Mandaty do zwrotu??

Data: 2010-03-19 08:15:54
Autor: glang
Mandaty do zwrotu??
było tyle razy tu niespodzianka od naszych s±dów
http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-mandatu,18490,3193982,1,prasa-detal
pzdr
GL

Data: 2010-03-19 09:01:34
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
glang napisał(a):
było tyle razy tu niespodzianka od naszych s±dów
http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-mandatu,18490,3193982,1,prasa-detal
Widać pysk czy nie, zamazana morda czy może on tak wygl±da,
albo, już wiem kto prowadził, nie jaki Szakaszwili
prowadził.... Parodia i dziecinada.
Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów
płaci wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 09:27:01
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik Krzysztof 45 mekarWYTNIJTO@vp.pl ...

[...]

zgadzam się z Krzysztofem.
Do tego specjalne licencje na uzywanie nozy w kuchni, a za ewentualne morderstwa odpowiada wła¶ciciel noża.
Co prawda nie będzie sprawiedliwie, ale będzie łatwo.

Data: 2010-03-19 12:43:12
Autor: P_ablo
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:Xns9D4066672138Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

zgadzam się z Krzysztofem.
Do tego specjalne licencje na uzywanie nozy w kuchni, a za ewentualne
morderstwa odpowiada wła¶ciciel noża.
Co prawda nie będzie sprawiedliwie, ale będzie łatwo.

A bedzie jeszcze latwiej kiedy beda egzekwowac od producenta samochodu...

--
Picasso

Data: 2010-03-19 14:29:03
Autor: Rafał Grzelak
Mandaty do zwrotu??
P_ablo wrote:

> [...]
> Co prawda nie będzie sprawiedliwie, ale będzie łatwo.

A bedzie jeszcze latwiej kiedy beda egzekwowac od producenta

Zakazac produkcji samochodow! Sa niebezpieczne i uzywa sie ich do
lamania przepisow drogowych!

ech...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-03-19 09:27:12
Autor: MadMan
Mandaty do zwrotu??
Dnia Fri, 19 Mar 2010 09:01:34 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów
płaci wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

Firmy leasingowe by zbankrutowały :)
No chyba że jaka¶ skuteczna egzekucja od leasingobiorcy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-19 09:43:08
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
MadMan napisał(a):
Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów
płaci wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

Firmy leasingowe by zbankrutowały :)
No chyba że jaka¶ skuteczna egzekucja od leasingobiorcy.
Odpowiedni czytelny zapis w umowie.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 11:09:11
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1v7tefjnu0ny0.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Dnia Fri, 19 Mar 2010 09:01:34 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów
płaci wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

Firmy leasingowe by zbankrutowały :)

Dolicz± sobie i to leasigobiorca zapłaci z nawi±zk±. Za samo podanie danych bior± ztw ok.80 zł.

Data: 2010-03-19 10:27:30
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów
płaci wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

Ale to problem prowadz±cego, że fotoradar zrobił rozmazane zdjęcie? Jest fotka, jest rozpoznawalna postać, jest kara, inaczej spier***.

Data: 2010-03-19 11:10:02
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvgmt$40d$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

OK. Powiedz to przed s±dem ;)) Opisz póĽniej reakcję s±du ;)

Data: 2010-03-19 11:18:01
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

[...]

Ale po co skoro s±d sam doszedł do takiego wniosku czego dowodem jest link w pierwszym po¶cie. /i to nie raz/

Data: 2010-03-19 11:31:36
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvjll$61i$1nemesis.news.neostrada.pl...

OK. Powiedz to przed s±dem ;)) Opisz póĽniej reakcję s±du ;)

Który s±d??? I sk±d dane? Z brukowca??

Data: 2010-03-19 11:43:02
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

OK. Powiedz to przed s±dem ;)) Opisz póĽniej reakcję s±du ;)

Który s±d??? I sk±d dane? Z brukowca??

Poszukaj w archiwum, były już takie tematy, dotyczyły identycznych zdarzeń w których s±dy orzekały identycznie. U nas nie ma precedensu ale widać niektóre urzędy my¶l± logicznie.

Data: 2010-03-19 12:10:25
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Krzysztof 45 wrote:

Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów płaci
właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

Niby dlaczego właściciel ma płacić za czyjeś wykroczenia?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-19 13:20:19
Autor: MadMan
Mandaty do zwrotu??
Dnia 19 Mar 2010 13:10:25 +0100, to napisał(a):

Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów płaci
wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

Niby dlaczego wła¶ciciel ma płacić za czyje¶ wykroczenia?

No wła¶nie, bez sensu. Niech samochód płaci. Tak samo jak przy OC, to
samochód popełnia wykroczenie zatem musi być ubezpieczony. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-19 18:48:56
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
to napisał(a):
Niby dlaczego właściciel ma płacić za czyjeś wykroczenia?
Bo większość ma jaja zapier...ć, a potem zachowują się jak
ćwoki gdy fote dostanÄ…, i skamlajÄ… "szanowna grupo co zrobić by nie pĹ‚acić?"  Ĺ»enada.
A potem lecÄ… chore recepty.

Ja nie widze problemu by winowajca z właścicielem zgłosił
sie na komendzie.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 19:00:08
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Krzysztof 45 wrote:

Niby dlaczego właściciel ma płacić za czyjeś wykroczenia?
Bo większość ma jaja zapier...ć, a potem zachowują się jak ćwoki gdy
fote dostaną, i skamlają "szanowna grupo co zrobić by nie płacić?" Żenada.
A potem lecÄ… chore recepty.

Ja nie widze problemu by winowajca z właścicielem zgłosił sie na
komendzie.

Ale zrozumiałeś w ogóle moje pytanie?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-19 21:19:33
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
to napisał(a):
Ale zrozumiałeś w ogóle moje pytanie?
Mało tego ze zrozumialem, to jeszcze na nie odpowiedzialem.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 21:58:55
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik Krzysztof 45 mekarWYTNIJTO@vp.pl ...

Ale zrozumiałe¶ w ogóle moje pytanie?
Mało tego ze zrozumialem, to jeszcze na nie odpowiedzialem.

tyle, ze nie na temat...

Data: 2010-03-19 23:30:54
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
Budzik napisał(a):
Ale zrozumiałe¶ w ogóle moje pytanie?
Mało tego ze zrozumialem, to jeszcze na nie odpowiedzialem.
tyle, ze nie na temat...
OK
Dla tego wła¶ciciel ma płacić, bo to uprasza problem rżnięcia głupa, że nie wiadomo kto prowadził.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-20 03:47:41
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Krzysztof 45 wrote:

Ale zrozumiałeś w ogóle moje pytanie?
Mało tego ze zrozumialem, to jeszcze na nie odpowiedzialem.
tyle, ze nie na temat...
OK
Dla tego właściciel ma płacić, bo to uprasza problem rżnięcia głupa, że
nie wiadomo kto prowadził.

I co, jak właściciel zapłaci za czyjeś wykroczenie, to już wiadomo, kto prowadził? Piłeś?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-20 08:08:10
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba4455d$1news.home.net.pl...

I co, jak właściciel zapłaci za czyjeś wykroczenie, to już wiadomo, kto
prowadził? Piłeś?

To ściągnie od tego komu pożyczył albo więcej mu auta nie da.
Przejedzie cię taki na przejściu, zwieje a wąściciel powie , że nie pamięta komu auto dał.

Data: 2010-03-20 08:58:58
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik Nostradamus lesiosan@onet.pl ...

I co, jak wła¶ciciel zapłaci za czyje¶ wykroczenie, to już wiadomo,
kto prowadził? Piłe¶?

To ¶ci±gnie od tego komu pożyczył albo więcej mu auta nie da.
Przejedzie cię taki na przej¶ciu, zwieje a w±¶ciciel powie , że nie
pamięta komu auto dał.
to tak jak w kazdej innej sytuacji.
Zabije taki jeden kogos, nóz wyrzuci i sie nie przyznaje...

Data: 2010-03-20 11:12:26
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:Xns9D415E2B8A6B1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
\
to tak jak w kazdej innej sytuacji.
Zabije taki jeden kogos, nóz wyrzuci i sie nie przyznaje...

Argument godny idioty. Wskaż przepis nakładaj±cy na wła¶ciciela noża obowi±zek........
Je¶li nie rozróżniarz noża od samochodu to skontaktuj się z lekarzem lub farmaceut±.
Jak ci się nie podoba ustawa to próbuj j± zmienić a nie pier.... bez sensu.

Data: 2010-03-20 11:39:25
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
[...]

kwestia nie tyczyła sie obowiazku tylko sposobu w jaki policja moze udowodnic.
Niemniej poziom twojej wypowiedzi skłania mnie do przemyslenia. Argument godny idioty? Jestes przy budce z piwem? Co to za poziom? Z wszystkimi tak rozmawiasz, jak nie zgadzasz sie z czyims zdaniem?
Reasumujac - Plonk warning.

Data: 2010-03-20 12:41:15
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:Xns9D417D284F7F2budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Niemniej poziom twojej wypowiedzi skłania mnie do przemyslenia.

Skoro porównujesz auto do noża to twoje  "przemy¶lenie" jest jałowe;)

Data: 2010-03-20 12:58:50
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik Nostradamus lesiosan@onet.pl ...

Niemniej poziom twojej wypowiedzi skłania mnie do przemyslenia.

Skoro porównujesz auto do noża to twoje  "przemy¶lenie" jest jałowe;)

po pierwsze miedzy jałowe przemyslenie a idiota jest wielka róznica.
Po drugie nie porównywałem auta do noża, tylko ewentualnie odpowiedzialnosc za uzycie noza vs odpowiedzialnosc za uzycie noza, a chcac byc jeszcze bardziej precyzyjnym porówywałem możliwosci (i koniecznosc) udowodonienia takiego uzywania, jezeli podejrzany sie nie przyznaje.
Gdybym chciał dyskutowac na poziomie zaprezentowanym kilka postów wyzej, musiałbym napisac, ze nie zrozumienie tych róznic jest godne idioty. Tyle tylko, ze tak dyskutujac, do niczego sie nie dojdzie.

Data: 2010-03-20 13:10:28
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Nostradamus wrote:

To ściągnie od tego komu pożyczył albo więcej mu auta nie da. Przejedzie
cię taki na przejściu, zwieje a wąściciel powie , że nie pamięta komu
auto dał.

Takie przypadki były z pewnością intencją twórców tego przepisu, a nie zamazana fotka która przychodzi po pół roku od daty drobnego wykroczenia.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 08:31:16
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba4c944$1news.home.net.pl...
Nostradamus wrote:

[...]

W przypadku wypadku (ale mi się "rymło" ;) nawet fotki nie ma. Masz wiedzieć i tyle.

Data: 2010-03-21 16:19:52
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Nostradamus wrote:

[...]

A drugą część mojej wypowiedzi dostrzegłeś?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-20 08:12:01
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
to napisał(a):
I co, jak właściciel zapłaci za czyjeś wykroczenie, to
już wiadomo, kto prowadził?
Jeżeli właściciel nie poda danych kierującego, to nie
wiadomo kto prowadził.

Od momentu otrzymania zdjęcia jest dużo czasu na ustalenie
przez właściciela kto prowadził.

Więc jeżeli auto nie było ukradzione, a właściciel nie ma
pojęcia kto prowadził jego pojazd, właściciel powinien zapłacić.

Dla mnie to proste.

Drugi przykład.
PoĹĽyczasz furaka Kazikowi, Kazik tankuje po korek i sie
zmywa. MajÄ… numery z kamer, mordka Kazika niewyraĹşna.
Ty nie pamiętasz komu pożyczyłeś auto.
Kto odpowie przed sÄ…dem?
Piłeś?
Jak zwykle.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-20 16:32:01
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Krzysztof 45 wrote:

Jeżeli właściciel nie poda danych kierującego, to nie wiadomo kto
prowadził.

Niech sobie policja/SM ustala, szczególnie, że zwykle przysyłają zdjęcie po paru miesiącach.

[...]

Niby dlaczego? Jeśli nie wiadomo, kto jest winny, to niewinny staje się winnym?

Dla mnie to proste.

Nie wÄ…tpiÄ™.

Drugi przykład.
PoĹĽyczasz furaka Kazikowi, Kazik tankuje po korek i sie zmywa. MajÄ…
numery z kamer, mordka Kazika niewyraźna. Ty nie pamiętasz komu
pożyczyłeś auto. Kto odpowie przed sądem?

Przykład debilny, ale oczywiście właściciel pojazdu nie zostanie ukarany za kradzież paliwa, tylko dlatego, że nie wskazał komu powierzył auto gdy ta kradzież miała miejsce.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-20 22:11:17
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
to napisał(a):
Niby dlaczego? Jeśli nie wiadomo, kto jest winny, to
niewinny staje siÄ™ winnym?
Współudział.
CoĹ› do Ciebie nie dociera.
Tu nie chodzi o szukanie winnego, tylko szybkie ściągnięcie
kasy i zamknięcie sprawy.
I niech właściciel martwi sie by winowajce ścigneli.
Przykład debilny, ale oczywiście właściciel pojazdu nie zostanie ukarany za kradzież paliwa, tylko dlatego, że nie wskazał komu powierzył auto gdy ta kradzież miała miejsce.
Debilne jest Twoje myślenie.

Auto służyło do przestępstwa.
Szybko sobie przypomni komu pożyczył, jak usłyszy
zarzut o współudziale.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-21 00:59:56
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Krzysztof 45 wrote:

Niby dlaczego? Jeśli nie wiadomo, kto jest winny, to niewinny staje się
winnym?
Współudział.

Dowiedz siÄ™ co to jest.

CoĹ› do Ciebie nie dociera.
Tu nie chodzi o szukanie winnego, tylko szybkie ściągnięcie kasy i
zamknięcie sprawy.

MoĹĽe Tobie.

[...]

Nie usłyszy. Nikt normalny nie podniesie tezy, że ktoś pożyczył znajomemu auto po to, by ten ukradł nim paliwo.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 09:16:05
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
to napisał(a):
Coś do Ciebie nie dociera. Tu nie chodzi o szukanie winnego, tylko szybkie ściągnięcie kasy i zamknięcie sprawy.
MoĹĽe Tobie.
Dokładnie
Auto służyło do przestępstwa. Szybko sobie przypomni komu pożyczył, jak usłyszy zarzut o współudziale.
Nie usłyszy. Nikt normalny nie podniesie tezy, że ktoś pożyczył znajomemu auto po to, by ten ukradł nim paliwo.
Poczytaj sobie fora prawne to zobaczysz za jakie rzeczy
stawiają zarzut o współudziale.

A jak Ci za mało że tylko paliwo... To jeszcze obrobił bank,
i uciekając przejechał tym autem policjanta. I co?
--
Krzysiek

Data: 2010-03-21 16:19:10
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Krzysztof 45 wrote:

CoĹ› do Ciebie nie dociera. Tu nie chodzi o szukanie winnego, tylko
szybkie ściągnięcie kasy i zamknięcie sprawy.
MoĹĽe Tobie.
Dokładnie

Szkoda komentować.

Auto służyło do przestępstwa. Szybko sobie przypomni komu pożyczył,
jak usłyszy zarzut o współudziale.
Nie usłyszy. Nikt normalny nie podniesie tezy, że ktoś pożyczył
znajomemu auto po to, by ten ukradł nim paliwo.
Poczytaj sobie fora prawne to zobaczysz za jakie rzeczy stawiajÄ… zarzut
o współudziale.

A jak Ci za mało że tylko paliwo... To jeszcze obrobił bank, i uciekając
przejechał tym autem policjanta. I co?

I mamy scenariusz rodem z psychiatryka, o którym, wybacz, ale nie mam przyjemności dyskutować.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 20:55:40
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
to napisał(a):
I mamy scenariusz rodem z psychiatryka, o ktĂłrym, wybacz,
ale nie mam przyjemności dyskutować.
To jest improwizacja.

Jest mnóstwo kombinacji by unikać kar. To co piszę jest jakiś tam pomysłem na uproszczeniem procedury.

Dla jasności, nie jestem zwolennikiem fotoradarów.

--
Krzysiek

Data: 2010-03-22 01:06:21
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Dla jasności, nie jestem zwolennikiem fotoradarów.

A kar za nic tak?

Data: 2010-03-22 08:22:52
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
Cavallino napisał(a):
Dla jasności, nie jestem zwolennikiem fotoradarów.
Dla wyjasnienia. 80% tego gĂłwna stoi lub jest ruchome dla
wyłudzenia kasy, a nie dla poprawy bezpieczeństwa.
Za tym nie jestem.
A kar za nic tak?
Wszystko zostało powiedziane. poczytaj sobie. A jak tego nie
jarzysz to nie do mnie z tym.

Plonkownica ci sie zjebała??
--
Krzysiek

Data: 2010-03-22 08:51:30
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:

A kar za nic tak?
Wszystko zostało powiedziane.

Gdyby tak było to bym nie pytał.
Jeśli nie zrozumiałeś pytania, to wyjaśniam, że chodziło mi o obowiązek posiadania wiedzy kto w danej minucie kieruje autem, czy denuncjowania na szkiełowni, a idąc dalej do przesztrzegania durnych niby zakazów nie mających innego uzasadnienia poza własnym nieróbstwem szeroko rozumianej "władzy".

Plonkownica ci sie zjebała??

O tym to ja decyduję, a jak znowu nie rozumiesz co czytasz, to poproś o wyjaśnienie.

Data: 2010-03-22 10:14:59
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
Cavallino napisał(a):
Jeśli nie zrozumiałeś pytania, to wyjaśniam,
Naucz sie precyzować i zadawać pytania.
że chodziło mi o obowiązek posiadania wiedzy kto w danej minucie kieruje autem,
Mój pogląd w tym temacie jasno przedstawiłem.
a jak znowu nie rozumiesz co czytasz, to poproś o wyjaśnienie.
A ty o poradÄ™.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-22 10:55:37
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:ho7ceo$ok8$1news.dialog.net.pl...
Cavallino napisał(a):
Jeśli nie zrozumiałeś pytania, to wyjaśniam, Naucz sie precyzować i zadawać pytania.
że chodziło mi o obowiązek posiadania wiedzy kto w danej minucie kieruje autem, Mój pogląd w tym temacie jasno przedstawiłem.
a jak znowu nie rozumiesz co czytasz, to poproś o wyjaśnienie.
A ty o poradÄ™.

PLONK
Pyskuj sobie rodzicom synku.

Data: 2010-03-22 12:19:23
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
Cavallino napisał(a):
PLONK
Wiesz gdzie to mam.
Pyskuj sobie rodzicom synku.
Z kapeluszem to sobie wiesz gdzie masz wyskoczyć.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-22 14:55:21
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ho7evh$chm$1news.onet.pl...

PLONK
Pyskuj sobie rodzicom synku.

Są dwie możliwości. Albo nie dorosłeś do używania netu albo stan twojego zdrowia psychicznego nie pozwala ci na normalne jego używanie. Reasumując: robisz z siebie błazna ;)

Data: 2010-03-22 15:12:03
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@onet.pl> napisał w wiadomości news:

Albo nie dorosłem do używania netu albo stan mojego zdrowia psychicznego nie pozwala mi na normalne jego używanie. Reasumując: robię z siebie błazna ;)

Zdecydowanie.

Data: 2010-03-22 15:51:00
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@onet.pl> napisał w wiadomości news:

Są dwie możliwości.

A tak udając, że piszesz na temat i że jest to odpowiedniej miejsce do treści, którą tu wrzuciłeś:

Jeśli myślisz, że obowiązkiem każdego grupowicza jest tolerowanie każdego jełopa, który zza monitora ma ochotę sobie na kogoś popluć, to jesteś w głębokim błędzie.

Jest dokładnie odwrotnie - każdy kto ma odrobinę oleju w głowie, albo oleje takiego keyboard warriora, albo wrzuci go do kibla i ma z nim święty spokój.
W każdym razie ja stosuję to drugie rozwiązanie i dzięki temu mam spokój z dużą część tutejszych śmieciarzy (oraz kapeluszników).

Radzę to przemyśleć, jeśli masz zamiar coś odpisać w tym samym stylu w którym zacząłeś, podczas myślenia zwróć uwagę do czego ma służyć ta grupa, bo na pewno nie do tego, o czym postanowiłeś sobie popyskować.

Data: 2010-03-22 19:21:36
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ho804f$udm$1news.onet.pl...

Radzę to przemyśleć, jeśli masz zamiar coś odpisać w tym samym stylu w którym zacząłeś, podczas myślenia zwróć uwagę do czego ma służyć ta grupa, bo na pewno nie do tego, o czym postanowiłeś sobie popyskować.

Spójrz na własny post piętro wyżej, popierdułko ;) Plonkuj sobie do woli tylko idioty z siebie nie rób i nie odpisuj później.

EOT

Data: 2010-03-22 20:12:28
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@onet.pl> napisał w wiadomości news:

Plonkuj sobie do woli tylko idioty z siebie nie rób i nie odpisuj później.

Następny przygłup nie rozumie co czyta?

Data: 2010-03-22 23:34:12
Autor: złoty
Mandaty do zwrotu??
Nostradamus pisze:

[...]

....nie - nie robi z siebie blazna. Jest bowiem trzecia mozliwosc: on jest po prostu niedorozwiniety umyslowo i korzysta z netu jako
jedna z nielicznych mozliwosci kontaktow z normalnymi osobami. Ponoc nie jest jednak grozny "w realu" wiec.. badz czlowiekiem
i nie gnoj go za bardzo (tak jakbys to zrobil z normalnym czlowiekiem po takich odzywkach). Byc moze dyskusje na grupach pozwalaja
mu wyladowac swoje emocje i dowartosciowac sie. Fakt - moze byc wkurwiajacy ale..niegrozny.
...nie badz brutalny

pzdr
A.
(dwukrotnie splonkowany przez Cwellino..heh)

Data: 2010-03-20 08:58:57
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik to to@abc.xyz ...

