Mandat za krytykę rządu wynosi dziś 500 złotych

Data: 2011-05-18 03:47:38
Autor: matador
Mandat za krytykę rządu wynosi dziś 500 złotych
http://wszolek.salon24.pl/307724,krytykujesz-rzad-spodziewaj-sie-mandatu

Ośrodki internowań już gotowe ? Czy noże lepiej od razu wzorem
Łukaszenki obozy pracy ?

matador.

Data: 2011-05-18 13:00:10
Autor: raff
Mandat za krytykę rządu wynosi dziś 500 złotych
No i slusznie.

A mogliby zabic.

R.

Data: 2011-05-18 04:04:06
Autor: matador
Mandat za krytykę rządu wynosi dziś 500 złotych
On 18 Maj, 13:00, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
No i slusznie.

A mogliby zabic.

Mogliby ?
W sumie - to do końca października mają czas, by stworzyć takie
"prawo".

matador.

Data: 2011-05-18 13:07:23
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:4bf4d23f-c73b-4e2e-844a-1b98860ab84fv8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Masz jeden komentarz:
"Za Stalina za krytykę rządu była czapa, teraz "tylko" mandat. Wyraźny postęp w demokracji."

R.

Data: 2011-05-18 04:10:30
Autor: matador
On 18 Maj, 13:07, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Masz jeden komentarz:
"Za Stalina za krytykę rządu była czapa, teraz "tylko" mandat. Wyraźny postęp w demokracji."

Dobre !

matador.

Data: 2011-05-18 17:24:46
Autor: .
Dnia Wed, 18 May 2011 04:04:06 -0700 (PDT), matador napisał(a):

[...]

Masz na myśli PiS czy PO?

Dominik

Data: 2011-05-18 13:12:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c925f3d-cde9-413d-b97a-a3730202015d28g2000yqu.googlegroups.com...
http://wszolek.salon24.pl/307724,krytykujesz-rzad-spodziewaj-sie-mandatu

Ośrodki internowań już gotowe ? Czy noże lepiej od razu wzorem
Łukaszenki obozy pracy ?

matador.

Już sobie wyobrażam: kwiat elektoratu PiS, Hans, Raff, Jaksa, u2, Cytryna, Antenka i kilku innych mozolnie grabi grządki pod uprawę marychy! ;)

BomBel

Data: 2011-05-18 22:20:15
Autor: heÂŽsk
Mandat za krytykę rządu wynosi dziś 500 złotych
On Wed, 18 May 2011 13:12:03 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

[...]

 to bylby cudowny widok.  moglbym byc straznikiem w takim obozie ;o)))))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-19 02:13:28
Autor: Jaksa

wrote:

[...]

JuĹź sobie wyobraĹźam: kwiat elektoratu PiS, Hans, Raff, Jaksa, u2,  Cytryna,
Antenka i kilku innych mozolnie grabi grządki pod uprawę marychy! ;)

BomBel

 to bylby cudowny widok.
 moglbym byc straznikiem w takim obozie ;o)))))

Rola straznika ci sie eunuchu niedojdo marzy?

Ja chetnie bym zas widzial siebie w roli kata, ale chwilowo,
tylko na czas zaprowadzania porzadkow w kraju.

Z przyjemnoscia popracowalbym nozem i wiertarka,
ale nie boj zaby hesk, tobie nic nie grozi,
gdyz jestes niczym, zaledwie glupcem pospolitym.

Jaksa

Data: 2011-05-18 14:06:50
Autor: Krzysztof
Mandat za krytykę rządu wynosi dziś 500 złotych
A ile wynosiło kolegium  za "krytykę" L.K. przez nietrzeźwego bezdomnego ?
Pan wszołek pomylił krytykę z chamstwem.

K.

Data: 2011-05-18 15:38:32
Autor: Gruby Jendrek

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:ir0coo$aau$1inews.gazeta.pl...
A ile wynosiło kolegium  za "krytykę" L.K. przez nietrzeźwego bezdomnego ?
Pan wszołek pomylił krytykę z chamstwem.

Nic nie wynosiło- wtedy jeszcze istniały pozory sprawiedliwości i takich rzeczach decydował sąd a nie premier.

http://www.wprost.pl/ar/98335/

A.

Data: 2011-05-18 23:29:21
Autor: the_foe
W dniu 2011-05-18 15:38, Gruby Jendrek pisze:

[...]

mandatu mozesz nie przyjac - wtedy czeka Cie sad.

--
the_foe

Data: 2011-05-18 16:10:27
Autor: cirrus
[...]

Dla podobnych tobie wystarczą Tworki.

--
stevep

Data: 2011-05-18 16:49:00
Autor: u2
W dniu 2011-05-18 12:47, matador pisze:
http://wszolek.salon24.pl/307724,krytykujesz-rzad-spodziewaj-sie-mandatu

Ośrodki internowań już gotowe ? Czy noże lepiej od razu wzorem
Łukaszenki obozy pracy ?

matador.

Od kiedy matol to obrazliwe okreslenie ? Przeciez TW bolek moze nazywac
prezydenta durniem, a "profesor" Bydloszewski moze nazywac pisiorow
dyplomatolkami. :)

Nie rozumiem dlaczego sledziki tak wlaza w 4 litery dla wrazej agentury :)

Data: 2011-05-18 17:23:14
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dd3dc61$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie wiesz, ze prawo jest dla jednych takie, a dla innych takie ? ;)

R.

Data: 2011-05-18 19:04:50
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ir0o9b$vvt$1news.onet.pl...
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

A ty nie wiesz, że Al Capone zamykali za niepłacenie podatków?

--
stevep

Data: 2011-05-18 20:30:32
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

Buehehe, to co, stary pryku, do celu, niewazne sa srodki ?

Hitler tak robil.

R.

Data: 2011-05-19 02:56:49
Autor: cirrus
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

Tak należy postępować z mafiozami.

--
stevep

Data: 2011-05-18 19:58:59
Autor: u2
W dniu 2011-05-18 17:23, raff pisze:
> [...]
> dyplomatolkami. :)

To nie wiesz, ze prawo jest dla jednych takie, a dla innych takie ? ;)

Czyli sa rowni i rowniejsi ? :)

Data: 2011-05-19 02:14:58
Autor: Jaksa
On Wed, 18 May 2011 16:49:00 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Ja zas nie rozumiem jak chujka Bartoszewskiego mozna zwac profesorem,
gdy jego matura poki co pozostaje niepotwierdzona.

Jaksa

Data: 2011-05-18 17:24:23
Autor: .
Dnia Wed, 18 May 2011 03:47:38 -0700 (PDT), matador napisał(a):

http://wszolek.salon24.pl/307724,krytykujesz-rzad-spodziewaj-sie-mandatu

Ośrodki internowań już gotowe ? Czy noże lepiej od razu wzorem
Łukaszenki obozy pracy ?

matador.

Wkrótce najwieksi bandyci na tym forum trafia do takich ośrodków!

Dominik

Data: 2011-05-18 20:16:34
Autor: drummer
[...]

Dobre :) Jezeli nie zaplaci to zostanie pierwszym wiezniem politycznym,
no chyba ze zabiora mu ze zwrotu podatku ;-)

Mandat za krytykę rządu wynosi dziś 500 złotych