Mandat za parkowanie niby w strefie płatnego parkowania. Czy słuszny?

Data: 2010-10-16 18:08:45
Autor: pmlb
Mandat za parkowanie niby w strefie płatnego parkowania. Czy słuszny?
?

"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:i9chl6$bnb$1news.task.gda.pl...
Witam, otrzymałem mandat od zieleni za parkowanie w miejscu, w którym rzekomo powinienem wnieść opłatę w parkometrze. Nic dziwnego dla mnie by było, gdybym faktycznie stanął w miejscu, które byłoby oznakowane jako "parking", lecz niestety ani żadnego znaku nie było, że jest to strefa płatnego parkowania ani też nie było wyznaczonych miejsc postojowych. Zawsze wnoszę opłatę w parkometrach, zwłaszcza w Gdańsku bo tutaj straszaki sobie lubią chodzić i wlepiać wezwania do zapłaty. Niestety nie zauważyłem, że na trawniku stoi sobie parkometr i też nie wiem odkąd ani dokąd istnieje ta niewidzialna strefa. Czy taki mandat został wystawiony słusznie? W jaki sposób mogę się odwołać od takiego mandatu? Pisząc na tę grupę oczekuję poparcie wypowiedzi przepisami.

A nie mozna po ludzku napisac odwolania, ze nie bylo wyznaczonego parkingu, zadnych znakow, tablic o tym wspomniajacych i zaparkowales w dobrej wierze, ze tego nie robisz na terenie parkingu platnwego - to nie wystarczy, trzeba cala ksiege przypisow i paragrafow wyciagac?
Moze jednak to wystarczy?

Mandat za parkowanie niby w strefie płatnego parkowania. Czy słuszny?