[...]

Krzysztof a racje.
Przeciez nie chodzi o poprawe bezpieczenstwa, wykrycie sprawcy wykroczenia - chodzi o odhaczenia sprawy, +1 w statystykach i zebranie kasy.
I w tym ujeciu ma racje, ze powinien płacic wła¶ciciel, bo tak będzie najprosciej.

Data: 2010-03-20 08:58:57
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
[...]

no wlasnie - nikt nie postuluje tu sprawiedliwoego rozwiazania. Kazdy postuluje rozwiazanie proste.

I oczywisty jest, ze to jest czesto gonienie w piętkę. Ale dziwisz sie? Nawet policja nie jezdzi zgodnie z przepisami (wcale sie nie dziwie), ogólnie przyjęt± zasad±(poza ciolkami ze strazy miejskiej) jest, ze mozna jezdzic osobóek± bezpiecznie +20 to jak tu liczyc na szacunek prawa, skoro jest ono głupie?

Data: 2010-03-20 13:30:12
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Budzik wrote:

Nawet policja nie jezdzi zgodnie z przepisami (wcale sie nie dziwie),
ogólnie przyjętą zasadą(poza ciolkami ze strazy miejskiej) jest, ze
mozna jezdzic osobĂłekÄ… bezpiecznie +20 to jak tu liczyc na szacunek
prawa, skoro jest ono głupie?

Dokładnie, władza sama uczy kierowców, że przepisy są głupie i można je łamać.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-19 20:07:00
Autor: Artur Maśląg
Mandaty do zwrotu??
Krzysztof 45 pisze:
to napisał(a):
[...]

Mało znasz tę grupę? Tutaj to standard - jeszcze wymyślą tysiąc różnych
argumentów, by próbować się wykpić od odpowiedzialności.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-03-20 14:40:16
Autor: to
Mandaty do zwrotu??
Artur Maśląg wrote:

Mało znasz tę grupę? Tutaj to standard - jeszcze wymyślą tysiąc różnych
argumentów, by próbować się wykpić od odpowiedzialności.

Na czym polega odpowiedzialność za wykroczenie, którego się nie popełniło? Naprawdę nie ogarniasz faktu, ze w wielu rodzinach z tego samego auta korzysta więcej niż jedna osoba i trudno pamiętać kto akurat nim jechał pół roku temu?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 08:32:35
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba4de50$1news.home.net.pl...
Artur Maśląg wrote:

[...]

PlÄ…tasz.
Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.

Data: 2010-03-21 09:43:48
Autor: J.F.
Mandaty do zwrotu??
On Sun, 21 Mar 2010 08:32:35 +0100,  Nostradamus wrote:
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci
Artur Ma¶l±g wrote:
Mało znasz tę grupę? Tutaj to standard - jeszcze wymy¶l± tysi±c różnych
argumentów, by próbować się wykpić od odpowiedzialno¶ci.

Na czym polega odpowiedzialno¶ć za wykroczenie, którego się nie
popełniło?

Pl±tasz.
Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.

Ale obowiazku prowadzenia ksiegi pojazdu nie ma.

Niech sie policjanci zglaszaja ze zdjeciem w 4 dni, a nie 4 miesiace.

J.

Data: 2010-03-22 16:10:14
Autor: Jakub Witkowski
Mandaty do zwrotu??
J.F. pisze:

Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.

Ale obowiazku prowadzenia ksiegi pojazdu nie ma.

To chyba dobrze, że nikt nie narzuca sposobu pozyskania tej wiedzy? ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2010-03-22 16:13:22
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomo¶ci news:ho818n$2c5i$1news2.ipartners.pl...
J.F. pisze:

Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.

Ale obowiazku prowadzenia ksiegi pojazdu nie ma.

To chyba dobrze, że nikt nie narzuca sposobu pozyskania tej wiedzy? ;)

Ale Ľle, że w ogóle j± narzuca.
Kolejny obowi±zek którym obywatel ma wyręczać państwo w jego zadaniach.

Data: 2010-03-22 18:07:04
Autor: J.F.
Mandaty do zwrotu??
J.F. pisze:
Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.
Ale obowiazku prowadzenia ksiegi pojazdu nie ma.
To chyba dobrze, że nikt nie narzuca sposobu pozyskania tej wiedzy? ;)

Srednio. Bo potem ci przyjdzie smutny pan i prosze zeznac gdzie pan przebywal 17 kwietnia 1995r o 15-tej.

J.

Data: 2010-03-22 11:30:15
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

[...]

A współwła¶ciciel musi zameldować fakt jazdy samochodem drugiej osobie podczas jej nieobecno¶ci? Czy może s±d solidarnie podzieli kare po połowie jak żadna ze stron nie będzie poczuwała się do winy?

Data: 2010-03-19 12:55:15
Autor: J.F.
Mandaty do zwrotu??
glang napisał(a):
[...]

a) wyborcy sa przeciw,
b) Prezydent zaprotestuje,
c) TK odrzuci :-)

J.

Data: 2010-03-19 20:09:43
Autor: Artur Ma¶l±g
Mandaty do zwrotu??
glang napisał(a):
[...]

Nie jestem o tym przekonany.

b) Prezydent zaprotestuje,

Być może - szczególnie jak ustawa jest wadliwa prawnie.

c) TK odrzuci :-)

Jw.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2010-03-20 14:30:51
Autor: MichałG
Mandaty do zwrotu??
glang napisał(a):
[...]

jesli to projekt PO to na pewno...

Być może - szczególnie jak ustawa jest wadliwa prawnie.

c) TK odrzuci :-)
jesli prezydent podpisze... :)
cnd
M.

