Mandat, pismo z GITD

Data: 2014-04-22 14:59:58
Autor: Vikku
Mandat, pismo z GITD
Właśnie dostałem pismo z GITD nt. wykroczenia (przekroczona prędkość)
Raport z urzadzenia rejestrujacego + oswiadczenie 1/2/3 nt. kto prowadził auto.
Parę miesięcy temu jechałem przez to miasteczko ale nie pamiętam czy to ja prowadziłem czy ktoś inny.
Czy odesłać Oswiadczenie 1 (zapłacić mandat i otrzymać 4 punkty karne) czy może nic nie odsyłać (podobno są jakieś wątpliwości nt. tych oświadczeń).

Data: 2014-04-22 13:43:31
Autor: Adam Wysocki
Mandat, pismo z GITD
Vikku <Blaskan@wp.pl> wrote:

Czy odesłać Oswiadczenie 1 (zapłacić mandat i otrzymać 4 punkty karne) czy może nic nie odsyłać (podobno są jakieś wątpliwości nt. tych oświadczeń).

http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

Ja wysłałem to i na razie (już prawie rok) cisza.

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2014-04-22 13:44:38
Autor: Adam Wysocki
Mandat, pismo z GITD
Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:

Ja wysłałem to i na razie (już prawie rok) cisza.

Poprawka (sprawdziłem daty) - pół roku. Ale fakt jest faktem.

Data: 2014-04-22 16:54:57
Autor: anacron
Mandat, pismo z GITD
W dniu 22.04.2014 15:43, Adam Wysocki pisze:
Vikku <Blaskan@wp.pl> wrote:

[...]

Ja (twórca tego) wysłałem takie w dniu w którym to było opublikowane. :)

--
anacron

Data: 2014-04-22 18:27:06
Autor: boukun
Mandat, pismo z GITD
Vikku <Blaskan@wp.pl> wrote:

[...]

No to tam jest literówka, mianowicie brakuje jednego słowa w tym zdaniu:

"Ponieważ nie jestem jedynym jego użytkownikiem (i nie prowadzę ewidencji użytkowania) nie jestem w stanie wskazać przez kogo był w momencie zdarzenia.".

boukun

Data: 2014-04-24 15:25:47
Autor: Zbynek Ltd.
Mandat, pismo z GITD
Vikku <Blaskan@wp.pl> wrote:

[...]

Czy Szanowny Twórca może powiedzieć, co jest na tej stronie takiego, co sprawia że obciążenie przeglądarki, a co za tym idzie, procesora wzrasta do 100%?

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-04-24 16:39:50
Autor: Zbynek Ltd.
Mandat, pismo z GITD
Zbynek Ltd. napisał(a) :
Czy Szanowny Twórca może powiedzieć, co jest na tej stronie takiego, co sprawia że obciążenie przeglądarki, a co za tym idzie, procesora wzrasta do 100%?

Jest dobrze - to unikalny zestaw 3 otwartych zakładek spowodował tę anomalię.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-04-22 16:49:52
Autor: paskuda03
Mandat, pismo z GITD

Użytkownik "Vikku" <Blaskan@wp.pl> napisał w wiadomości news:535667d3$0$2362$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten sposób podobno działa :
http://3obieg.pl/start-projektu-anuluj-mandat-czyli-systemowa-walka-z-systemem-fotoradarow

--
paskuda03

Data: 2014-04-22 17:45:03
Autor: anacron
Mandat, pismo z GITD

Najnowszy oręż http://3obieg.pl/mandaty/

--
anacron

Data: 2014-04-24 09:24:26
Autor: Wiwo
Mandat, pismo z GITD

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:lj62pr$33b$1news.task.gda.pl...

Najnowszy oręż http://3obieg.pl/mandaty/

Za jedyne 25zł netto...

Wiwo

Data: 2014-04-24 09:51:56
Autor: anacron
Mandat, pismo z GITD
W dniu 24.04.2014 09:24, Wiwo pisze:

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości

Najnowszy oręż http://3obieg.pl/mandaty/

Za jedyne 25zł netto...

Podobna dyskusja jest na samochodach... Powtórzę się raz właściwie
przekleję:

"Idź do prawnika, aby Ci stworzył taki komplet dokumentów i zapłać
jakieś 20 razy więcej. Tomek z 3 Obiegu jest prawnikiem, poświęcił swój
czas, aby dokładnie przejrzeć wszystkie przepisy i co ważniejsze
zapłacił za stworzenie serwisu..."

Nie zmienia to faktu, że i my ekipa "Nielegalne Radary do Kosza" jak i
ludzie związani z "3 Obieg", czy także Certare lub Emil wiele rzeczy
daliśmy światu za darmo. Tym razem Tomek postanowił inaczej, ale gdybym
nie zgadzał się z jego decyzją nie wklejałbym linka. Zwyczajnie należy
mu się (moim skromnym zdaniem).

anacron

Data: 2014-04-24 16:53:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Mandat, pismo z GITD
W dniu 2014-04-24 09:51, anacron pisze:

Podobna dyskusja jest na samochodach... Powtórzę się raz właściwie
przekleję:

Fascynujące. Pan Motyliński ala lachociąg komendanta pojawia się perorować na pl.soc.prawo o poprawności swojego działania pt wrzucanie linków do płatnych stron i to jest jego jedyna aktywność co do zasady na tej grupie.

Jesteś klasycznym pieprzonym spamerem, który po nasraniu komuś na wycieraczkę puka do drzwi i prosi o papier toaletowy.

Śmierdzący spamer.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-04-24 08:39:20
Autor: Konfabulator
Mandat, pismo z GITD
"Jesteś klasycznym pieprzonym spamerem, który po nasraniu komuś
na wycieraczkę puka do drzwi i prosi o papier toaletowy.

Śmierdzący spamer. "

Popieram w całej rozciągłości.

Mandat, pismo z GITD