Mandat za korzystanie z komórki przechodząc po przejściu

Data: 2016-07-03 16:39:03
Autor: neelix
Mandat za korzystanie z komórki przechodząc po przejściu

Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:nkip55$8t8$1mx1.internetia.pl...
Z mediów http://niusy.pl/9so

Szlag mnie trafia jak widzę na przejściu krowę - mamusię z dzieckiem, psem i telefonem przy uchu albo piszącej sms. Jak widzę samą krowę to też widać, że nigdzie nie patrzy tylko włazi na przejście i dalej nie kontroluje sytuacji. Dziewczynki na rowerach na jezdni/chodniku obsługujące telefon też budzą przerażenie.

neelix

Data: 2016-07-05 21:21:46
Autor: re
Mandat za korzystanie z komórki przechodząc po przejściu

Użytkownik "neelix"

[...]

-- -
Więc właśnie. Policja powinna zajmować się pouczaniem tych ludzi zamiast wieść żywot obiboka.

Mandat za korzystanie z komórki przechodząc po przejściu