Data: 2010-03-21 09:02:10
Autor: khdscug
Mandaty do zwrotu??
glang napisał(a):
> [...]

Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów
płaci wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?
nie zgadzam się z moim przedmówc±. Gdyż w tym artykule maj± racje, jeżeli nie
widać twarzy osoby która popełniła wykroczenie to wła¶ciciel na pro¶bę policji
powinien podać dane tej osoby której powierzał auto, bo z jakiej racji ja mam
płacić mandat i ja mam zbierać punkty karne na swoje konto. Skoro to nie ja
prowadziłem w tym czasie?! Jeżeli kto¶ kieruje autem to powinien być ¶wiadomy i
odpowiedzialny swoich błędów jakie popełnia i powinien mandat jak i punkty
przyj±ć z pokor± skoro to było wykroczenie z jego winy.

Data: 2010-03-21 14:00:29
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
khdscug napisał(a):
nie zgadzam się z moim przedmówc±. Gdyż w tym artykule
maj± racje, jeżeli nie widać twarzy osoby która popełniła
wykroczenie to wła¶ciciel na pro¶bę policji powinien
podać dane tej osoby której powierzał auto,
To przecież tak jest cały czas.
bo z jakiej racji ja mam płacić mandat i ja mam zbierać
punkty karne na swoje konto. Skoro to nie ja prowadziłem
w tym czasie?!
Z tytułu amnezji, komu użyczyłe¶ swoje auto.
Jeżeli wiesz kto jechał, to podajesz dane tej osoby i nie
ponosisz konsekwencji.
Jeżeli kto¶ kieruje autem to powinien być ¶wiadomy i odpowiedzialny swoich błędów jakie popełnia i powinien
mandat jak i punkty przyj±ć z pokor± skoro to było
wykroczenie z jego winy.
Tak powinno być, ale tak nie jest.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-22 11:32:32
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

[...]

A co w przypadku gdy była to np. jazda testowa samochodem z komisu albo potencjalnego nabywcy auta z ogłoszenia? Trzeba zbierać dane każdego kto robi jazde testow±? /tak± gdzie wła¶ciciel jedzie na fotelu obok/

Data: 2010-03-21 15:37:14
Autor: Cavallino
Mandaty do zwrotu??
http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-mandatu,18490,3193982,1,prasa-detal Widać pysk czy nie, zamazana morda czy może on tak wygl±da,
albo, już wiem kto prowadził, nie jaki Szakaszwili
prowadził.... Parodia i dziecinada.
Czy tak ciężko upro¶cić temat i uchwalić że z fotoradarów
płaci wła¶ciciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

Ty¶ że¶ jaka¶ druga mutacja 82?
KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2010-03-21 16:43:50
Autor: Krzysztof 45
Mandaty do zwrotu??
Cavallino napisał(a):
Ty¶ że¶ jaka¶ druga mutacja 82?
A ty druga mutacja motyla?
KAPELUSZ PLONK WARNING
MOCHER ... WIESZ GDZIE MAM TOJEGO PLONKA?
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 09:10:32
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnv917$s9j$1nemesis.news.neostrada.pl...
było tyle razy tu niespodzianka od naszych s±dów
http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-mandatu,18490,3193982,1,prasa-detal

Przeczytałe¶ ze zrozumieniem cały artykuł?
Toż to z punktu widzenia prawa stek bzdur stworzony przez tępawego
dziennikarzyne podczas pobytu w ubikacji.
Nigdy policja nie pyta o kierowce widocznego na kiepskim zdjęciu a jedynie o
osobę której wła¶ciciel powierzył pojazd w czasie popełnienia wykroczenia, a
to jest fundamentalna różnica.

Data: 2010-03-19 09:25:03
Autor: glang
Mandaty do zwrotu??
[...]

wybacz ale o to samo mogę zapytać Ciebie
wręcz mam wiele przesłanek by tak mysleć!!
przeczytaj ostatni akapit
pzdr
GL

Data: 2010-03-19 11:13:15
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvchu$c5o$1atlantis.news.neostrada.pl...

wybacz ale o to samo mogę zapytać Ciebie
wręcz mam wiele przesłanek by tak mysleć!!
przeczytaj ostatni akapit

Jaki s±d?? Stwierdził to podrzędny dziennik powołuj±c się na jakie¶ tam wyroki s±dów z zadupia. Pomy¶l, ile takich spraw trafia do S±dów w Warszawie, Krakowie, Łodzi itp.  A one problemów z tym nie maj±.
SprawdĽ na sobie ( załóż kominiarkę przed fotoradarem) , potem opisz zakończenie.

Data: 2010-03-19 11:23:05
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

[...]

Po co kominiarke, wystarczy zdj±c tablice i wsadzić za szybę tak co by była "słabo widoczna" , w zimie można też "zachlapać" ¶niegiem. Nie sprawdzałem ale widziałem tej zimy kilkadziesi±t takich pojazdów. Metod od liku, sam przez pare tygodni jeżdziłem bez przedniej tablicy bo połamałem ramki, a nie za bardzo chciało mi się w zimie z tym grzebać. Czasami woziłem na podszybiu, a czasmi nie.

Aha, naklejki nie mam na szybie 'od zawsze', leży w schowku.

Data: 2010-03-19 11:33:22
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvjea$rdd$1atlantis.news.neostrada.pl...

Po co kominiarke, wystarczy zdj±c tablice

Jeste¶ przygłupem czy tylko udolnie udajesz?
Mówimy o sytuacji,  gdy zidentyfikowane jest na zdjęciu auto ale nie kierowca.
Nie ¶mieć.

