Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Mandat za postój na dziwnym postoju taxi

Mandat za postój na dziwnym postoju taxi

Data: 2010-02-17 23:05:19
Autor: =Marcos=
Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
tak, wystarczy?

nie

tobie? ze sam sie rzniesz na kase? to tylko wspolczuc, ale to chyba da sie leczyc?

oj glupis....

Data: 2010-02-18 00:25:12
Autor: ksoniek
Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
perszing wrote:

Rozgladam sie za nowymi oponami letnimi (185/60 R14) do Opla Astry 1
(Sedan). Poprzegladalem oferty w e-sklepach. Praktycznie do dowolnego
modelu opony jest mnostwo komentarzy pozytywnych, wychwalajacych jaka to
jest super opona, jak super hamuje, jak wspaniale trzyma sie drogi na
zakretach itd., ale negatywne komenatrze tez sa. Moim zdaniem nawet
bardziej przemyslanie napisane niz pozytywy. I ktorym tu teraz wierzyc?
Pomozcie bo mam zupelny metlik w glowie :).

Pozytywy są mało warte, bo jak ktoś zmienia łyse opony na jakiekolwiek nowe to będą relatywnie dobre. Po za tym Astra 1 to nie bolid i zdecydowana większość jeździ tym autem spokojnie, wiec zbyt wiele o oponach tak naprawdę nie może powiedzieć. Patrz przede wszystkim na negatywy.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-18 10:07:22
Autor: Jacek Osiecki
Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
Dnia Thu, 18 Feb 2010 00:25:12 +0100, ksoniek napisał(a):
Tak staram się wyszukać w internecie jakie standardy obowiązują w Europie i na razie nigdzie w Unii nie ma znaku "koniec postoju taksówek". Są znaki "postój taksówek" i oznakowanie poziome określające jego zasięg. Uważam, że to dużo lepsze rozwiązanie. Wprowadzanie jednego znaku oznaczającego koniec czegoś działającego w przeciwnym kierunku niż wszystkie pozostałe znaki tego typu jest biurokratycznym kulfonem.
szukasz dziury w całym

Nie - dziurą w całym są właśnie te znaki. Dlaczego wszystkie strefy mogą być
oznakowane normalnie (znak - początek, przekreślony znak - koniec) a ten
jeden musi być na przekór normalnej logice?

Nie chodzi nawet o parkowanie na tym postoju, tylko o głupotę tego
oznakowania.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2010-02-18 13:39:10
Autor: Jakub Witkowski
Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
Jacek Osiecki pisze:

Nie - dziurą w całym są właśnie te znaki. Dlaczego wszystkie strefy mogą być
oznakowane normalnie (znak - początek, przekreślony znak - koniec) a ten
jeden musi być na przekór normalnej logice?

Nie chodzi nawet o parkowanie na tym postoju, tylko o głupotę tego
oznakowania.

Tu się kłócą dwa podejścia do logiczności oznakowania.
Jedno: logiczna jest unifikacja zasad, upraszczanie i eliminacja wyjątków.
Drugie: logiczne jest to, co zgodne z językiem mówionym.

Ja jestem programistą. Nie lubię, gdy algorytm dla pojedynczego przypadku
musi zawierać wyjątek typu: jeśli TAXI, to potraktuj znak z opisem "koniec"
jako początek obszaru, w pozostałych przypadkach zaś "początek" = początek.
Mnie to razi bo to oznacza, że algorytm dostaje g... na wejściu i dlatego
musi być niepotrzebnie komplikowany.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2010-02-18 14:12:13
Autor: 'Tom N'
Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
Jakub Witkowski w <news:hljcde$18e6$1news2.ipartners.pl>:

Ja jestem programistą. Nie lubię, gdy algorytm dla pojedynczego przypadku
musi zawierać wyjątek typu: jeśli TAXI, to potraktuj znak z opisem "koniec"
jako początek obszaru, w pozostałych przypadkach zaś "początek" = początek.
Mnie to razi bo to oznacza, że algorytm dostaje g... na wejściu i dlatego
musi być niepotrzebnie komplikowany.

<http://usprawnienia.pl/pracownia/hustawka.html>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-19 15:42:27
Autor: Gotfryd Smolik news
Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
On Thu, 18 Feb 2010, Jakub Witkowski wrote:

Jacek Osiecki pisze:

Nie chodzi nawet o parkowanie na tym postoju, tylko o głupotę tego
oznakowania.

Tu się kłócą dwa podejścia do logiczności oznakowania.
Jedno: logiczna jest unifikacja zasad, upraszczanie i eliminacja wyjątków.

  Ale właśnie to zasada zunifikowana.
  IMO oczywistym błędem w rozumowaniu jest przyjęcie dziedziny na której
operujemy: znaki dotyczą *drogi* a nie *kierowców*.
  Nie można więc przyjąć, że "widok z p. widzenia kierowcy" ma mieć
priorytet przed "widokiem z p. widzenia innego użytkownika drogi".
  Ważniejsze jest dostosowanie znaku do użytkowników którym wyznacza
"obszar życia", tu - taksówkarzy; inni kierujący jedynie mają stosować
się do pewnych zasad, określonych na tym obszarze (nie parkować).

Ja jestem programistą. Nie lubię, gdy algorytm dla pojedynczego przypadku
musi zawierać wyjątek

  Kiedy błędem jest przyjście, że algorytm reguluje *tylko* zachowanie
kierujących pojazdami, a nie ruch drogowy :) (czyli wszystkich
użyszkodników, również tych łażących w poprzek i idących pod prąd)
  A że kolejka "staje pod prąd"...

pzdr, Gotfryd

Mandat za postój na dziwnym postoju taxi

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona