Mandaty z Niemiec

Data: 2016-05-29 21:21:45
Autor: gobo
Mandaty z Niemiec
Kolega mieszka w Zgorzelcu i ciągle łapie mandaty w Niemczech. Mam konto w DE, więc przychodzi do mnie i płacę mu je online - praktycznie za każdym razem gdy błyśnie mu fotoradar za 2-3-4 tygodnie przychodzi do domu do Polski list z opisem wykroczenia i numerem konta.
Same przekroczenia w jego przypadku nie były duże i kwoty zwykle oscylują wokół 20-30e - tak więc nie ma tego co kiedyś, że przy małych przewinieniach nie opłacało się ścigać ludzi z zagranicy. Teraz egzekwuje się wszystko.
Piotr

Mandaty z Niemiec