Data: 2010-03-19 11:39:54
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

Po co kominiarke, wystarczy zdj±c tablice

Jeste¶ przygłupem czy tylko udolnie udajesz?
Mówimy o sytuacji,  gdy zidentyfikowane jest na zdjęciu auto ale nie kierowca.

No ale czyj to problem kierowcy, że się zdjęciu nie wyszło?

Data: 2010-03-19 11:46:31
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvkdr$cf$1atlantis.news.neostrada.pl...

No ale czyj to problem kierowcy, że się zdjęciu nie wyszło?

Eeee.....I tak nie zrozumiesz. Powtórzę: Policja I S±dy problemu z tym nie maj±.
Temat do filozofowania maj± tylko neostradowe popierdułki ;)

Data: 2010-03-19 11:59:55
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

No ale czyj to problem kierowcy, że się zdjęciu nie wyszło?

Eeee.....I tak nie zrozumiesz. Powtórzę: Policja I S±dy problemu z tym nie maj±.
Temat do filozofowania maj± tylko neostradowe popierdułki ;)

Ty naprawde jestes głupi, jak sobie wyobrażasz legalne ukaranie kogo¶ kogo nie da się zidentyfikować, tylko na podstawie wskazania przez inn± osobę. Ja powiem, że to Ty mnie wiozłe¶, Ty że było na odwrót. I co s±d ukarze nas obu po połowie albo mnie za to że jestem wła¶cicielem pojazdu którego nie prowadziłem? A co w przypadku współwłasno¶ci, kare rozdzieli na obu bo praktycznie każda z osób LEGALNIE ma prawo poruszać się pojazdem?

Data: 2010-03-19 12:25:49
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvm47$7t2$1nemesis.news.neostrada.pl...

No ale czyj to problem kierowcy, że się zdjęciu nie wyszło?

Eeee.....I tak nie zrozumiesz. Powtórzę: Policja I S±dy problemu z tym nie maj±.
Temat do filozofowania maj± tylko neostradowe popierdułki ;)

Ty naprawde jestes głupi,

Przestań gadać do lustra jako wypowiadasz się na forum publicznym.

> [...]
nie da się zidentyfikować, tylko na podstawie wskazania przez inn± osobę. Ja powiem, że to Ty mnie wiozłe¶, Ty że było na odwrót. I co s±d ukarze nas obu po połowie albo mnie za to że jestem wła¶cicielem pojazdu którego nie prowadziłem? A co w przypadku współwłasno¶ci, kare rozdzieli na obu bo praktycznie każda z osób LEGALNIE ma prawo poruszać się pojazdem?

Powtórzę " nie rozumiesz o czym tu się dyskutuje.
Przypomnę,że dyskusja dotyczy karania za niewskazanie (wbrew obowi±zkowi) osoby której się w okre¶lonym czasie powierzyło swój pojazd. A nie gamoniu niewidocznego na zdjęciu kierowcy. Ile razy można w kółko to samo.

"Art.78 par.4. Wła¶ciciel lub posiadacz pojazdu jest obowi±zany wskazać na ż±danie uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy przez nieznan± osobę, czemu nie mógł zapobiec."

1.Czego w powyższym przepisie nie rozumiesz cymbale?
2. Wskaż dupku gdzie masz w tym przepisie obowi±zek i groĽbę kary za niewskazanie KIEROWCY .

Wystarczy?

Data: 2010-03-19 12:38:41
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

[...]

Ale ogólnie jeste¶ za czy przeciw karaniu bo chyba krew już Ci tak załała zaropiałe oczy, że nie ogarniasz kto jakie przyj±ł stanowisko.

BTW: rozumiem, że zasób słownictwa jakim dysponujesz ogranicza używanie w zdaniach innych zwrotów niż wyzwiska.

Data: 2010-03-19 12:42:54
Autor: Nostradamus
Mandaty do zwrotu??

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvocq$9m5$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Najpierw odpowiedz, czego w podanym przeze mnie (i nadal obowi±zuj±cym) przepisie z Prawa o Ruchu Drogowym nie rozumiesz. Potem dopiero pogadamy o tym czy się z tym zgadzam czy też nie. Bo nie nasze "chciejstwo" było przedmiotem "debaty" ;)

Data: 2010-03-19 11:45:57
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

Po co kominiarke, wystarczy zdj±c tablice

Jeste¶ przygłupem czy tylko udolnie udajesz?
Mówimy o sytuacji,  gdy zidentyfikowane jest na zdjęciu auto ale nie kierowca.
Nie ¶mieć.

Ok, co w sytuacji kiedy wskazujesz kierowce bo FAKTYCZNIE nie Ty prowadziłe¶, a kierowca co na dzień dzisiejszy nie jest niczym dziwnym, "pracuje na zmywaku w anglii" ?

Data: 2010-03-19 11:32:50
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
[...]

Teoretycznie policja mogłby to sprawdzic.
Teoretycznie moga przeciez wysłac korespondencje do Anglii.
Co robi± w praktyce - nie wiem.
Ważne jest, że jak udowodni± ci kłamstwo, to pewnie będ± jakie¶ konsekwencje. (Jakie?)

Data: 2010-03-19 12:44:56
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

[...]

Do kogo? A co je¶li po 2-3 miesi±cach jak sprawa wreszcie trafi na biurko jakiego¶ urzędnika ten kto¶ wskazany zmieni miejsce zamieszkania? Masz ponosić konsekwencje tego, że policja nie potrafi dotrzeć do sprawcy?

Co robi± w praktyce - nie wiem.
Ważne jest, że jak udowodni± ci kłamstwo, to pewnie będ± jakie¶
konsekwencje. (Jakie?)

Jak udowodni±, na zasadzie "ten kto¶ tam już nie mieszka" więc pewnie Pan kłamał?

Jestem za karaniem ale tylko wtedy jeżeli dowody /zdjęcie/ jednoznacznie wskazuj± na sprawcę. Ci±ganie ludzi po s±dach bo policja domaga się karania "jak leci" jest przegięciem.

Data: 2010-03-19 19:09:14
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Mandaty do zwrotu??
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnvooh$9ud$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jestem za karaniem ale tylko wtedy jeżeli dowody /zdjęcie/ jednoznacznie wskazuj± na sprawcę. Ci±ganie ludzi po s±dach bo policja domaga się karania "jak leci" jest przegięciem.

W takiej sytuacji wystarczy założyć kominiarkę i robisz, co Ci się żywnie podoba.

Mnie taki pomysł nie przypadł do gustu. Je¶li jeĽdzisz uczciwie (i umiesz ponosić konsekwencje), to nie będziesz miał żadnych problemów z fotoradarami.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2010-03-22 10:57:59
Autor: BaX
Mandaty do zwrotu??

[...]

Hmm, obecnie tak wła¶nie jest z motocyklistami rozumiem, że "państwo" musi sobie odbić nieudolno¶ć z sciganiu jedno¶ladów dowalaj±c każdemu jak leci w samochodzie?

Data: 2010-03-19 21:58:57
Autor: Budzik
Mandaty do zwrotu??
[...]

no to wlasie piszę, ze teoretycznie mogliby, pytanie, czy bedzie im sie chciało.

[...]

J.w. Mogliby udowodnic na zasadzie tradycyjnego zbierania dowodów.
Np. ty mowisz, ze jechał Y oni udowadniaja, ze Y był wtedy w samolocie do GBR, albo był w pracy w GBR.
Ale to teoretycznie. Ktos bedzie sie tym zajmował dla 200zł mandatu?

Jestem za karaniem ale tylko wtedy jeżeli dowody /zdjęcie/
jednoznacznie wskazuj± na sprawcę. Ci±ganie ludzi po s±dach bo policja
domaga się karania "jak leci" jest przegięciem.

Super, ale to niezbyt wiaze sie z moja wypowiedzia.

Data: 2010-03-19 12:52:00
Autor: glang
Mandaty do zwrotu??
Jaki s±d?? Stwierdził to podrzędny dziennik powołuj±c się na jakie¶ tam wyroki s±dów z zadupia. Pomy¶l, ile takich spraw trafia do S±dów w Warszawie, Krakowie, Łodzi itp.  A one problemów z tym nie maj±.

widzę że dyskusja z Tob± trochę nie lezy w moim zakresie
szczególnie patrz±c na pozostałe Twoje posty o Twój poziom a raczej jego brak
s±d jest s±d a nazywanie miast zadupiem ¶wiadczy tylko o Tobie i Twoich kompleksach
tak jak większo¶c pisz±cych w tym w±tku rozumiemy co mówi± przepisy rozumiemy co to precedens ale skoro wyst±piła taka sytuacja w kilku s±dach to jest to jaka¶ przesłanka ku DYSKUSJI na ten temat a nie wzajemnego obrzucania się obelgami co skutecznie próbujesz tu robić
mimo to pzdr
GL

Data: 2010-03-19 17:03:36
Autor: Maverick
Mandaty do zwrotu??
glang pisze:
[...]

W srodowisku prawniczym jest takie powiedzenie:
"Niezbadane sawyroki s±dów Boskich i S±dów Rejonowych".

Dodatkowo wyroki sadow w PL nie sa w ogole wykladnia prawa dla innych sadow (jedynie TK i SN - i tez nie w kazdym przypadku).

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2010-03-20 14:36:44
Autor: MichałG
Mandaty do zwrotu??
Maverick pisze:
glang pisze:
[...]

e tam, apelacyjne i wojewódzkie s± zbadane? Tam dopiero kwitn± tfurcze pomysły.....

M.

Data: 2010-03-20 14:40:49
Autor: J.F.
Mandaty do zwrotu??
On Sat, 20 Mar 2010 14:36:44 +0100,  MichałG wrote:
W srodowisku prawniczym jest takie powiedzenie:
"Niezbadane sawyroki s±dów Boskich i S±dów Rejonowych".

e tam, apelacyjne i wojewódzkie s± zbadane? Tam dopiero kwitn± tfurcze pomysły.....

Nawet orzeczenia SN sa niezbadane :-)

J.

Data: 2010-03-21 22:30:17
Autor: Damian Skrycki
Mandaty do zwrotu??
W dniu 2010-03-19 08:15, glang pisze:
było tyle razy tu niespodzianka od naszych s±dów
http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-mandatu,18490,3193982,1,prasa-detal

pzdr
GL
To raczej Policja i Ubezpieczyciele powinni się cieszyć z takiego wyroku. Teraz Policja chc±cego zgłosić kradzież samochodu (tylko samochodu) powinna odesłać do tego wyroku i powiedzieć że nie może wszcz±ć dochodzenia, bo zgodnie z nim wła¶ciciel nie musi wiedzieć, co się dzieje z jego własno¶ci±. Statystyki samych kradzieży samochodów spadn± do 0. Ubezpieczycielom odpadnie wypłacanie odszkodowań z powodu kradzieży. Dodatkowo zarobi± firmy detektywistyczne bo do nich wła¶ciciel takiego samochodu, będzie mógł się zwrócić o pomoc w odszukaniu samochodu, który pożyczył tylko nie wie komu:):)

Mandaty do zwrotu??