Mandat, pismo z GITD

Data: 2014-04-22 16:49:52
Autor: paskuda03
Mandat, pismo z GITD

Użytkownik "Vikku" <Blaskan@wp.pl> napisał w wiadomości news:535667d3$0$2362$65785112news.neostrada.pl...
Właśnie dostałem pismo z GITD nt. wykroczenia (przekroczona prędkość)
Raport z urzadzenia rejestrujacego + oswiadczenie 1/2/3 nt. kto prowadził auto.
Parę miesięcy temu jechałem przez to miasteczko ale nie pamiętam czy to ja prowadziłem czy ktoś inny.
Czy odesłać Oswiadczenie 1 (zapłacić mandat i otrzymać 4 punkty karne) czy może nic nie odsyłać (podobno są jakieś wątpliwości nt. tych oświadczeń).

Ten sposób podobno działa :
http://3obieg.pl/start-projektu-anuluj-mandat-czyli-systemowa-walka-z-systemem-fotoradarow

--
paskuda03