Mandat z fotoradaru - student i brak stałych dochodów

Data: 2012-09-23 22:19:22
Autor: ceownik
Mandat z fotoradaru - student i brak stałych dochodów
A ja nie będę cię upupiał tylko powiem wprost:
Albo jesteś mężczyzną, który wie co robi i jest w pełni odpowiedzialny za swoje czyny albo jesteś jakimś maminsynkiem co nie ma nic, biedny jest, zostawcie mnie :(

Ogarnij się. Skończysz studia i nikomu nie wytłumaczysz, że nie masz dochodów, a jeść musisz i nie masz za co. Zarób pieniądze i nie ośmieszaj się tutaj tatusiowaniem. Nie dość, że przekroczyłeś dozwoloną prędkość to jeszcze zrobiłeś to po ostrzeżeniu, że będzie kontrola radarowa. I teraz jako, że jesteś biedny to masz mieć prawo do jego łamania, bo nie chce ci się zarobić pieniążków.

Tutaj może znajdziesz wyjaśnienie swojej sytuacji:
http://www.youtube.com/watch?v=nTXVD1Chu6k

Mandat z fotoradaru - student i brak stałych dochodów