Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***

Data: 2010-09-29 23:56:00
Autor: Adam Płaszczyca
Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
Dnia Wed, 29 Sep 2010 13:15:47 -0700 (PDT), wharton napisał(a):

Za każdym razem przekroczenie w dolnej granicy tzw. "widełek". Jak tu
się nie wkur*** kiedy ciągle dostaję maksymalnie po dupie. Pisałem
odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?

Nie, Znamy przepisy i wykorzystujemy to. Płacą tylko frajerzy. P.S. fotoradar ma błąd pomiaru +- 3km/h. Czyli jeśli rejestruje 60km/h, to
Twoja prędkość mogła wynosić 57km/h. --
     ___________ (R)

Data: 2010-09-30 07:49:35
Autor: Agent

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3MrXmK$Itnmike.oldfield.org.pl...
[...]

A ja jeżdże juz rok przed radarami + 10 do 15 i jeszcze żaden mi nie strzelił :)

Data: 2010-09-30 08:41:33
Autor: paranoix
W dniu 2010-09-30 07:49, Agent pisze:
A ja jeżdże juz rok przed radarami + 10 do 15 i jeszcze żaden mi nie
strzelił :)

No to uważaj na drogach Zachodniopomorskiego, jeśli tamtędy się poruszasz, bo ja z jakiejś okolicznej mieściny otrzymałem niestety mandat z fotoradaru za 61/50 km/h. Normalnie WARYJAT drogowy.

Ja nie mam czasu ani ochoty na użeranie się ze strażą wiejską, więc płace dopiero po ostatecznym ponagleniu (listy polecone za potwierdzeniem odbioru i biurokracja też kosztują).

Data: 2010-09-30 08:57:16
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
W dniu 2010-09-30 08:41, paranoix pisze:
[...]

Fakt, jest ich tam trochę i do tego czasem nieźle zamaskowane :)

Normalnie WARYJAT drogowy.

No risk, no fun.

Ja nie mam czasu ani ochoty na użeranie się ze strażą wiejską, więc
płace dopiero po ostatecznym ponagleniu (listy polecone za
potwierdzeniem odbioru i biurokracja też kosztują).

Wiesz, ktoś tutaj strasznie narzekał jak to ci źli Słowacy namierzyli
go na terenie zabudowanym z podobną prędkością, a przecież to nic
złego i absolutnie normalne zachowanie...

Data: 2010-09-30 09:24:16
Autor: Marcin N

Użytkownik "paranoix" <paranoix83@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i81bet$9gi$1@news.onet.pl...

Ja nie mam czasu ani ochoty na użeranie się ze strażą wiejską, więc płace dopiero po ostatecznym ponagleniu (listy polecone za potwierdzeniem odbioru i biurokracja też kosztują).

ONI o tym wiedzą. Dlatego wystawiają te tysiące mandatów.
Nie chcesz płacić - musisz poświęcić trochę czasu, ale wcale do tego nie namawiam. Przez to, że większość "nie ma czasu ani ochoty" SM odpuszcza tym, którzy ten czas na walkę o swoje prawa znajdują. SM wie, że gdy kierowca się postawi, to sprawa się znacznie wydłuża, strażnicy muszą poświęcić jej sporo energii i nie zobaczą już ani grosza.

Data: 2010-09-30 22:48:40
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:24:16 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

Wiedzą, że każdy kierowca może się SKUTECZNIE postawić. I wówczas oni mają
kupę czasu straconego i zero kasy na koncie. Przy okazji - proponuję dość ciekawą forme obywatelskiego nieposłuszeństwa.
Wystarczy mandaty spłacac przelewami po 10 groszy. Wiele banków oferuje
darmowe przelewy internetowe, a księgowanie przez urząd miasta kosztuje :>

--
     ___________ (R)

Data: 2010-09-30 22:46:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 30 Sep 2010 08:41:33 +0200, paranoix napisał(a):

No to uważaj na drogach Zachodniopomorskiego, jeśli tamtędy się poruszasz, bo ja z jakiejś okolicznej mieściny otrzymałem niestety mandat z fotoradaru za 61/50 km/h. Normalnie WARYJAT drogowy.

No i mogłeś twierdzić, że wykroczenie to było 58/50. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-01 07:04:55
Autor: z
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Jak to praktycznie wygląda?
Miałem właśnie 81 na zakazie do 50
(Z drobnym zastrzeżeniem zaginięcia znaku podwyższającego do 70)
Trzeba się było od razu stawiać że nie 81 tylko 78?
Fotoradar był na statywie. Czy dla wszystkich urządzeń jest taka tolerancja? Czy policjanci mogą się uprzeć i co wtedy na to sąd?
Krótko mówiąc czy warto?

Data: 2010-10-01 19:08:58
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 01 Oct 2010 07:04:55 +0200, z napisał(a):

[...]

Przede wszystkim - jak chwilę poczytasz przepisy, to się okazuje, że nic
nie płacisz, bo nie mają sprawcy.

Fotoradar był na statywie. Czy dla wszystkich urządzeń jest taka tolerancja? Czy policjanci mogą się uprzeć i co wtedy na to sąd?
Krótko mówiąc czy warto?

Warto. Bo nie płacisz ani złotówki. --
     ___________ (R)

Data: 2010-10-02 13:19:41
Autor: z
Adam Płaszczyca pisze:

Przede wszystkim - jak chwilę poczytasz przepisy, to się okazuje, że nic
nie płacisz, bo nie mają sprawcy.

Jeśli chodzi Ci o niezidentyfikowanego kierowcę to akurat się nie dało bo 100 m za fotoradarem stał radiowóz i zatrzymywał.
w tym przypadku to chodziłoby mi o niższy taryfikator - przekroczenie nie o 31 tylko 28 :-)

Data: 2010-09-30 08:48:13
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Chyba przed obudowami ;) z których duża większość ma jeszcze przykrywkę na wyjściu na obiektyw :D

Pozdrawiam !!

Data: 2010-09-30 10:39:47
Autor: Agent

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:i81bra$a3e$1news.onet.pl...
[...]

No przez ten okres napewno musiałem kiedyś trafic na zajętą budkę przez ptaszka :)

Data: 2010-10-01 12:19:52
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-09-30 10:39, Agent pisze:

No przez ten okres napewno musiałem kiedyś trafic na zajętą budkę przez
ptaszka :)

Na gierkówce naprawdę niewielka ich ilość ma obiektyw ze zdjętą osłoną ;)
Jadąc Radom/Kielce też da się to zauważyć :) a obudowy na Multanovę których przed Kielcami sporo ładnie widać że puste są w środku :D

Pozdrawiam !!

Data: 2010-09-30 22:46:07
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 30 Sep 2010 07:49:35 +0200, Agent napisał(a):

P.S. fotoradar ma błąd pomiaru +- 3km/h. Czyli jeśli rejestruje 60km/h, to
Twoja prędkość mogła wynosić 57km/h.

A ja jeżdże juz rok przed radarami + 10 do 15 i jeszcze żaden mi nie strzelił :)

A niech strzela. Wystarczy przeczytać trochę paragrafów, artykułów i
wiadomości z sieci i mogą Ci nagwizdać. --

Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***