Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie

Data: 2010-03-28 21:03:38
Autor: Tomasz Pyra
Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie
MM pisze:
Za wycieraczką znalazłem mandat od SM za zaparkowanie za znakiem zakaz
zatrzymywania się.

Generalnie sytuacja wygląda tak, że zaparkowałem się po lewej stronie
ulicy dwukierunkowej i jadąc od mojego kierunku zakazu żadnego nie było.
Jednak zakaz był dla aut jadących z przeciwnego kierunku.

No to raczej nie masz szans, bo tamten znak obowiązywał.

Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie