Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie

Data: 2010-03-29 02:02:28
Autor: Aman
Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie

Za wycieraczką znalazłem mandat od SM za zaparkowanie za znakiem zakaz
zatrzymywania się.

taki swistek ,mozna olac , bo to nie mandat a jedynie wezwanie w celu zlozenia wyjasnien .
Ja zawsze olewam .  Za 1 wydano zaocznie nastepujacy wyrok w sadzie grodzkim: nagana i przerzucenie oplaty za postepowanie sadowe na koszt Skarbu Panstwa, tak wiec mozna olac :). no chyba ze boisz sie nagany ;)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-03-29 11:06:09
Autor: Sylwester Łazar
> [...]

Panstwa, tak
wiec mozna olac :). no chyba ze boisz sie nagany ;)

Nie można "olać".
Zdenerwuje się milicjant i jeszcze się zaweźmie.
Ja miałem bardzo podobną sytuację.
Odbierałem żonę z dziećmi po porodzie ze szpitala przy  ul. Polnej w
Poznaniu.
W 2007 był tam remont całej ulicy Jackowskiego.
Normalnie tam trudno zaparkować, a co dopiero wtedy.
Postawiłem gdzieś samochód i po godzinie kwit.
Zadzwoniłem i powiedziałem jak sprawa wygląda.
Gość wyraził zrozumienie, ale i tak kazał mi przyjść złożyć wyjaśnienia.
Mówił, że nie można wysłać pocztą (mieszkam daleko).
Nie posłuchałem i wysłałem wyjaśnienie w kopercie wraz z kwitem.
Nie było kłopotu.
Jak w mundurze człowiek, a nie szmata, to zrozumie.
Ale szacunek należy okazać, jako że z początku nie wiadomo, co to za
posterunkowy.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie