Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma

Data: 2010-07-24 14:14:06
Autor: pietroo@wp.pl
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
Witam
Ul.Zabi Kruk w Gdańsku.Jest to ul dwukierunkowa Wjazd na te ul poprzedzony jest sygnalizacją świetlną.Wjechałem na tę ul od strony centrum ,po żadnej ze stron nie ma żadnego znaku drogowego.Pozostawiłem samochód po lewej str ulicy,jak większośc w danym dniu.Po powrocie za wycieraczką znajdował się mandat w wys.100 zł wystawiony przez straż miejską za niedostosowanie się do znaku B36 -"zakaz zatrzymywania się"
Po mojej interwenci dowiedziałem się że takowy znak znajduje sie na końcu tej ulicy,czyli dla kierowcy jest on widoczny jeżeli wiedzie z drugiej strony.Obowiązuje on zatem także tych którzy wjeżdzają tak jak ja.Wniosek jest zatem taki ,że muszę objechać ulice zawrócić ,sprawdzić jakie tam znajdują się znki i stosować się do nich.Dla mnie to absurd i nie mam zamiaru zapłacić godząc się tym samym na skierowanie sprawy do sądu karnego.
Proszę o interpretację,dziękuję-Leo

Data: 2010-07-24 14:59:59
Autor: 'Tom N'
pietroo@wp.pl w <news:47f6.000009fe.4c4ad90enewsgate.onet.pl>:

[...]

Czyli ustawiony jest po prawej stronie drogi?

Obowiązuje on zatem także tych którzy wjeżdzają tak jak ja.

Podano podstawę prawną tego twierdzenia?

Proszę o interpretację,dziękuję-Leo

3. Zakaz wyrażony znakiem B-35 lub B-36:
  1)   dotyczy tej strony drogi, po której znak się znajduje, z wyjątkiem
miejsc, gdzie za pomocą znaku dopuszcza się postój lub zatrzymanie,

Po której stronie drogi (prawej, czy lewej) był ustawiony znak, po której
stronie drogi zatrzymałeś pojazd?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-24 15:08:33
Autor: deal?
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
Witam

ZASZE ROZCZULAJĄ mnie barany co prewadza samochody, a o kodeksie nie słyszeli.

jk

Data: 2010-07-24 15:22:49
Autor: piotr.k0
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma

ZASZE ROZCZULAJĄ mnie barany co prewadza samochody, a o kodeksie nie słyszeli.
 Więc baranie jk odpowiedz bo właśnie mam odpowiedz z drogówki...mna piśmie.

leo --

Data: 2010-07-24 17:30:36
Autor: Jotte
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
W wiadomości news:47f6.00000a09.4c4ae929newsgate.onet.pl piotr.k0@vp.pl

To debil kolina, daj spokój...

--
Jotte

Data: 2010-07-24 15:11:05
Autor: pietroo@wp.pl
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
Po której stronie drogi (prawej, czy lewej) był ustawiony znak, po której
stronie drogi zatrzymałeś pojazd?
Znak ustawiny jest po prawej stronie tej ul ale na drugim jej końcu a ja się tam przed wjazdem nie znajdowałem.Wjeżdzałem od strony gdzie znaku B36 nie było ...Zadnego innego tez.Mamy zdjęca które topotwierdzaja

Dzięki

Data: 2010-07-24 17:34:06
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "pietroo@wp.pl" <piotr.k0WYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000a07.4c4ae669newsgate.onet.pl...
[...]

Niemniej jednak zatrzymałes samochód w miejscu  w którym znak B 35 obowiazuje. Zatam mandat wystawiony został jak najbardziej słusznie i Twoja ewentualna wyprawa do sądu bedzie Cie kosztować troche czasu a zapłacisz mandat plus koszta sądowe.

Data: 2010-07-24 17:50:40
Autor: deal?
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
obowiazuje. Zatam mandat wystawiony został jak najbardziej słusznie i Twoja

gadasz z głupkuiem do którego argumenty merytoryczne nie trafiajo, bo racja musi być po pawlaka stronie

jk

Data: 2010-07-26 15:59:28
Autor: piotr.k0
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma

gadasz z głupkuiem do którego argumenty merytoryczne nie trafiajo, bo racja musi być po pawlaka stronie
 więc "głupek " wygrał ze strażą i został przeproszony.Warto nosić aparat i robić zdjęcia.Myśleli że trafili na frajera  bo rejestracja była z innego województwa.

Do jk: "Nie znasz ,nie oceniaj,znasz szanuj". Może Ci się w życiu przyda to maksyma ?

Data: 2010-07-24 17:44:29
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "pietroo@wp.pl" <piotr.k0WYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000009fe.4c4ad90enewsgate.onet.pl...
[...]

W wypadku znaku zatrzymywania tak jest. Mozesz oczywiście zatrzymać się przy lewej krawędzi, ale powinieneś sie upewnić, czy nie ma po tamtej stronie zakazu.

Data: 2010-07-27 18:31:54
Autor: Jacek
Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
No i mają rację.
Psim obowiązkiem jest upewnić się, czy nie ma znaku dotyczącego drugiej strony.
No i tytuł posta masz bez sensu, bo znak jest, ale nie chciało się sprawdzić.
Jacek

Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma