Mandat z fotoradara - ile jeszcze?

Data: 2017-05-19 08:41:20
Autor: ww
Mandat z fotoradara - ile jeszcze?
Witam. Wpadłem 6 stycznia na fotoradar. Do tej pory nie dostałem żadnego mandatu. Gdzie mam złożyć skargę w tej sprawie? Ta ciągła
niepewność mnie dobija.

Data: 2017-05-19 08:44:59
Autor: quent
On 19.05.2017 08:41, ww wrote:
Witam. Wpadłem 6 stycznia na fotoradar. Do tej pory nie dostałem żadnego
mandatu. Gdzie mam złożyć skargę w tej sprawie? Ta ciągła
niepewność mnie dobija.

To ile jechałeś, że od stycznia w strachu żyjesz?

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-05-19 09:05:31
Autor: ww
W dniu 2017-05-19 o 08:44, quent pisze:
On 19.05.2017 08:41, ww wrote:
Witam. Wpadłem 6 stycznia na fotoradar. Do tej pory nie dostałem żadnego
mandatu. Gdzie mam złożyć skargę w tej sprawie? Ta ciągła
niepewność mnie dobija.

To ile jechałeś, że od stycznia w strachu żyjesz?

No z 70, może nawet 75.

Data: 2017-05-19 09:10:30
Autor: quent
On 19.05.2017 08:41, ww wrote:
[...]

Daj spokój, najwyżej nie kupisz raz whiskey ;-)))

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-05-19 10:11:32
Autor: abn140
Mandat z fotoradara - ile jeszcze?
No z 70,
jakbys od czasu fotki latal 5km/h wolniej, to w paliwie juz by bylo na ew. mandat a i pewnie cos na flache by zostalo.
btw pewnie juz nie przyjdzie.

Data: 2017-05-19 10:33:02
Autor: ww
W dniu 2017-05-19 o 10:11, abn140 pisze:
No z 70,
jakbys od czasu fotki latal 5km/h wolniej, to w paliwie juz by bylo na ew.
mandat

Zwykle nie mam wyjścia. Jest ograniczenie 50 to ludzie dla pewności jadą
40.

> a i pewnie cos na flache by zostalo.

Nie jestem zainteresowany.

Data: 2017-05-19 10:29:38
Autor: Budzik
Mandat z fotoradara - ile jeszcze?
Użytkownik ww ww@o2.pl ...

Witam. Wpadłem 6 stycznia na fotoradar. Do tej pory nie dostałem żadnego mandatu. Gdzie mam złożyć skargę w tej sprawie? Ta ciągła
niepewność mnie dobija.

Zazdroszcze problemów...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Mandat z fotoradara - ile jeszcze?