[DC] Mandat za brak op�aty parkingowej

Data: 2014-03-11 23:54:24
Autor: anacron
[DC] Mandat za brak op�aty parkingowej
W dniu 11.03.2014 21:28, Arbiter pisze:
Dziś dostałem mandat w wysokosci 50zł od ZDM. Najbardziej wkurzające jest to ze mandat dotyczy zdarzenia z września 2013 oraz że nigdy nie mialem kwitka od parkingowców z mandatem za szybą. Było to pod sklepem gdzie parkowałem 10 min i jestem niemal pewien ze oplacilem parkowanie za 0,50pln. Moze tak byc ze kwit oplacilem w parkomacie, nie wkladalem za szybe i poszedlem do sklepu. Wrócilem, mandatu nie bylo wiec po paru dniach wywaliłem kwit oplaty

Obecnie mam uniemożliwioną obronę - bo kwitów oczywiscie nie trzymam przez tyle miesięcy.

Co robic?

Wnieść zażalenie na decyzje administracyjną, następnie sąd
administracyjny, na końcu pozew cywilny o zadośćuczynienie. To tak w
skrócie, do przeczytania KPA gdzieś do 140 artykułu (na początek).

--
anacron

[DC] Mandat za brak op�aty parkingowej