Mandat za brak koła zapasowego ?

Data: 2010-04-11 22:17:46
Autor: Jarek
Mandat za brak koła zapasowego ?
Witam!

Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w Czechach lub w Austrii ?
Czy posiadanie zestawu naprawczego załatwia sprawę ?

Pozdrawiam
J.

Data: 2010-04-11 22:28:22
Autor: zenzen
Mandat za brak koła zapasowego ?
Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w

TAK JAK ZA BRAK 2 kamizelek w samochodzie (nie żniku)

jk

Data: 2010-04-12 08:27:38
Autor: Adam KĹ‚obukowski
W dniu 11.04.2010 22:28, zenzen pisze:
Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w

TAK JAK ZA BRAK 2 kamizelek w samochodzie (nie ĹĽniku)

Czy to nie podpada pod konwencję wiedeńską? Tak jak jakiś czas temu
sprawa noĹĽyczek w apteczkach w niemczech?

Adam KĹ‚obukowski

Data: 2010-04-12 09:29:13
Autor: Paweł W.
Mandat za brak koła zapasowego ?

Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w

TAK JAK ZA BRAK 2 kamizelek w samochodzie (nie żniku)

Czy to nie podpada pod konwencję wiedeńsk±? Tak jak jaki¶ czas temu
sprawa nożyczek w apteczkach w niemczech?

Niech obowi±zkowe jeszcze będ± podpaski dla kierowców-kobiet w apteczce i położna na tylnym siedzeniu jak kobieta-kierowca w ci±ży będzie. Jak szaleć to szaleć ;-p

p.

Data: 2010-04-12 22:22:03
Autor: Szop
Mandat za brak koła zapasowego ?

Czy to nie podpada pod konwencję wiedeńsk±? Tak jak jaki¶ czas temu
sprawa nożyczek w apteczkach w niemczech?

Podpada. Je¶li jaki¶ [***] w mundurze oczekuje takiego wyposażenia, należy
mu to wyja¶nić, a je¶li nie podziała - zabić. Bo jest bandyt±. Gorszym niż zwykły rzezimieszek, bo z broni± i praktycznie bezkarny.

Data: 2010-04-12 09:30:09
Autor: glang
[...]

a to ciekawe. a jak nie mam koła zpaasowego na wyposażeniu to co jadąc do Austrii mogę kupić na granicy jak winietki ??
pzdr
GL

Data: 2010-04-13 06:51:28
Autor: to
glang wrote:

a to ciekawe. a jak nie mam koła zpaasowego na wyposażeniu to co jadąc
do Austrii mogę kupić na granicy jak winietki ?? pzdr

Podobno dają za darmo, jeśli dobrze jodłujesz.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-13 06:51:39
Autor: to
Jarek wrote:

Jaka jest szansa na zapłacenie mandatu za brak koła zapasowego w
Czechach lub w Austrii ?
Czy posiadanie zestawu naprawczego załatwia sprawę ?

Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Podobno wiedzą to także Czesi i Austriacy, można więc przypuszczać, że wyposażenie auta we wzmiankowanego gumowego ruraka powinno wystarczyć.

--
cokolwiek

Mandat za brak koła zapasowego ?