Mandat - rozmyśliłem się

Data: 2009-10-25 16:50:43
Autor: Piotr [trzykoty]
Mandat - rozmyśliłem się

"Alti" <alti71@gazeta.pl> wrote in message news:hc1onb$fg6$1inews.gazeta.pl...
Wczoraj dostałem mandat. Podpisałem.
Dzisiaj się rozmyśliłem i żałuję, że podpisałem. Jak wygląda droga aby moją sprawę skierowano do sądu grodzkiego.

Tylko jeśli dostałbyś mandat za czyn niebędący wykroczeniem (np. chodzenie w niebieskich butach) można mandat uchylić. Jeśli dostałeś za coś co nim jest, mimo, iż teraz uważasz, że Ty akurat wtedy nie popełniłeś tego, to masz pecha, nie ma możliwości odwołania. Postępowanie jest zakończone.

Mandat - rozmyśliłem się