Mandat za przejazd dla pieszych,

Data: 2015-02-06 10:18:41
Autor: mbut
Mandat za przejazd dla pieszych,
W dniu 04.02.2015 o 17:20, Andrzej Ozieblo pisze:
Wlasnie mnie to spotkalo. Przejezdzalem wolno (z predkoscia pieszego) na
zielonym swietle. Zero pieszych czy samochodow. Dwoch mlodych
policjantow stalo zaczajonych za weglem. Wyskoczyli, spisali mandat za
100 zl. Nie bylo mowy o zadnych pouczeniu. Cos im tam mowilem o
wstydzie, czy go nie odczuwaja, ale mandat przyjalem. Typowy skok na
kase. PRL.

Pewnie zaplace. Nie zamierzam protestowac, bo formalnie dokonalem
wykroczenia. Ale chetnie napisalbym tu i owdzie dla sprawy. Bo wstyd mi
za policje (milicje), za ich podstepne metody dzialania, za idiotyczny
przepis, ktory nigdzie w Europie nie obowiazuje, za nasz skansenowaty kraj.

Gdzie by tu napisac? Do Wojewody? Do jakiejs gazety? Dobrze byloby
wywrzec nacisk na tzw. czynniki by z tych idiotyzmow sie wycofac a
przynajmniej podchodzic do nich z glowa.
Co tu medytować, facet popełnił wykroczenie i zapłaci za to. Bedzie miał nauczkę

Data: 2015-02-06 10:36:41
Autor: Budzik
Mandat za przejazd dla pieszych,
Użytkownik mbut mbut@wp.pl ...

Co tu medytować, facet popełnił wykroczenie i zapłaci za to. Bedzie miał nauczkę

Jaka nauczke?
Ze nawet nie robiac absolutnie nic złego mozna dostac mandat?
I czego ma to go nauczyc? Poza brakiem szacunku do policji oczywiscie...

Data: 2015-02-10 11:53:21
Autor: Titus Atomicus
Mandat za przejazd dla pieszych,
In article <XnsA43975C832E84budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Użytkownik mbut mbut@wp.pl ...

> [...]

Ze nawet nie robiac absolutnie nic złego mozna dostac mandat?
I czego ma to go nauczyc? Poza brakiem szacunku do policji oczywiscie...

No, nauczy sie zeby zwracac wieksza uwage na to kto stoi po drugiej stronie.
--
TA

Data: 2015-02-10 16:59:49
Autor: Budzik
Mandat za przejazd dla pieszych,
Użytkownik  Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world ...

> [...]

oczywiscie...

No, nauczy sie zeby zwracac wieksza uwage na to kto stoi po drugiej stronie.

A to akurat prawda - czasami łapie sie na tym, ze zamiast rozgladac sie na to co sie dzieje na drodze i jest potencjalnie niebezpieczne, patrze na to czy czasami nie stoją, lub obserwuje licznik zeby czasem nie przekroczyc...

Mandat za przejazd dla pieszych,