zaraz zleci się stado trolli, którzy uznają Cię za potencjalnego morderce i będą rzucać formułkami w stylu "zapierdalałeś to płać bez szemrania".

Mandat od Straży Miejskiej po 5 miesi±cach